زمان مطالعه: 1 دقیقه
دشت دریاسر

دشت دریاسر

دشت دریاسر در فصل بهار پر از گل‌های زرد رنگ زیبا می‌شود و ماه اردیبهشت بهترین زمان برای طبیعت‌گردی دریاسر است.

دشت دریاسر در تنکابن، استان مازندران قرار دارد. دشت دریاسر یکی از دشت‌های زیبای ایران برای طبیعت‌گری می‌باشد که هرساله توریست‌های زیادی از این دشت زیبا و سرسبز بازدید می‌کنند.

برای رفتن به دشت دریاسر یادتان باشد که کفش مناسب برای پیاده‌روی و کوهنوردی همراه داشته باشید و اگر قصد اقامت شبانه را هم دارید وسایل مورد نیاز کمپینگ را از قبل تهیه کنید. در ادامه با آسمونی باشید تا با دشت دریاسر تنکابن آشنا شوید.

دشت دریاسر

دشت دریاسر کجاست؟

دشت دریاسر در شمال ایران، استان مازندران واقع شده است. دشت دریاسر در شمال جنگل دوهزار تنکابن و میان کوه‌های سر به فلک کشیده می‌باشد.

جاذبه‌های تفریحی دشت دریاسر

  • رودخانه خروشان
  • چشمه آبگرم نزدیک به دشت دریاسر
  • جنگل‌نوردی
  • دشت گل‌های بابونه زرد رنگ
  • کوهنوردی
  • کمپینگ و دورهمی
دریاسر تنکابن

اقامت در دشت دریاسر

در دشت دریاسر اقامتگاه‌هایی در روستای عسل محله برای رفاه توریست‌ها ایجاد شده و خانه‌های بومی هم در این روستا برای اجاره وجود دارد. همینطور اگر قصد اقامت شبانه ندارید هم می‌توانید در شهر تنکابن یا در مسیر دوهزار، اقامتگاه‌های اجاره‌ای را بیابید.

آب و هوای دشت دریاسر

آب و هوا در دشت دریاسر در فصل پاییز و زمستان بسیار سرد می‌باشد و عبور و مرور به‌خاطر بارش‌های سنگین برف و باران، سخت است. آب و هوای دشت دریاسر اما در فصل‌های بهار و تابستان بسیار عالی و خوشایند می‌باشد.

دریاسر شهسوار

بهترین زمان سفر به دشت دریاسر

بهترین زمان سفر به دشت دریاسر، فصل بهار از آخر ماه فروردین تا پایان اردیبهشت ماه است. در این تاریخ، شاهد سرسبزی دشت و شکوفا شدن گل‌های زرد رنگ زیبا خواهید بود.

آدرس دشت دریاسر

آدرس مازندران- تنکابن- روستای عسل محله
لوکیشن گوگل مپ
ساعت بازدید شبانه روز

 

طبیعت گردی دشت دریاسر

چگونه به دشت دریاسر برویم؟

برای رفتن به دشت دریاسر، ابتدا به استان مازندران و سپس به شهر تنکابن بروید. وارد جاده دوهزار شوید. با عبور از امامزاده قاسم وارد جاده فرعی سمت چپ شده و با عبور از روستای عسل محله و با طی کردن حدود یک ساعت‌ونیم تا دو ساعت به دشت دریاسر می‌رسید. (باید در روستای عسل محله خودرو خود را پارک کنید).

تصاویر دشت دریاسر

دشت دریاسر مه آلود
دریاسر سرسبز
Daryasar Plain

 

نظر خود را درباره «دشت دریاسر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دشت دریاسر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.