زمان مطالعه: 4 دقیقه
راهنمای خرید کادو طلا و نقره

راهنمای خرید کادو طلا و نقره

خرید کادو نقره و طلا در مناسبت های ولنتاین ، روز مادر یا زن ، تولد بیشترین کاربرد را دارد.

طلا یا نقره می توانند یک هدیه بسیار خاص باشند، اما همیشه انتخاب درست آنها آن ها به عنوان کادو آسان نیست. خوشبختانه، اگر هنگام خرید چند نکته واقعی برای طلا و نقره را در ذهن داشته باشید، در نهایت هدیه ای خاص برای شخصی خاص انتخاب خواهید کرد. خرید کادو نقره و طلا در مناسبت های ولنتاین ، روز مادر یا زن ، تولد بیشترین کاربرد را دارد.

1. خرید طلا یا نقره

خرید طلا برای روز مادر و زن یا کادو روز تولد به عنوان هدیه با ارزش محسوب می شود اما قیمت بالای طلا و ریسک گم شدن یا دزدیده شدن آن جزو معایب های اصلی خرید طلا به عنوان هدیه است.

خرید نقره به صرفه تر با قیمت مناسب و تنوع طرح های زیاد با بودجه کم است، همچنین می توان با سفارش ساخت نقره طرح مورد نظر طلا را از جنس نقره بسازید.

برای سفارش نقره طرح نقره به فروشگاه اینترنتی نقرا مراجعه کنید.

2. به این فکر کنید که چه کسی طلا یا نقره را خواهد پوشید

وقتی صحبت از گیرنده هدیه شما می شود، قبل از خرید جواهرات باید نکاتی را بدانید:

  • سبک شخصی - آیا این شخص سبک متمایزی دارد؟ شما می خواهید جواهراتی را انتخاب کنید که با ترجیحات آنها مطابقت داشته باشد.
  • سبک زندگی - آیا شخص مورد نظر شما با دستان خود زیاد کار میکند به عنوان مثال نویسنده یا مکانیک و ...؟ اگر چنین است، از خرید انگشترهای ظریف خودداری کنید.
  • سنگ تولد - سنگ ماه تولد چیست؟ می توانید سنگ ماه تولد فرد مورد نظر خودتان را جستجو کنید.
  • سایز بندی - اگر در حال خرید انگشتر هستید، باید اندازه انگشتر آن شخص را بدانید . همچنین اندازه های مختلف گردنبند وجود دارد که برای تیپ های مختلف بدن مناسب است.

خرید هدیه نقره طلا

3.آنچه می خواهید بگویید را در نظر بگیرید

 اگر با کسی رابطه عاشقانه دارید، انتخاب زیورآلات شما می تواند نشان دهنده سطح جدیت شما باشد. اگر در یک رابطه عاشقانه نیستید، نوع جواهراتی که می دهید نیز می تواند پیامی برای شما ارسال کند. موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • حلقه ها در روابط عاشقانه معنای بیشتری دارند. علاوه بر حلقه های نامزدی، حلقه های دیگر نیز می توانند پیام ارسال کنند. معنی آن بستگی به انگشتی دارد که حلقه را در آن قرار می دهید، اما هنگام انتخاب باید به این موضوع فکر کنید. خرید حلقه ساده نقره یا طلا برای انگشت حلقه نشان دهنده رابطه عمیق و ازدواج است.
  • جواهرات مناسب می تواند به دوستتان نشان دهد که به او اهمیت می دهید. اگر می خواهید اهمیت دوستی خود را بیان کنید، جواهرات یا قطعه ای را در نظر بگیرید که نشان می دهد دوست خود را به خوبی می شناسید. شاید یک دستبند یا گردنبند کارتیه نقره یا طلا انتخاب فوق العاده ای باشد. که برای روز مادر یا زن و ولنتیاین می توان هدیه داد.
  • جواهرات می توانند ارتباطات خانوادگی را نشان دهند. گردنبند یا انگشتر مادری را با سنگ های تولد خانوادگی یا طرح حکاکی شده خاص انتخاب کنید تا اهمیت خانواده را برای شما نشان دهد.
  • جواهرات همیشه هدیه مناسبی نیستند. موقعیت‌هایی وجود دارد که ممکن است تمایلی به دادن جواهرات نداشته باشید، مانند زمانی که شخصی که هدیه را دریافت می‌کند ممکن است جواهرات را به‌عنوان سیگنالی برای داشتن یک رابطه عاشقانه تعبیر کند. به طور کلی زیورآلات برای هدیه دادن به همکاران انتخاب خوبی نیستند.

4. جنس و عیار و نقره یا طلا را درک کنید

هنگامی که جواهرات را انتخاب می کنید، مهم است که مواد و جنس های مورد استفاده شده در آنان را درک کنیم. فلزات و جواهرات گرانبها در درجه‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت وجود دارند و از جمله ویژگی‌هایی هستند که هنگام خرید طلا و نقره اهمیت دارند. در مورد مواد مورد استفاده در هر قطعه ای که در نظر دارید، آنچه می توانید بیاموزید:

  • فلزات گرانبها - جواهرات اغلب دارای طلا، نقره، پلاتین و سایر فلزات هستند. عیار نقره و طلا بیان می کند که چه مقدار فلز خالص در یک قطعه جواهر وجود دارد، و برای اینکه چه مقدار طلا یا نقره خالص در قطعات نقره استرلینگ باید وجود داشته باشد، الزاماتی وجود دارد.
  • سنگهای قیمتی - سنگهایی مانند الماس یاقوت زمرد دارای سیستم درجه بندی هستند، بسته به نوع سنگ خالص قیمت متفاوتی نیز دارند.

4. انتخاب جزئیات در طلا و نقره

خرید یک هدیه خاص از جنس طلا و نقرا دارای جزئیات بسیار زیادی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • قفل ها دستبند و یا گردنبند - در موقع خرید دستبند و گردنبند به عنوان هدیه به قفل کار شده بر روی آنان توجه کنید چرا که در کیفیت استفاده تاثیر زیادی می گذارند.
  • مروارید - مروارید علاوه بر اینکه سنگ ماه تولد ژوئن است، هرگز از مد نمی افتد. یک رشته مروارید یا یک جفت گوشواره مروارید همیشه انتخاب زیبایی است.
  • نقره عیار - از زنجیرهای نقره کلاسیک گرفته تا آویزها و دستبندها، جواهرات نقره تقریبا همیشه یک گزینه عالی هستند.
  • ساعت - ساعت می تواند یک هدیه عالی باشد، به خصوص اگر ساعتی را انتخاب کنید که برای گیرنده آن مناسب باشد.
  • سنگ های تولد - جواهرات سنگ تولد همیشه به عنوان هدیه تولد یا مناسبت های خاص دیگر عالی هستند.

فروشگاه نقرا خرید هدیه

5. مطمئن شوید که آنچه را که برای آن مبلغی پرداخت می کنید دریافت می کنید

چه در حال خرید طلا و نقره به صورت آنلاین یا در یک فروشگاه فیزیکی هستید، همیشه باید بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنچه را که برای آن پرداخت کرده اید دریافت می کنید. چندین شاخص کیفیت وجود دارد که هنگام خرید جواهرات باید به آنها توجه کنید:

  • حک و علامت - بیشتر جواهرات دارای علامت هایی هستند که نشان دهنده محتوای فلز و گاهی اوقات سازنده است. بررسی کنید تا مطمئن شوید که نشانه‌ها با آنچه می‌خواهید بخرید مطابقت دارند.
  • گزارش های آزمایشگاهی - بسیاری از جواهرات با گزارش های آزمایشگاهی ارائه می شوند که اندازه، کیفیت و گاهی اوقات ارزش سنگ را نشان می دهد. اینها می توانند به شما کمک کنند تا ثابت کنید که یک جواهر معتبر دارید که ارزش آن چیزی که خرده فروش می گوید را دارد.

قبل از خرید هدیه کمی نوآوری به خرج دهید

قبل از شروع خرید طلا یا نقره برای هدیه دادن به شخص خاص، از چند ایده عالی برای هدیه جواهرات الهام بگیرید. گاهی اوقات، کمی الهام بخش تمام چیزی است که برای دادن خاص ترین هدیه لازم است. می توانید با کلماتی مانند هدیه روز مادر ولنتاین و ساخت نقره و طلا ... در تصاویر گوگل شروع کنید.

نقرا ( noghra.com )

نظر خود را درباره «راهنمای خرید کادو طلا و نقره» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید کادو طلا و نقره فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.