زمان مطالعه: 1 دقیقه
دسر بستنی و هلو

دسر بستنی و هلو

دسر بستنی و هلو یکی از دسرهای خوشمزه و لذیذ برای روزهای گرم سال است که به راحتی می‌توانید آنرا در خانه تهیه کنید.

دسر بستنی و هلو در اواخر فصل بهار و یا در فصل تابستان که میوه هلو به وفور وجود دارد را می‌توانید در خانه تهیه کرده و برای اعضای خانواده سرو کنید. برای سرو این دسر خوشمزه، مواد لازم را می‌توانید کم یا زیاد کنید. در ادامه با آسمونی باشید و طرز تهیه دسر بستنی و هلو را آموزش ببینید.

مواد لازم برای تهیه دسر بستنی و هلو

  بستنی وانیلی 2 پیمانه
  هلو یا شلیل 1 پیمانه
  ژله توت فرنگی 1 پیمانه
  سس توت فرنگی 2 ق غ

 

Ice cream and peach dessert (2)
دسر بستنی و هلو

طرز تهیه دسر بستنی و هلو

ژله را طبق دستور روی بسته آماده کنید (می‌توان ژله را از روز قبل آماده کرد تا در عرض چند دقیقه دسر حاضر شود) بعد از آماده شدن ژله، مقداری از آن را در ظرف مورد نظر ریخته و میوه دلخواه را به قطعات کوچک خرد کرده و روی ژله بگذارید و چند اسکوپ بستنی روی میوه قرار دهید و در انتها سس توت فرنگی را اضافه کنید. می‌توان به جای سس توت فرنگی از یک قاشق شربت یا مربای توت‌فرنگی استفاده کرد.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دسر بستنی و هلو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دسر بستنی و هلو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.