زمان مطالعه: 1 دقیقه
خطرات فضای مجازی برای دانش اموزان (2)

خطرات فضای مجازی برای دانش اموزان (2)

در این مطلب تیرگی های دنیای شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر زندگی دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهیم.

بنام یگانه عالم

یکی دیگر از مسائل موجود اعتیاد اور بودن این فضا است. در صورت عدم مدیریت باعث میشود تا دانش اموز بیشترین زمان را صرف فضای مجازی کند و به علت کم تحرکی دچار بیماری های جسمی گردد.

زمان زیاد صرف فضای مجازی موجب میشود تا شکاف و فاصله ای عمیق بین فرزندان و اعضای خانواده ایجاد شود و رفته رفته موجب افت تحصیلی و حتی تنش در خانواده میگردد. تمام مطالب موجود در این فضا صحت ندارد و موجب گمراهی فرزندان میشود.

هرمطلبی باید متناسب با سن فرزندان باشد ولی در این فضا ممکن است فرزند شما با مطالبی که مناسب با سن او نیست برخورد کند و موجب تلاطم های روحی وحتی بلوغ زود رس میگردد. یکی از مهم ترین تاثیرات تکنولوژی کاهش کیفیت و کمیت خواب است. بنابراین کار کردن با این فن آوری به احتمال زیاد در خواب فرزندان دخیل است و در حالت کلی خواب او را تحت تاثیر قرار می دهد.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «خطرات فضای مجازی برای دانش اموزان (2)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خطرات فضای مجازی برای دانش اموزان (2) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.