زمان مطالعه: 9 دقیقه
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی - معرفی سه روش کارآمد برای ذخیره سازی

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی - معرفی سه روش کارآمد برای ذخیره سازی

در سال گذشته، اینستاگرام بیش از 77 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان داشت و این آمار به خوبی میزان محبوبیت این شبکه اجتماعی را مشخص می کند.

از افراد مشهور گرفته تا مشاغل کوچک و بزرگ، همگی از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم استفاده می کنند. ممکن است هنگامی که در اینستاگرام خود عکس های ترند روز را ورق می زنید و  هم چنین حین بالا و پایین کردن اکانت های مختلف، از عکس پروفایل اینستاگرام فردی خوشتان بیاید و بخواهید آن را دانلود کنید.

همه این عکس ها کوچک هستند! چرا که اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد تصاویر پروفایل را زوم کنند. شما فقط می توانید یک تصویر کوچک را در گوشه بالا سمت چپ صفحه اینستاگرام مشاهده کنید. با این حال، افراد بسیاری می خواهند پروفایل اینستاگرام را بزرگنمایی کنند یا نسخه اصلی عکس را دانلود نمایند. برای استفاده از امکانات اینستاگرام باید نحوه کار آن را بدانید. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که می خواهید با قابلیت های اینستاگرام آشنا شوید، مطلب زیر می تواند در این راستا به یادگیری شما کمک کند.

آموزش اینستاگرام از صفر تا صد – کلیک کنید

در اینستاگرام این گزینه وجود دارد که با ضربه زدن روی عکس، پروفایل خود را ویرایش و یا حذف کنید. اما هیچ گزینه ای برای دانلود این تصاویر وجود ندارد. با کلیک روی پروفایل می توانید نسخه کوچک عکس خود یا هر پروفایل دیگری که می خواهید را در تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود ذخیره کنید. اما این چیزی نیست که دنبال آن هستید.

دلایل مختلفی وجود دارد که بخواهید عکس پروفایل یک صفحه اینستاگرام را در اندازه بزرگ و با کیفیت اصلی مشاهده یا دانلود کنید. برخلاف برنامه های پیام رسان دیگر مانند واتساپ، تلگرام، فیسبوک و توییتر، عکس پروفایل اینستاگرام را نمی توان دانلود و یا بزرگ کرد. اگرچه انجام این کار از طریق خود برنامه اینستاگرام امکان پذیر نیست، اما روش های ساده ای برای انجام آن وجود دارد. با استفاده از برنامه های جانبی اینستاگرام می توانید به راحتی تصویر پروفایل اینستاگرام کاربران را در اندازه کامل و بصورت HD مشاهده یا دانلود نمایید.

برنامه های جانبی، عکس پروفایل افرادی که در اینستاگرام حساب کاربری دارند را به شما نشان می دهند. پس از مشاهده این تصاویر می توانید آن ها را در دستگاه خود ذخیره کنید. نکته مثبت در مورد این برنامه ها این است که برای وارد شدن به آن و مشاهده یا دانلود تصویر پروفایل افراد نیازی به ثبت نام یا پر کردن فرم نخواهید داشت.

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

 

این برنامه ها می توانند همه این کارها را برای شما انجام دهند، فقط باید نام کاربری پروفایل اینستاگرامی را که می خواهید پیدا کنید. پس از اینکه URL آن حساب را کپی کردید، آن را در قسمت دانلود قرار دهید، در عرض چند ثانیه محتوای کامل را در دستگاه خود دریافت خواهید کرد. پس از مشاهده عکس پروفایل می توانید تصویر مورد نظر را مستقیماً ذخیره کنید.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام یکی از کارهایی است که ممکن است برای بازاریابی در این شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرد. فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ با روش های مختلفی از این اپلیکیشن کسب درآمد می کنند. برای آشنایی هر چه بیشتر با روش های کسب درآمد از اینستاگرام، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را در وبسایت فرادرس مطالعه کنید.

راه های کسب درآمد از اینستاگرام – کلیک کنید

دلایل اصلی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

در حقیقت، شما معمولا به چنین ابزارهایی برای دانلود عکس پروفایل احتیاج نخواهید داشت، اما هنگامی که قصد انجام این کار را دارید، باید شرایطی فراهم شود که به راحتی از آن ها استفاده کنید. در این قسمت به چند نکته در مورد نحوه استفاده از این برنامه ها برای بازاریابی اشاره کرده ایم.

یکی از دلایل دانلود عکس پروفایل این است که محتوای پروفایل خود و حتی عکس پروفایل اصلی خود را برای همیشه ذخیره کنید. گاهی اوقات، شما نیاز دارید که تمام حساب اینستاگرام خود را در یک پوشه دانلود کنید و روی کامپیوتر خود نگه دارید.

با یک مثال این قضیه را روشن می کنیم. اگر گذرواژه ها و شماره تلفن های عضویت در اینستاگرام خود را از دست داده باشید چه می کنید؟ در این صورت دیگر نمی توانید به پروفایل قدیمی خود دسترسی داشته باشید. اما نگران نباشید! برنامه هایی برای دانلود تصاویر اینستاگرامی وجود دارد. با دانلود آن ها می توانید همه عکس های حساب اینستاگرام، و حتی عکس پروفایل را در صفحه جدید خود استفاده کنید.

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنیم؟

با استفاده از برنامه های مختلف می توانید عکس پروفایل اینستاگرام را در اندازه کامل مشاهده و یا دانلود کنید. با این حال، اگر دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را در گوگل پلی یا بازار جستجو کنید، شاید با برنامه های دانلود پست و استوری اینستاگرام مواجه شوید. در اینجا برنامه هایی را برای دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام به شما معرفی می کنیم. برای ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به صفحه اینستاگرام شخص مورد نظر بروید
  • در بالا سمت چپ، روی سه نقطه ضربه بزنید
  • روی "کپی آدرس پروفایل" ضربه بزنید
  • URL را در مرورگری مانند فایرفاکس یا کروم قرار دهید
  • روی "بعدی" ضربه بزنید و نمایه شخص را مشاهده خواهید کرد
  • روی تصویر پروفایل کلیک کنید یا نگه دارید
  • در مرحله آخر نیز می توانید تصویر را ذخیره کنید

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام اندروید
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام اندروید

 

بهترین ابزارهای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در کامپیوتر

1.    برنامه Instadp

از بهترین ابزارها برای دانلود و مشاهده عکس های پروفایل در اندازه اصلی، Instadp است. در این برنامه، کیفیت تصویری که دانلود می کنید با تصویر اصلی متفاوت خواهد بود. تغییر سایز به این دلیل است که وقتی کاربر تصویر را در پروفایل خود آپلود می کند، اندازه تصویر عوض می شود. بنابراین کیفیت تصویر دانلود شده پایین تر خواهد بود. با باز کردن مرورگر خود در کامپیوتر یا تلفن همراه و انجام مراحل زیر، می توانید هر عکسی که می خواهید را مشاهده و دانلود کنید.

  • برای مشاهده عکس های پروفایل اینستاگرام در اندازه کامل وارد سایت com شوید
  • نام کاربری یا ID حساب مورد نظر خود را وارد کنید. در این مرحله می توانید عکس پروفایل را در اندازه اصلی مشاهده نمایید.
  • روی دکمه دانلود کلیک کنید تا تصویر پروفایل در دستگاه شما ذخیره شود.

2.    برنامه IZUUM

این برنامه که اخیراً توسعه یافته است، عملکردی مشابه Instadp دارد. برای دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید:

  • به سایت com بروید
  • نام کاربری پروفایل مورد نظر را وارد کنید و عکس را در کیفیت و اندازه اصلی آن مشاهده کنید
  • روی عکس راست کلیک کرده و آن را در موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره کنید

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید

  1. برنامه InstaProfile را از گوگل پلی دریافت کنید
  2. اینستاگرام خود را باز کنید
  3. حساب کاربری که عکس پروفایل او را می خواهید، باز کنید
  4. نام کاربری آن را کپی کنید
  5. نام کاربری را در برنامه اینستاپروفایل قرار دهید
  6. روی گزینه دانلود کلیک کنید
  7. تمام شد!

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در آیفون

کاربران آیفون می توانند عکس های پروفایل اینستاگرام خود را به صورت رایگان از طریق اپ استور دانلود کنند. برای انجام این کار ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه IGProfile را از اپ استور دانلود کنید.
  2. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید
  3. حساب کاربری که عکس پروفایل او را می خواهید باز کنید
  4. نام کاربری آن را کپی کنید
  5. نام کاربری را در برنامه آی جی پروفایل قرار دهید
  6. تمام

اینستاگرام محدودیت هایی در برنامه و وبسایت دانلود عکس پروفایل قرار داده است که به کاربران اجازه می دهد عکس های پروفایل را در اندازه اصلی مشاهده و دانلود کنند. این محدودیت را می توان در دستگاه های تلفن همراه و کامپیوتر دور زد.

هنگامی که پروفایل شخصی را در اینستاگرام باز می کنید، عکس پروفایل، تعداد دنبال کنندگان و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد. اما هیچ راهی در اینستاگرام وجود ندارد تا عکس پروفایل خود را در ابعاد بزرگ تر ببینید یا مانند واتس اپ روی آن برای بزرگنمایی کلیک کنید.

در برنامه اینستاگرام امکان بزرگنمایی تصاویر پروفایل وجود ندارد، چه برسد به دانلود و ذخیره تصویر. هیچ دلیل واضحی هم در پشت این قضیه وجود ندارد، اما شاید به این خاطر باشد که اکثر مردم ترجیح می دهند عکس پروفایل خود را در اندازه کوچک نگه دارند تا به راحتی هر عکسی که می خواهند را در پروفایل خود قرار دهند.

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آیفون
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آیفون

 

چرا تصویر پروفایل در اینستاگرام تار می شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود تصویر پروفایل شما در اینستاگرام تار یا پیکسلی به نظر برسد. بیشتر اوقات عکسی با وضوح پایین برای پروفایل قرار می دهید. هنگام قرار دادن عکس پروفایل باید از دستورالعمل های ابعاد پیروی کنید. تنظیمات موبایل خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید عکس های شما با وضوح پایین ذخیره نمی شوند.

مهم نیست عکس پروفایل شما چقدر خوب به نظر برسد؛ اگر در اندازه مناسب آپلود نشود، ظاهر زیبایی نخواهد داشت. تصاویری که خیلی کوچک یا خیلی بزرگ هستن، جلوه زیبایی ندارند و ممکن است تار و پیکسلی به نظر برسند. توجه داشته باشید که حداکثر حجم فایل اینستاگرام برای عکس پروفایل 10 مگابایت می باشد.

نکاتی برای انتخاب تصویر پروفایل اینستاگرام

می گویند ارزش یک عکس به اندازه هزار کلمه است و هیچ عکسی واقعی تر از عکس پروفایل شما نیست! وقتی شخصی به صفحه اینستاگرام شما نگاه می کند، عکس پروفایل اولین تصویری است که می بیند. این موضوع هنگامی که صاحب برند یا شرکتی باشید، بیشتر اهمیت می یابد.

عکس پروفایل شما در اینستاگرام چیزی است که شما را در قسمت استوری های اینستاگرام متمایز می کند! در حالی که انتخاب عکس پروفایل اینستاگرام ممکن است یک کار فوق العاده آسان به نظر برسد، اما همیشه باید عکسی را انتخاب کنید که بیشترین تاثیر را روی مخاطب های شما داشته باشد.

  • استفاده از برند برای عکس پروفایل اینستاگرام

گاهی اوقات تصمیم گیری در مورد نوع عکس یا اندازه عکس پروفایل اینستاگرام بسیار دشوار می شود. از سوی دیگر، اگر کسب و کار شما شخصی است، می توانید از عکس صورت خود در تصویر پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. چرا؟ زیرا اگر در حال تبلیغات خود در اینستاگرام هستید، با این روش افراد در کوتاه ترین زمان با شما آشنا می شوند!

همانطور که ذکر شد، برای حساب های شخصی می توانید از عکس به جای لوگو استفاده کنید، این امر به مردم درک بیشتری از کسب و کار شما می دهد. مردم دوست دارند بدانند از چه کسانی خدمات دریافت می کنند و حتی چه کسانی پست ها را به اشتراک می گذارند.

اگر در اینستاگرام کسب و کاری دارید، بهتر است از لوگو (یا نسخه کوتاه شده لوگوی خود) به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده کنید. تصویر برند در پروفایل می تواند به شناخت برند شما در ابعاد وسیع ترکمک کند و هرکسی که از صفحه شما بازدید کند به سرعت با لوگوی شما آشنا می شود!  برای آشنایی بیشتر با تبلیغات و برند، آموزش زیر را مشاهده کنید.

آموزش مدیریت تبلیغات و برند – کلیک کنید

  • استفاده از عناصر زیبایی شناختی

تصویر پروفایل اینستاگرام شما باید با دیزاین کلی صفحه شما مطابقت داشته باشد. اگر برای تصاویر اینستاگرام خود به یک پالت رنگی ثابت پایبند هستید، سعی کنید آن رنگ خاص را در عکس پروفایل خود نیز داشته باشید.

 

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 

  • به روز بودن عکس پروفایل اینستاگرام

اگر وسط تابستان باشد و درخت کریسمس در عکس پروفایل شما باشد، حرفه ای به نظر نمی رسید! اگر فالوورهای شما جدید باشند ممکن است فکر کنند شما در اینستاگرام آنقدر فعال نیستید، یا این که به اندازه کافی به صفحه خود اهمیت نمی دهید. بنابراین به جای انتخاب یک عکس فصلی یا مربوط به یک رویداد مشخص - مانند تزئین درخت کریسمس یا عکس فارغ التحصیلی - عکسی انتخاب کنید که همیشه به روز باشد.

با استفاده از یک بکگراند خنثی در عکس پروفایل اینستاگرام، می توانید از آن عکس برای مدت بیشتری استفاده کنید. این امر همچنین به شناخت نام برند شما نیز کمک می کند، زیرا دنبال کنندگان شما هنگام مشاهده تصویر پروفایل اینستاگرامتان، شما را می شناسند.

نکته: اگر چند شبکه اجتماعی دارید و تصویر پروفایل اینستاگرام خود را تغییر داده اید، می توانید عکس پروفایل خود را در سایر برنامه ها نیز به همان تصویر تغییر دهید. این نکته فقط به شناخت برند شما کمک می کند!

  • استفاده از لوازم جانبی در عکس پروفایل اینستاگرام

آیا شما عکاس هستید؟ پس یک دوربین را در عکس خود قرار دهید! آرایشگر حیوانات هستید؟ عکس پروفایل خود را با گربه یا سگ بگیرید. به یاد داشته باشید که عکس پروفایل شما در اینستاگرام، شخصیت و برند شما را نشان می دهد!

  • صورت، نه بدن

جالب است! مردم با دیدن چشمانتان، شما را می شناسند! این موضوع در مورد عکس پروفایل اینستاگرام شما نیز صدق می کند. یک پرتره خوب بهترین نوع تصویر برای پروفایل شما است. هنگام گرفتن عکس پروفایل اینستاگرام به چهره خود بیشتر توجه کنید.

همانطور که اشاره کردیم، عکس پروفایل اینستاگرام شما اولین چیزی است که افراد می بینند. این قانون برای همه شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و غیره نیز یکسان است. اگر از اینستاگرام برای اهداف بزرگ تر استفاده می کنید، انتخاب تصویر پروفایل شما نیز به مراتب مهم تر خواهد بود.

 با استفاده از یک عکس پروفایل مناسب، توجه مشتریان را جلب می کنید. با بکارگیری این شیوه در تمام شبکه های اجتماعی می توانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. اگر قصد دارید تا به آموزش های تخصصی بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف دسترسی داشته باشید و با اصول و قواعید آن ها آشنا شوید، هم اکنون وارد سایت فرادرس شده و آموزش های آن را مشاهده کنید.

آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی - کلیک کنید

نظر خود را درباره «دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی - معرفی سه روش کارآمد برای ذخیره سازی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی - معرفی سه روش کارآمد برای ذخیره سازی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.