زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه انواع خوراکی های شب یلدا با انار

طرز تهیه انواع خوراکی های شب یلدا با انار

ایران کشوری حاصلخیز است که می‌توان انواع میوه‌ها را در این کشور پهناور دید و انار یکی از آنها است که دسر، شیرینی و غذاهای متنوعی با آن طبخ می‌شود.

با انار می‌توان دسر، شیرینی و غذاهای مختلفی را با این میوه ارزشمند ایرانی تهیه نمود. از قدیم میوه انار در کنار دیگر خوراکی‌هایی که مردم کشت می‌کردند در میان سفره شب یلدا وجود داشت. آنها با خشک کردن میوه‌های پاییزی خود را برای زمستان سرد آماده می‌کردند و همانند تجملات اینروزها نبوده و هر خانواده‌ای هر آنچه را که از قبل گردآوری کرده‌اند برای بلندترین شب سال در کنار اقوام بزرگ‌شان جشن می‌گرفتند.

خوراکی های شب یلدا با انار
خوراکی های شب یلدا با انار

در همین مورد با آسمونی باشید و طرز تهیه انوع خوراکی های شب یلدا با انار را آموزش ببینید. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه ما باشید.

طرز تهیه آش انار

آش انار یکی از آش‌های معروف ایرانی برای شب یلدا است. مواد لازم آن انار، سبزی آش، لپه، پیاز، گوشت چرخ کرده، نمک، فلفل و گلپر است.
طرز تهیه در لینک روبرو: آش انار

مرغ بریان با سس انار

مرغ بریان با سس انار یکی از غذاهای خوش طعم و لذیذ مناسبت های خاصی مانند شب یلدا است. مواد لازم آن مرغ کامل، انار، روغن زیتون و آویشن است.
طرز تهیه در لینک روبرو: مرغ بریان با سس انار

کیک انار

یکی از شیرینی های مخصوص شب یلدا کیک انار است. از مواد لازم آن می توان به آرد، شکر، وانیل، تخم مرغ، انار و بیکینگ پودر اشاره کرد.
طرز تهیه در لینک روبرو: کیک انار

دسر برش شکلات و انار

دسر برش شکلات و انار یکی از دسرهای ساده شب یلدا می باشد که با کمی وقت می توان شب زیبایی را در کنار خانواده سپری نمود. مواد لازم آن انار، کره کاکائو، پودر کاکائو و لیموترش است.
طرز تهیه در لینک روبرو: دسر برش شکلات و انار

خورش انار

یکی از خورش های اصیل ایرانی خورش انار است که طبخ آن در شب یلدا و یا در زمستان توصیه می شود.
مواد لازم آن تکه های مرغ و انار و ادویه جات است.
طرز تهیه در لینک روبرو: خورش انار

کوکی انار

یکی از شیرینی های خوشمزه شب یلدا کوکی انار است. از مواد لازم آن می توان به آرد بادام، انار، پودر هل، زنجبیل، دارچین و بیکینگ پودر اشاره کرد.
طرز تهیه در لینک روبرو: کوکی انار

مسقطی انار

مسقطی انار یکی از دسرهای خوش طعم و لذیذی است که سرو آن در شب یلدا توصیه می شود. مواد لازم آن آب انار، شکر، نشاسته، گلاب و شکر است.
طرز تهیه در لینک روبرو: مسقطی انار

نظر خود را درباره «طرز تهیه انواع خوراکی های شب یلدا با انار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه انواع خوراکی های شب یلدا با انار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.