زمان مطالعه: 4 دقیقه
راهنمای انتخاب لپ تاپ‌های اچ پی (HP) در زومیت

راهنمای انتخاب لپ تاپ‌های اچ پی (HP) در زومیت

امروزه لپ تاپ­های زیادی در مدل­ها و طرح­های مختلف در بازار موجود هستند و شما می­توانید بر اساس بودجه، سلیقه و سطح نیاز خود مدل مناسبی از آنها را خریداری کنید.

امروزه لپ تاپ­های زیادی در مدل­ها و طرح­های مختلف در بازار موجود هستند و شما می­توانید بر اساس بودجه، سلیقه و سطح نیاز خود مدل مناسبی از آنها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لپ تاپ، hp است. این برند یکی از تولید کنندگان موفق بازار در حوزه لپ تاپ به حساب می­آید. اما هنگام خرید لپ تاپ برند اچ پی یا هر برند دیگری باید با نکات مهم، معیارهای انتخاب و همچنین عوامل تاثیرگذار بر قیمت لپ تاپ آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. به همین واسطه در این مطلب قصد داریم یک راهنمای کلی برای خرید لپ تاپ اچ پی را در اختیاران قرار دهیم و همچنین قیمت لپ تاپ HP را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدل‌های گیمینگ

این لپ تاپ‌های نوت بوک قدرتمند برای گیمرهایی طراحی شده است که علاقه به اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین دارند. در ادامه به معرفی این لپ‌ تاپ‌ها می‌پردازیم. به طور کلی قیمت لپ تاپ گیمینگ نسبت به سایر مدل لپ تاپ­ها بالاتر است. دلیل اصلی این قیمت بالا، پردازش گرافیکی قدرتمند و استفاده از پردازنده­های گرافیکی سطح بالا است.

1. لپ تاپ گیمینگ HP OMEN  15 اینچی

گرافیک شگفت‌انگیز NVIDIA GeForce GTX 1060 با گزینه‌های طراحی Max-Q و رم 32 گیگابایتی DDR4 این لپ‌تاپ را متمایز می‌کند. به واسطه این ویژگی­ها می‌توانید تمام جزئیات گرافیکی را روی صفحه نمایش 15 اینچی با کیفیت ببینید. البته ابعاد 15 اینچ ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد. پس در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

2. لپ تاپ گیمینگ HP OMEN  17 اینچی

به طور کلی، تمام مشخصاتی که برای مدل بالا گفته شد، در این مدل نیز وجود دارد؛ با این تفاوت که صفحه نمایش این مدل از مدل بالا، بزرگتر است. لپ‌تاپ گیمینگ HP OMEN 17t مانند HP OMEN 15t، دسترسی تک‌پنل را ارائه می‌دهد تا هر زمان که می‌خواهید گیم‌پلی خود را به سطح بالاتری ببرید. همچنین به راحتی می­توانید RAM، SSD و HDD خود را نیز ارتقا دهید. به طور کلی قیمت لپ تاپ گیمینگ 17 اینچ به واسطه اندازه بزرگتر صفحه، بیشتر از مدل 15 اینچ است.

توجه داشته باشید که هر دوی این لپ‌تاپ‌ها به عنوان پرچمدار برند HP در صنعت گیم شناخته می‌شوند.

نسخه‌های پایه

هنگامی که گزینه‌های قابل حمل و مقرون به صرفه در بالای لیست مورد نیاز شما قرار دارند، هیچ انتخابی بهتر از نوت بوک HP وجود ندارد. برخی از این مدل‌ها فوق العاده سبک و کوچک هستند که آنها را به انتخاب خوبی برای رفت و آمد و رفتن به کلاس تبدیل می‌کند. همچنین شما می­توانید به گزینه‌های دیگر سری HP که قیمت کمتری دارند هم توجه داشته باشید.

1. HP Chromebook

هنگامی که به یک نوت بوک کوچک‌تر و سبک‌تر نیاز دارید که بدون وسایل اضافی غیر ضروری کار کند، خانواده HP Chromebook بهترین انتخاب است. مدل 11 اینچی HP Chromebook بر روی یک پردازنده Celeron اینتل اجرا می‌شود و تمام قدرت و توان مورد نیاز برای مرور وب، ایمیل، ایجاد اسناد و اتصال در رسانه‌های اجتماعی را فراهم می­کند.

سیستم ‌عامل این مدل از کروم پشتیبانی می­کند؛ بنابراین برای انجام کارهای روزمره خود هزینه‌ای برای نرم‌افزارهای دارای مجوز اضافی پرداخت نمی‌کنید. همچنین با وجود این سیستم عامل ساده شما هنگام راه اندازی یک برنامه زیاد منتظر نخواهید ماند؛ زیرا در کمترین زمان به همه برنامه‌های Google و Android مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت. عمر باتری این لپ‌ تاپ بیش از 11 ساعت است و تقریبا می‌توانید نصف روز بدون وقفه از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال صفحه نمایش کمی بزرگتر هستید، مدل 14 اینچی HP Chromebook انتخاب بهتری است. این لپ‌تاپ عالی برای دانش‌آموزان، کاربران عادی و هر کسی که بیشتر وقت محاسباتی خود را در وب و استفاده از برنامه‌های Google مانند YouTube، Gmail و Google Docs می‌گذراند، مناسب است.

2. لپ تاپ HP Stream

مدلی که از نظر اندازه و قابلیت مشابه HP Chromebook باشد، لپ‌تاپ HP Stream  11 اینچی است. این مدل از سیستم عامل Windows Home ساده شده استفاده می‌کند. در این نسخه Office 365 Personal گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید اسناد ایجاد کنید و فایل‌های شخصی خود را با خیال راحت در فضای ابری ذخیره کنید.

نسخه‌های تجاری

اگر به نرم‌افزارهای محاسباتی و تجاری سنگین نیاز دارید، این مدل‌ها ممکن است یک انتخاب مناسب باشند. اگر قصد دارید از یک لپ تاپ اچ پی که جوابگوی نیازهای تجاری‌تان باشد استفاده کنید، در ادامه به گزینه‌های زیر توجه داشته باشید.

1. لپ تاپ تجاری HP EliteBook

یکی از لپ‌ تاپ‌های تجاری برند اچ پی که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم، سری HP EliteBook است؛ این مدل با بهترین ویژگی‌های محاسباتی پاسخگوی فعالیت­های مالی و تجاری شما خواهد بود. امنیت و سرعت این لپ تاپ برای اجرای نرم‌افزارهای تجاری و انجام محاسبات در بالاترین حد ممکن قرار دارد.

2. لپ تاپ تجاری HP ZBook Studio

یکی دیگر از مدل‌های قدرتمند تجاری، سری لپ تاپ های اچ پی  ZBook Studio است. از HP ZBook Studio G8 قابل تبدیل تا HP ZBook Studio x2 قابل جدا شدن، مدل‌هایی هستند که به انجام پروژه‌های تجاری و کارهای محاسباتی‌ شما کمک می‌کنند. همچنین صفحه نمایش این مدل‌ها لمسی است که این ویژگی کار کردن را راحت‌تر می‌کند.

 

اطلاع از قیمت لپ تاپ HP

در این مقاله سعی کردیم سری لپ‌ تاپ‌های گیمینگ و تجاری اچ پی را به شما معرفی کنیم. گزینه‌های معرفی شده، جزء بهترین مدل‌های HP هستند که می‌توانید برای خرید آن‌ها اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ اچ پی و همچنین اطلاعات فنی کامل­تر هر یک از مدل­های معرفی شده، به فروشگاه زومیت  در لینک زیر مراجعه کنید.

 

https://www.zoomit.ir/product/list/laptop/

 

نظر خود را درباره «راهنمای انتخاب لپ تاپ‌های اچ پی (HP) در زومیت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای انتخاب لپ تاپ‌های اچ پی (HP) در زومیت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.