زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه با همسرم رفیق باشم؟

چگونه با همسرم رفیق باشم؟

بیشتر عزیزان سوال میپرسند چگونه میتوانیم باهمسرخود رفیق باشیم؟

بنام یگانه عالم

در ابتدا باید بگویم که چه عواملی باعث پایدارشدن یک دوستی میشود. وقتی شما با دوست خود صحبت میکنید، قطعا یک چهارچوب واحد و مرزی را رعایت میکنید و یا نقاط مشترک با دوست خود دارید و در هنگام انجام فعالیت مورد علاقه هردو برای یکدیگر باید و نباید تعیین نمیکنید. در کنار هم درواقع خود واقعیتان هستید و حریم شخصیتان حفظ میشود.

برای هم شنونده خوبی هستید و در زمان نیاز موجب انگیزه میشوید. در برابر همسرتان هم همینطور باشید. نقاط مشترکتان را بیابید. زوج‌هایی که تفریح مشترک دارند، همیشه کنار هم می‌مانند و از وجود هم لذت میبرند. درباره‌ احساسات و نگرش‌های همسرتان بدون تلاش جهت تغییر یکدیگر تحقیق کنید، می‌توانید از یکدیگر چیزهای زیادی بیاموزید.

اگر احساسات و نگرش‌های همسرتان را مورد تمسخر و انتقاد قرار دهید ممکن است در آینده دیگر هرگز احساساتش را بروز ندهد. سعی کنید برای یکدیگر انگیزه باشید و همیشه همراه و هم پای یکدیگر بمانید اما حریم خصوصی هرکدام مهم و ضروری است و هر کس زمانی را نیاز به خلوت با خود را دارد پس به خواسته هم احترام بگذارید.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «چگونه با همسرم رفیق باشم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه با همسرم رفیق باشم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.