زمان مطالعه: 3 دقیقه
مفاهیم پنهانی کسب و کار در سریال مانی هایست

مفاهیم پنهانی کسب و کار در سریال مانی هایست

اگرچه سریال مانی هیست درباره سرقت، فرار از سیستم ردیابی و دزدی برای زنده ماندن است، اما درس های زندگی و ایده های تجاری جالبی نیز ارائه می دهد.

بالاخره تمام شد! فصل 5 مانی هیست پایانی بر این سرقت بزرگ بود. فصل اول با سرقتی به رهبری پروفسور آلوارو آغاز شد. با هر قسمت از این سریال جذاب، تیم پروفسور برای پیاده سازی نقشه آماده می شود. در آسمونی درس ها و مفاهیم سریال مانی هیست که مربوط به حوزه کسب و کار است را می خوانید. قبل از اینکه درس‌های پنهان سریال محبوب اسپانیایی را فاش کنیم، اگر هنوز این سریال جذب را تماشا نکرده‌اید، در اولین فرصت آن را مشاهده کنید.

زندگی یک مسابقه و تجارت یک ماراتن است!

راه اندازی یک کسب و کار مانند دویدن یک ماراتن است که هر چه سریع تر پیش بروید، زودتر احساس خستگی خواهید کرد. روش منحصر به فرد پروفسور برای اجرای هر ماموریت و جشن نگرفتن زودهنگام پیروزی، یک درس بزرگ برای همه است.

بنابراین، اگر برای کسب‌وکاری برنامه‌ریزی می‌کنید، به خاطر داشته باشید که باید برای اهداف خود تلاش کنید تا به خط پایان برسید.

کسب و کار فقط با انگیزه پیش می رود

 سریال مانی هیست
 سریال مانی هیست

 

هدف هر چه باشد، شخصی یا حرفه ای، با انگیزه زنده می ماند. این انگیزه پروفسور بود که مأموریت سرقت از ضرابخانه اسپانیا را تا فصل 5 زنده نگه داشت.

بنابراین، به دنبال آن انگیزه در درون خود باشید و اگر چیزی پیدا نکردید، به خواندن کتاب‌های تاجران معروف ادامه دهید. از زندگی آن ها درس بگیرید و کارهایی که انجام دادند را تمرین کنید. با انجام این کار، مطمئناً خود را به اهدافتان نزدیک تر خواهید کرد.

بازار هدف خود را بشناسید

پیشرفت های بزرگ تنها زمانی اتفاق می‌افتند که از نیازها آگاه باشید. اگر می‌دانید مخاطبان یا مشتریان شما چه می‌خواهند، پیاده سازی یک استراتژی بر روی آن آسان خواهد بود. درست مانند پروفسور،که استراتژی دولت و پلیس را فهمید و راهی برای ادامه برنامه خود پیدا کرد.

این موضوع بیشتر شبیه یک بازی شطرنج است، جایی که شما باید قدم بعدی حریف را حتی قبل از انجام آن بفهمید. بنابراین، بازار و رقبای خود را به خوبی رصد کنید.

روی نقاط قوت تمرکز کنید

 سریال مانی هیست
درس های سریال مانی هیست

 

هر یک از اعضای تیم نقاط قوت متفاوتی داشتند و پروفسور از همه چیز به خوبی آگاه بود. او به جای آزمون و خطا از قدرت هر یک از افراد خود در جهت درست استفاده کرد. پس در ابتدا، نقطه قوت خود را پیدا کنید و به جای استفاده از انرژی خود در جهت اشتباه، روی بهبود نقاط ضعف خود کار کنید.

هدف بدون برنامه، اتلاف وقت است

درسته!!!! شما نمی توانید بدون آگاهی از جزئیات، ترندهای روز و رفتار مصرف کننده ، یک تجارت را راه اندازی کنید. بدون برنامه، حتی این اطلاعات نیز بیهوده خواهد بود. فرض کنید پروفسور تیم خود را بدون هیچ استراتژی برای مقابله با هر چیز غیرمنتظره و پلیس برای سرقت به بانک می فرستاد!

سریال مانی هیست در آن لحظه تمام می شد و سریال به موفقیت های بزرگ نمی رسید. درست؟ بنابراین، قبل از اینکه وارد یک کسب و کار شوید، یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید.

از اشتباه کردن نترسید

اسلو را به یاد بیاورید، او باعث شد زمان های زیادی را از دست برود و خود را در موقعیتی مرگبار قرار داد، با این حال، از اشتباه کردن دست برنداشت. یک نادان می توانست کل تیم را به خطر بیندازد اما در نهایت همه توانستند از آن موقعیت فرار کنند.

این فقط یک درس تجاری از سریال سرقت پول نیست، بلکه یک درس مهم در زندگی به ما یاد داد. یک اشتباه ممکن است برای شما ضرر داشته باشد، اما تجربه و راهی برای مقابله با آن نیز برای شما به ارمغان می آورد.

تیم مهم ترین چیز است!

سریال مانی هیست
سریال مانی هیست

 

همه به دنبال منفعت خود هستند، اما اگر دیگران را زمین بزنید تا سود بیشتری کسب کنید، کسب‌وکارتان دیر یا زود از بین می رود. همکاری تیمی بسیار مهم است و همه باید برای یک هدف بزرگتر تلاش کنند. پروفسور بدون تیم درخشان خود این دو سرقت بزرگ را با موفقیت به سرانجام نمی رساند. همین طرز فکر و اهداف متقابل باعث موفقیت سریال مانی هیست شد. بنابراین، تنها نباشید و به صورت یک تیم متحد با هم کار کنید.

نظر خود را درباره «مفاهیم پنهانی کسب و کار در سریال مانی هایست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مفاهیم پنهانی کسب و کار در سریال مانی هایست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.