زمان مطالعه: 1 دقیقه
خصوصیات آدم های خسیس چیست؟

خصوصیات آدم های خسیس چیست؟

بسیاری از عزیزان میپرسند همسرم خسیسه باید چیکار کنیم؟ در ابتدا باید بررسی بشه که چطور تشخیص داده شد که همسرتان خسیس است.

بنام یگانه عالم

خسیس بودن به طرق مختلف است بعضی ها نسبت به دیگران ویا خودشان ویا هردو خسیس هستند. خساست یک اختلال محسوب میشود که باید ازدوران کودکی بررسی شود. بعضیها پول را به عنوان یک هویت و جهت داشتن پشتوانه برای خود میدانند و زمانی که پول از حسابشان کسر میشود کاملا بهم میریزند، چون قطعا در گذشته خود ترسی داشتند و برای جلوگیری از ترس خود پول خود را به عنوان پشتوانه و بطور افراطی نگه میدارند و تا زمانی که پول در حسابشون هست و کسی از ان ها تقاضای پول نمیکند خوب هستند.

ولی بعضی از عزیزان که از خساست همسر خود شکایت دارند باید بررسی شود چون عبارت (چقدر خسیسی) در موارد غیرواقع نیز ممکن است بکار رود. بطور مثال، خانم از اقا میخواهد که خرید کند و اقا سعی میکند از جایی که همان جنس مورد نظر را دارد اما با قیمت مناسب تر تهیه کند. این مسئله ربطی به خساست ندارد بلکه مدیریت پول وهزینه است.

افرادی که خسیس هستند غالبا خودشان قبول ندارند و درمانش تقریبا غیر ممکن است، چون خودش باید بپذیرد و بخواهد که درمان شود.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «خصوصیات آدم های خسیس چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خصوصیات آدم های خسیس چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.