زمان مطالعه: 5 دقیقه
راهنمای خرید لباس بچه گانه پسرانه

راهنمای خرید لباس بچه گانه پسرانه

پسرها ذاتا پر جنب و جوش تر هستند و انرژی خود را برای بازی‌های گروهی و پر تحرک صرف می‌کنند. بنابراین، کیفیت و راحتی لباس‌های پسرانه اهمیت بالاتری پیدا می‌کنند

خرید لباس بچه گانه پسرانه در مقایسه با دخترانه شاید کار آسان تری به نظر بیاید. زیرا تنوع مدل‌های لباس به کت و شلوار، تیشرت و شلوار، بلوز و پیراهن محدود شده است و پسر بچه‌ها حساسیت زیادی در مورد آن نشان نمی‌دهند؛ اما توجه داشته باشید که این خرید نیز دغدغه‌های خاص خود را دارد. پسرها ذاتا پر جنب و جوش تر هستند و انرژی خود را برای بازی‌های گروهی و پر تحرک صرف می‌کنند. بنابراین، کیفیت و راحتی لباس‌های پسرانه اهمیت بالاتری پیدا می‌کنند. در کنار این، معیارهای دیگری مانند رنگ، جنس، برند و... در هنگام خرید لباس بچه گانه پسرانه اهمیت دارند که در ادامه می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها به دست بیاورید.

رنگ و مدل لباس را باید چه کسی انتخاب کند؟

یکی از مهم ترین معیارهای خرید لباس بچگانه زیبایی آن است؛ اما زیباترین لباس راحتی نیز برای مهمانی‌ها نامناسب است. بنابراین، اگر قصد خرید لباس بچه گانه پسرانه با کاربرد خاصی را دارید، منطقی ترین حالت این است که شما به عنوان مادر یا پدر مناسب ترین مدل را برای فرزند خود انتخاب کنید. در واقع انتخاب شما از میان گزینه‌هایی مانند لباس راحتی، کت و شلوار، بلوز و شلوار، پیراهن و شلوارک و... خواهد بود.

در انتخاب رنگ و طرح لباس بهتر است به سلیقه و علاقه فرزند خوش ذوق و مشتاق خود توجه زیادی داشته باشید. ممکن است فرزند شما علاقه زیادی به لباس شخصیت‌های کارتونی بچه گانه داشته باشد و یا با رنگ خاصی بهتر ارتباط برقرار کند. ارزش دادن به سلیقه و انتخاب کودکان در این نوع تصمیم گیری‌های کوچک موجب تقویت اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود و قدرت تصمیم گیری آن‌ها را تقویت می‌کند. بهتر است در این میان سعی کنید نظر خود را به عنوان یک پیشنهاد بهتر یا مشورت کوچک با فرزند دلبندتان در میان بگذارید.

با توجه به اینکه بسیاری از پسر بچه‌ها اهمیت چندانی به رنگ لباس نمی‌دهند و احتمالا طرح است که بیشتر برای آن‌ها جلب توجه می‌کند، شما می‌توانید رنگ‌ها را با هدف خاصی انتخاب کنید. برای مثال، رنگ‌های قرمز و نارنجی موجب افزایش انرژی و هیجان در کودکان می‌شوند و رنگ‌هایی با تن آبی و سبز آرامش ذهنی در آن‌ها ایجاد می‌کنند. تا حد امکان لباس مورد نظر خود از میان رنگ‌های روشن انتخاب کرده و از این طریق، روحیه مثبت و شاد فرزند خود را تقویت کنید. رنگ‌هایی مانند قهوه ای با ظاهری شکیل و خاص نیز می‌توانند انتخابی عالی برای مهمانی‌ها و مجالش مهم باشند.

از کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید

همانطور که بیان شد، بازی‌های پسرانه بسیار پر تحرک و پر هیجان هستند و احتمال زمین خوردن کودکان در این بازی‌ها بسیار زیاد است. بنابراین، در هنگام خرید لباس بچه گانه پسرانه باید از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید. اما کیفیت لباس به چند رکن اصلی بستگی دارد:

  1. جنس پارچه

در لباس بچگانه معمولا از پارچه‌های نخی و پنبه ای استفاده می‌شود و پارچه‌هایی مانند ساتن کاربرد چندانی ندارند. پارچه‌های نخی انعطاف پذیری و قابلیت کشسانی بالایی دارند و امکان جنب و جوش و تحرک راحت کودک را میسر می‌سازند. از طرف دیگر، این پارچه‌ها بسیار نرم و مقاوم هستند و در صورت شستشوی مکرر یا زمین خوردن کودک شما، دیرتر خراب می‌شوند.

در عوض، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه پلی استر را نمی‌توان برای روزمره فرزند شما مناسب دانست. این لباس‌ها اگرچه ارزان تر هستند، اما موجب تعریق می‌شوند. با این حال، انتخاب لباس ورزشی‌های پسرانه از جنس پلی استر به دلیل مقاومت بالا در برابر چروک شدن، نگهداری راحت و سرعت بالا در خشک شدن می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. سعی کنید الیاف حیوانی و مصنوعی مانند پارچه‌های پشمی را تنها برای لباس‌های زمستانی انتخاب کنید که با پوست برخورد مستقیم ندارند و بدن را به خوبی گرم نگه می‌دارند.

  1. برند

یک برند معروف را می‌توان تضمینی برای کیفیت لباس دانست. شما می‌توانید از برندهای خارجی یا داخلی استفاده کنید و این تصمیم به طور کامل از سلیقه و بودجه شما تاثیر می‌گیرد. قیمت برندهای خارجی معمولا بیشتر است؛ اما انتخاب آن‌ها می‌تواند در مورد کیفیت و جنس مطلوب لباس به شما اطمینان ببخشد. با این حال، برندهای ایرانی زیادی نیز وجود دارند که کیفیت‌های بالایی را با قیمت کمتر در اختیار شما قرار می‌دهند. برای تصمیم گیری در این مورد می‌توانید از تجربه خرید دیگران نیز بهره بگیرید.

  1. دوخت لباس

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت لباس‌های بچه گانه و نوزادی، برش و دوخت آن است. اتفاقی که در انتظار یک لباس بی کیفیت است، از هم باز شدن دوخت یا به عبارتی شکافته شدن است. لباس‌های بی کیفیت پس از مدت زمان کوتاهی و بر اثر فشار اندک شکافته می‌شوند. این در حالی است که لباس‌های با کیفیت در جاهای حساسی مانند یقه، زیر بغل و خشتک دوبار دوخته می‌شوند و دوخت آن‌ها در تمام بخش‌ها محکم است.

لباس بچه گانه پسرانه

به دکمه‌ها و زیپ دقت کنید

یکی از رایج ترین مشکلاتی که افراد پس از خرید لباس با آن مواجه می‌شوند، دکمه‌های شل، جا دکمه ای تنگ و زیپ خراب است. این موارد را در هنگام خرید انواع لباس نوزادی و بچه گانه بررسی کنید تا در هنگام باز و بسته کردن لباس فرزند خود دچار مشکل نشوید. از طرف دیگر، به این امر دقت داشته باشید که پوست فرزند شما نسبت به زیپ حساسیت نداشته باشد یا در برخورد با آن آسیب نبیند.

در انتخاب سایز لباس بچه گانه دقت زیادی داشته باشید

اساساً بچه‌ها رشد سریعی دارند و در مدت زمانی کوتاه، تغییرات چشمگیری را از نظر قد و وزن تجربه می‌کنند. بنابراین، لباسی که در تابستان امسال کاملا سایز آن‌ها بوده است، در تابستان سال بعد قابل استفاده نخواهد بود. معمولاً توصیه می‌شود لباس‌های بچه گانه پسرانه را یک سایز بزرگتر خریداری کنید تا علاوه بر راحتی بیشتر در هنگام بازی، استفاده از آن در سال آینده نیز امکان پذیر شود. این خرید در صورتی که ظاهر زیبا و منظم فرزند شما را مخدوش نکند، می‌تواند بسیار مقرون به صرفه و کاربردی تر باشد.

تجربه یک خرید راحت و مطمئن

خرید اینترنتی لباس نوزادی و بچه گانه به شما اجازه می‌دهد مرزها و فاصله‌های جغرافیایی را کم رنگ کرده و کالای مورد نظر خود را از فروشگاه‌های سراسر کشور و حتی خارج از کشور خریداری کنید. به این ترتیب، مشخصات هر کالا مانند جنس، قیمت، رنگ و... را می‌توانید با چند کلیک بررسی کرده و با سایر کالاها مقایسه کنید. شما همچنین می‌توانید از نظرات و تجربه خرید دیگران که در صفحه محصولات درج شده اند نیز بهره بگیرید و تجربه خرید بهتر و موفق تری داشته باشید. به این ترتیب، در گرم ترین یا سردترین روزهای سال یا حتی در ساعت کاری نیز می‌توانید خرید خود را به راحتی ثبت کرده و سفارش را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

همچنین به دلیل رونق یافتن فروشگاه‌ها و کسب و کارهای اینترنتی و افزایش رقابت میان آن‌ها، امروزه مشتریان می‌توانند از خدمات و پشتیبانی مطلوبی برخوردار شوند. برای مثال، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی قابل اعتماد و موفق مانند فروشگاه اینترنتی شمال مال، امکان بازگشت کالا و نیز پرداخت در محل را فراهم می‌کنند. این امر می‌تواند اطمینان خاطر شما عزیزان را در هنگام خرید افزایش دهد و لذت بیشتری از خرید در ذهن شما حک کند.

نظر خود را درباره «راهنمای خرید لباس بچه گانه پسرانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید لباس بچه گانه پسرانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.