زمان مطالعه: 6 دقیقه
راهنمای شروع و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

راهنمای شروع و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

زبان انگلیسی نقش مهمی در زندگی همه دارد و میلیون ها نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می کنند.یکی از موارد مهم استفاده از آن مکالمه زبان انگلیسی در سفر است.

در دنیای امروز اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در تمام ابعاد زندگی ما خودنمایی می کند و تقریبا تبدیل به یک دغدغه شده است. افراد برای دستیابی به موقعیت های مختلف کاری، تحصیلی و مهاجرتی شروع به یادگیری زبان می کنند و ممکن است در این مسیر پرچالش با مشکلاتی مواجه شوند. شاید برای شما هم پیش آمده است که برای یادگیری زبان انگلیسی از روش های بسیاری استفاده کرده باشید اما به نتیجه دلخواه نرسیدید. عدم پیشرفت زبان انگلیسی گاهی مانند یک مانع بسیار بزرگ عمل می کند و انگیزه را در افراد از بین می برد. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که روش های تدریس در حیطه آموزش زبان های خارجی بسیار متنوع می باشند و بسته به امکانات آموزشی و سطح زبان آموز متفاوت است. انتخاب روشی مناسب در آموزش زبان انگلیسی می تواند نقش مهمی در موفقیت شما ایفا کند. اما چگونه می توانیم با روش های تدریس و آموزش زبان انگلیسی آشنا شویم و مناسب ترین روش را برای خود انتخاب کنیم؟

یادگیری زبان انگلیسی می تواند سرگرم کننده و مفید باشد. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است در مسیر یادگیری دچار یاس یا ناامید کننده شوید. اما نگران نباشید! همچنین ما در این مطلب بهترین آموزش های فرادرس را در مورد نحوه آموزش زبان انگلیسی به شما معرفی می کنیم که مهارت های مکالمه ، دستور زبان، واژگان، شنیدن و خواندن زبان انگلیسی شما را تقویت خواهند کرد. بنابراین ، اگر می خواهید با مراحل یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت های خود در این حوزه آشنا شوید، این مقاله برای شماست.

اهمیت آموزش زبان انگلیسی در زندگی روزمره

زبان انگلیسی نقش مهمی در زندگی همه دارد و میلیون ها نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می کنند. انگلیسی زبان جهانی ارتباطات است. افراد با یادگیری زبان انگلیسی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی را به زبان انگلیسی بدست آورند که به آن ها در ارتقای مشاغل و تقویت اقتصاد کمک کند. با یادگیری زبان انگلیسی می توانیم در مورد مهارت های زندگی روزمره، صنایع روز دنیا و فناوری هایی که در کشورهای انگلیسی زبان توسعه یافته اند ، اطلاعات کسب کنیم. این واقعیت بر کسی پوشیده نیست که استفاده از زبان انگلیسی در همه بخش ها مانند آموزش ، پزشکی ، رسانه و تجارت بسیار رایج شده است.

زبان انگلیسی کاربردهای بسیاری دارد و کسانی که از دانش زبان انگلیسی برخوردار هستند می توانند امور کاربرد و مهمی مانند سفر به خارج از کشور، یافتن شغل و کار با اینترنت انجام دهند. یادگیری این زبان مزایای زیادی برای همگان دارد. افرادی که در کشورهای غیر انگلیسی زبان، انگلیسی یاد می گیرند می توانند زندگی خود را تغییر دهند و آینده روشنی برای خود رقم بزنند. تسلط به زبان انگلیسی در زندگی همه افراد تاثیر بسزایی دارد. اشخاص نیازهای متفاوتی دارند و زبان انگلیسی در تمامی جنبه ها نقش مکمل این نیاز ها را ایفا می کند. هرکس با توجه به شرایط حاضر، می تواند از دانش زبان انگلیسی خود استفاده کند. هنگام یافتن شغل بین المللی و پردرآمد، دانش زبان انگلیسی ضروری است. در چنین مواقعی از شما انتظار می رود که برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود به زبان انگلیسی صحبت کنید. هرگونه شکست در برقراری ارتباط انگلیسی موثر می تواند به آرزوهای شغلی شما پایان دهد.

چالش های یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

همیشه انتخاب بهترین سخت بوده است! زیرا هیچوقت یک روش وجود ندارد. شیوه های بسیاری در زمینه آموزش آنلاین زبان انگلیسی وجود دارد که زبان آموزان با توجه به اهداف متفاوتی که دارند می توانند از آن ها بهره مند شوند. در ابتدا، شما به عنوان یک زبان آموز باید روش مناسب خود را از میان سبک های مختلف آموزش آنلاین زبان انگلیسی تعیین کنید. گزینه های بسیاری پیش روی شما وجود دارد. می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کتاب ها، آهنگ ها، فیلم ها و اخبار انگلیسی دانش زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. در مراحل بعدی، قدرت تعامل را دست کم نگیرید! امروزه با پیشرفت جوامع و شبکه های اجتماعی، شما امکان برقراری ارتباط با مردم سراسر دنیا را دارید. تلاش کنید تا در شبکه های اجتماعی مختلف با انگلیسی زبانان سراسر جهان صحبت کنید و با شیوه مکالمه آن ها بیشتر آشنا شوید. گاهی تاثیر این روش به مراتب بیشتر از خواندن چندین کتاب است. هم چنین، آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سفر نیز یکی از مواردی است که اهمیت تسلط به این زبان جهانی را دوچندان می کند. در ادامه با روش های موثر و کاربردی بیشتری در حیطه آموزش زبان انگلیسی آشنا می شوید.

راهنمای شروع و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی
راهنمای شروع و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

هدف تعیین کنید

داشتن یک هدف در یادگیری زبان بسیار مهم است. به این فکر کنید که چرا می خواهید انگلیسی یاد بگیرید و می خواهید با آموزش زبان انگلیسی به چه چیزی برسید؟ هنگامی که درباره هدف اصلی خود تصمیم گرفتید، می توانید قدم های کوچکتری برای رسیدن به آن بردارید. این روش به شما کمک می کند تا انگیزه خود را تا انتهای مسیر یادگیری حفظ کنید.

روتین، مهم ترین عامل یادگیری

یادگیری زبان به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد. بنابراین رعایت روتین مطالعه بسیار مهم است. به این فکر کنید که برای هر روز یا هفته چقدر می توانید مطالعه کنید. سپس در مرحله بعد برای زمان خود برنامه ریزی دقیق انجام دهید. چه روزانه 30 دقیقه درس بخوانید و چه دو ساعت در هفته، به تدریج زبان انگلیسی شما تقویت خواهد شد. سعی کنید روتینی را پیدا کنید که برای شما مناسب است و بیشترین بازدهی را دارد!

اشتباه کنید!

انتظار نداشته باشید که تملم راه را یک شبه طی کنید. همه زبان آموزان (حتی زبان آموزان بومی!) در زبان انگلیسی اشتباه می کنند. این اشتباهات می تواند به شما در یادگیری و بهبود مهارت های زبانی کمک کند. از معلمان و دوستان خود بخواهید تا هنگام صحبت اشتباهات شما را در زبان انگلیسی به شما بگویند. این اصلاحات مهارت شما را در استفاده طبیعی از زبان انگلیسی چه در آموزش نحوه صحبت کردن و چه آموزش اصول گرامر زبان انگلیسی بهتر می کند.

تقویت چهار مهارت

شاید شنیده باشید که هدف برخی افراد تنها مکالمه زبان انگلیسی است. این هدف نه تنها کامل نیست، بلکه اشتباه است. آموزش مکالمه زبان انگلیسی بدون در نظر گرفتن مهارت های دیگر زبان ممکن نخواهد بود. در زبان انگلیسی تقویت چهار مهارت خواندن، گوش دادن، مکالمه و نوشتن بسیار مهم است و این مهارت ها مکمل یکدیگر می باشند و یادگیری آن ها به صورت جدا یادگیری شما دچار مشکل می کند.

راهنمای-شروع-و-یادگیری-آنلاین-زبان-انگلیسی
راهنمای-شروع-و-یادگیری-آنلاین-زبان-انگلیسی

دوره های حضوری و آنلاین

علاوه بر مواردی که ذکر شد، یکی از روش های رایج یادگیری زبان انگلیسی شرکت در کلاس ها و موسسات آموزشی است. اگر این گزینه را انتخاب می کنید باید روش ها و تکنیک های مختلف آموزش زبان انگلیسی را بشناسید تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید. کلاس های زبان انگلیسی محیطی مناسب برای یادگیری می باشند. با حضور در این کلاس های می توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و به کمک معلم، دانش زبانی خود را با بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی افزایش دهید. لازم به ذکر است که آموزش آنلاین زبان انگلیسی می تواند انتخاب مناسبی برای صرفه جویی در زمان و هزینه شما باشد. با ثبت نام در کلاس های آنلاین می توانید با استفاده از پلتفرم های مختلف با معلم و دیگر اعضای کلاس در ارتباط باشید.

شرکت در آزمون های معتبر

پس از اینکه احساس کردید به سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی رسیده اید، خود را محک بزنید! مدارک بین المللی معتبری برای زبان انگلیسی وجود دارند که با اخذ آن ها می توانید در بهترین دانشگاه ها و موسسات سراسر جهان پذیرش دریافت کنید. از میان مدارک معتبر زبان انگلیسی می توان به آیلتس، تافل و جی آر ای اشاره کرد که هرکدام سطح مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی شما را تعیین می کنند.

فرادرس به عنوان بهترین پروژه آموزش آنلاین ایران، بهترین آموزش ها را در حوزه زبان انگلیسی و هم چنین سایر آموزش های دانشگاهی و نرم افزاری ارائه می دهد و شما را در یادگیری زبان انگلیسی همراهی می کند. مخاطبان فرادرس در سراسر جهان می توانند از امکانات آموزشی و خدمات این وبسایت استفاده نمایند. فرادرس این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده است تا با استفاده از آموزش دروس دانشگاهی، تجربه ‌ای متفاوت از علم و مهارت ‌آموزی را کسب کنند و دانش خود را در زمینه های مورد علاقه خود افزایش دهند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «راهنمای شروع و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای شروع و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.