زمان مطالعه: 4 دقیقه
راهنمای خرید ریمل خوب؛ معرفی بهترین ریمل حجم دهنده

راهنمای خرید ریمل خوب؛ معرفی بهترین ریمل حجم دهنده

همه خانم‌ها تمایل دارند که مژه‌های بلند و زیبایی داشته باشند. ما در اینجا به کمک شما آمدیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

همه خانم‌ها تمایل دارند که مژه‌های بلند و زیبایی داشته باشند. برخی از خانم‌ها به سراغ بهترین ریمل بل در بازار هستند و برخی دیگر خرید ریمل اسنس در موتن رو را ترجیح می‌دهند. ما در اینجا به کمک شما آمدیم تا نه تنها بهترین انتخاب را داشته باشید، بلکه از یک ریمل با کیفیت و همیشگی برخوردار شوید. معمولاً در میان انواع ریمل ایزادورا، ریمل حجم دهنده طرفدار بسیاری دارد. به دلیل آنکه ریمل حجم دهنده باعث پر پشت نشان دادن مژه‌ها شده و جلوه بسیار جذاب و خاصی به مژه‌های شما می‌دهد. در‌واقع با استفاده از ریمل حجم دهنده دیگر نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای کاشت مژه نیست. ناگفته نماند که بسیاری از ریمل‌های مرغوب و با کیفیت حاوی موادی هستند که در استفاده طولانی مدت، باعث تقویت و رشد مژه‌ها می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با راهنمای خرید ریمل خوب آشنا کنیم.

برای خرید یک ریمل خوب به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیش از آنکه بابت خرید ریمل بل به فروشنده پولی پرداخت کنید، بایستی به یک سری از نکات اولیه نظیر شکل برس ریمل، سایز برس، جنس برس، میزان غلظت مواد موجود در آن، برند و مواردی از این قبیل که به توضیح مختصر هر یک از ویژگی‌ها می‌پردازیم.

شکل و ظاهر برس ریمل

از جمله نکات قابل توجهی که برای خرید  ریمل اسنس در موتن رو باید به آن توجه شود، شکل و ظاهر برس ریمل است. در‌واقع شکل برس نشاندهنده تازگی و سلامت ریمل می‌باشد. اگر موهای برس به یکدیگر چسبیده باشد، به وضوح مشخص است که مدتها از تاریخ اعتبار ریمل گذشته است. برس ریمل‌ها و انواع ریمل ایزادورا دارای اشکال گوناگونی هستند که شامل برس شانه‌ای، برس ضخیم، برس باریک و برس خمیده می‌شود. شما می‌توانید طبق سلیقه شخصی از انواع آن استفاده کنید.

سایز برس ریمل

اهمیت سایز برس بیشتر به این خاطر است که هر چقدر سایز برس بیشتر باشد، مواد ریمل بیشتر به آن آغشته می‌شود و در نتیجه  ریمل بل از غلظت قابل توجهی برخوردار خواهد بود. معمولاً ریمل‌های حجم دهنده دارای برس‌های ضخیم‌تری هستند که قابلیت حجم دهندگی داشته باشند. اما هر چقدر که سایز برس کوچکتر باشد، قاعدتاً حجم کمتری به مژه ها داده اما در بلندای مژه‌ها تأثیر ویژه‌ای دارد.

ویژگی های خرید ریمل خوب
ویژگی های خرید ریمل خوب

جنس برس ریمل

از دیگر موارد قابل توجه برای خرید ریمل ریمل اسنس در موتن رو، توجه به جنس برس است.  جنس برس‌ها در دو نوع پلاستیکی و نایلونی تولید می‌شوند که دارای یک سری تفاوت‌های خاصی هستند که هر یک از این مدل ها را به طور جداگانه  شرح می‌دهیم.

جنس برس پلاستیکی

معمولاً برس‌هایی که از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند، مواد کمتری به خود جذب کرده و بیشتر در بلند کردن مژه‌ها تأثیر دارند.  در نتیجه برای کاور کردن کامل مژه ها باید چند دور ریمل بل به مژه ها بزنید تا جذابیت نسبی را در مژه هایتان ایجاد کنید.

جنس برس نایلونی

اگر دقت کرده باشید، در شکل برخی از برس ریمل ها، سیمی به حالت پیچ خورده دیده می‌شود که دارای موهای نایلونی هستند.  از این نوع برس‌ها بیشتر برای حجم دهندگی و پر پشت شدن مژه ها استفاده می‌شود. در‌واقع برخلاف برس ریمل نوع پلاستیکی، مواد بیشتری به خود جذب می‌کند. در نتیجه فقط با یکبار استفاده از این نوع برس‌ها می‌توان به راحتی به نتیجه مطلوب برای جذابیت فوق‌العاده مژه‌ها رسید.

معرفی بهترین ریمل حجم دهنده

بهترین ریمل حجم دهنده
بهترین ریمل حجم دهنده

ریمل اسنس در موتن رو حجم دهنده از جمله ریمل‌هایی هستند که از فروش بسیار بالایی در میان مشتریان برخوردار هستند. این نوع ریمل‌ها به دلیل جذب بالای مواد و همچنین برخورداری از برس نایلونی با کیفیت سبب جذابیت مژه‌های شما شده و علاوه بر آن شامل فرمولاسیونی هستند که به تقویت مژه های شما کمک می‌کند. تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا  شما را با بهترین انواع ریمل حجم دهنده آشنا کنیم.

۱. ریمل حجم دهنده ضد آب

ریمل حجم دهنده ضد آب، مورد پسند آن دسته از افرادی است که به هیچ عنوان تمایلی به پاک شدن و یا به اصطلاح ریختن آرایش‌ روی صورت‌شان ندارند. چرا که سیاه شدن زیر چشم‌ها از جمله دغدغه‌های بسیاری از خانم‌هایی است که صورت بسیار چربی دارند. خرید ریمل ضد آب فواید بسیاری را شامل می‌شود. از جمله این فواید می‌توان به مقاومت بالا در برابر هر نوع تعریق، اشک چشم و همچنین شستشوی صورت اشاره کرد. در نتیجه اگر می‌خواهید آرایش‌تان در هنگام تعریق و یا اشک چشم به هم نخورد، می‌توانید از ریمل حجم دهنده ضد آب بهره مند شوید.

۲. ریمل های با فرمولاسیون آب

در تولید مواد این نوع ریمل ها از آب استفاده می‌شود و عمل‌کرد آن کاملاً برعکس ریمل های ضد آب است. از جمله ویژگی‌های این نوع ریمل می‌توان به دارا بودن PH طبیعی ، فاقد مواد شیمیایی، پاک شدن راحت آن از روی چشم‌ها، عدم ایجاد سنگینی روی مژه ها و همچنین عدم چسباندن مژه‌ها به یکدیگر اشاره کرد. علاوه بر آن این نوع ریمل حجم دهنده مناسب برای آن دسته از کسانی است که دارای پوست ظریف در اطراف چشم خود هستند و تمایل دارند که به راحتی ریمل را از روی مژه‌های خود پاک کنند. توصیه می‌شود اگر به دنبال ریمل بل حجم دهنده مناسبی هستید که موجب زیبایی و همچنین تقویت مژه‌های شما شود،  از ریمل‌های با فرمولاسیون آب استفاده کنید.

بهترین ریمل حجم دهنده در بازار

ریمل حجم دهنده چشمان هر خانمی را بسیار جذاب‌تر و خاص‌تر کرده و جلوه بسیار ویژه‌ای را به مژه‌ها می‌دهد. اما آنکه چه نوع ریملی با چه فرمولاسیونی مناسب مژه‌های شماست، خودتان تصمیم گیرنده هستید. در حال حاضر برندهای متعددی در بازار وجود دارند که با عنوان ریمل حجم دهنده به فروش می‌رسند. توصیه ما به شما این است که حتماً قبل از خرید انواع ریمل ایزادورا به نکات قابل توجهی که در این محتوا عنوان نمودیم، توجه کنید تا بتوانید بهترین خرید را با بهترین کیفیت داشته باشید. 

نتیجه‌گیری

در این محتوا به راهنمای خرید یک ریمل خوب و با کیفیت پرداخته شد. همچنین به معرفی بهترین ریمل حجم دهنده و انواع آن نیز اشاره مختصری کردیم. ریمل اسنس در موتن رو به عنوان یک محصول ضروری در کیف آرایشی هر خانم خوش سلیقه‌ای که به زیبایی مژه‌های خود اهمیت می‌دهد، محسوب می‌شود. شما می‌توانید بنا بر نوع نیاز مژه‌های خود از  انواع ریمل حجم دهنده ضد آب و یا با فرملاسیون آب استفاده کنید و شاهد نتایج جالب آن بر روی مژه‌های خود باشید.

نظر خود را درباره «راهنمای خرید ریمل خوب؛ معرفی بهترین ریمل حجم دهنده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید ریمل خوب؛ معرفی بهترین ریمل حجم دهنده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.