زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه سان شاین خوشمزه

طرز تهیه سان شاین خوشمزه

طرز تهیه سان شاین بسیار آسان است و به راحتی و با حوصله می‌توان این دسر خوش طعم را در خانه سرو کرد.

سان شاین (Sunshine Ice Cream) یک دسر بسیار خوشمزه و ساده است که در فصل گرم سال هم طرفداران زیادی دارد. در ادامه با آسمونی باشید تا بتوانید طرز تهیه سان شاین را آموزش ببینید. به لایه‌هایی از بستنی و ژله در کنار میوه‌های فصل که پشت هم داخل لیوان ریخته می‌شود، سان شاین می‌گویند.

سان شاین

مواد لازم برای تهیه سان شاین

بستنی وانیلی 1 پیمانه
ژله چند رنگ
میوه دلخواه 2 مدل
سس شکلات برای تزیین
دانه‌های شکلات برای تزیین
شوکو رول برای تزیین
خامه برای تزیین
چتر برای تزیین

 

سان شاین خوشمزه

طرز تهیه سان شاین

ابتدا ژله مورد نظر که دوست دارید را آماده کنید. پودر ژله را داخل یک کاسه ریخته و به اندازه یک لیوان به آن آب جوش اضافه کرده و با استفاده از یک چنگال هم بزنید تا کاملا حل شود. سپس یک لیوان آب سرد اضافه کرده و هم بزنید. ژله را داخل یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. حدودا 4 ساعت زمان لازم است.

برای تهیه سان شاین، یک لیوان بلند را انتخاب کنید. ته لیوان را به اندازه 3 سانت ژله پر کنید. سپس یک لایه 3 سانتی هم بستنی وانیلی یا شکلاتی و یا هر طعمی که دوست دارید را اضافه کنید. به همین ترتیب لایه‌ها را تا بالای لیوان ادامه دهید ولی لایه آخر بستنی باشد. حالا اگر خامه دوست دارید، روی آن اضافه کنید. شوکو رول و چتر را داخل آن قرار داده و با دانه‌های شکلات و مغز تزیین کنید و در آخر هم مقداری سس شکلات یا سس توت‌فرنگی روی آن بریزید. تکه‌های میوه را هم مانند موز یا توت‌فرنگی هم اضافه کنید.

نکته:

برای تزیین سان شاین می‌توانید از اسمارتیز و ترافل رنگی هم استفاده کنید.
به جای سس شکلات یا توت‌فرنگی می‌توانید از مربا و یا شربت میوه‌ها استفاده کنید.

 

نظر خود را درباره «طرز تهیه سان شاین خوشمزه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه سان شاین خوشمزه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.