زمان مطالعه: 1 دقیقه
پیدا کردن درایور برندهای مختلف لپ تاپ

پیدا کردن درایور برندهای مختلف لپ تاپ

بهترین روش دسترسی به درایورها در لپ تاپ استفاده از (سایت سازنده لپ تاپ) است.

بهترین روش دسترسی به درایور لپ تاپ

بهترین روش دسترسی به درایورها در لپ تاپ استفاده از (سایت سازنده لپ تاپ) است. درایور لپ تاپ به صورت اختصاصی برای انواع مدل‌های مختلف طراحی و عرضه می‌شوند و شما می‌توانید از طریق سایت سازنده به درایور لپ تاپ خود دسترسی داشته باشید. در این بخش از آسمونی با روش دسترسی به درایورهای مخصوص هر مدل لپ تاپ در خدمت شما هستیم.

دانلود مدل های مختلف درایور لپ تاپ‌ ایسوس

جهت دسترسی به انواع درایور های مختلف لپ تاپ های Asus باید وارد لینک https://www.asus.com/support شوید و همانند تصویر بالا مدل لپ تاپ خود را تایپ کنید تا درایور مخصوص لپ تاپ شما پیدا و آن را دانلود نمایید.
نکته: برای جستجو مدل لپ تاپ اگر مدل آن  ROG STRIX G512 LV می باشد تنها کافیست عبارت G512LV را سرچ کنید.

دانلود درایور مدل های مخلتف لپ تاپ لنوو

جهت دسترسی به درایورهای لپ تاپ برند Lenovo به آدرس https://pcsupport.lenovo.com/us/en بروید و در قسمت جستجو مطابق تصویر بالا مدل لپ تاپ را وارد نمایید. در صفحه جدید که باز شد در ستون سمت چپ، روی گزینه Drivers & Software کلیک کنید. در قسمت بعد در وسط صفحه گزینه Manual Update را انتخاب و از طریق فیلتر Operating System نسخه ویندوز نصب شده روی لپ تاپ را انتخاب نمایید.

دانلود درایور  لپ تاپ مدل اچ پی

جهت دانلود درایور لپ تاپ های مدل HP به سایت https://support.hp.com/us-en/drivers رفته و در صفحه باز شده گزینه Laotop را انتخاب نمایید.در صفحه بعدی مدل دقیق لپ‌تاپ در کادر سرچ تایپ نمایید و  سیستم‌عامل مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر روی دکمه Download  دریافت فایل انجام می‌شود.

دانلود درایور لپ تاپ دل

برای دانلود درایور لپ تاپ Dell به آدرس https://www.dell.com/support/home/de-de/products?app=drivers رفته و در قسمت سرچ مدل لپ تاپ را تایپ کنید و در مرحله بعد سیستم عامل را انتخاب و درایور را دانلود نمایید.

نظر خود را درباره «پیدا کردن درایور برندهای مختلف لپ تاپ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پیدا کردن درایور برندهای مختلف لپ تاپ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.