زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید فالوور واقعی فعال اینستاگرام ایرانی بدون ریزش در فالوجت

خرید فالوور واقعی فعال اینستاگرام ایرانی بدون ریزش در فالوجت

داشتن فالوورهای واقعی برای هر کسب و کار فعالی در اینستاگرام یعنی کسب درآمد میلیونی از این پلتفرم

داشتن فالوورهای واقعی برای هر کسب و کار فعالی در اینستاگرام یعنی کسب درآمد میلیونی از این پلتفرم. به همین خاطر بسیاری از برندها به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستند؛ اما آیا می توان فالوور واقعی فعال خریداری کرد؟ آیا این خرید بدون هیچ ریزشی برای همیشه باقی می ماند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این دو سوال مهم پاسخ داده و نکات اصلی خرید فالوور را برای شما بیان کنیم.

در ابتدا بهتر است با انواع فالوور در بستر اینستاگرام آشنا شوید. اکانت هایی که توسط افراد حقیقی برای استفاده شخصی در برنامه اینستاگرام ایجاد می شوند، فالوورهای واقعی هستند که بر روی نرخ تعامل پیج ها نیز بسیار تاثیر گذارند. این گروه از فالوورها را نمی توان خرید و فروش کرد؛ چرا که فرد صاحب حساب کاربری، با تصمیم شخصی اقدام به فالو کردن یا نکردن یک اکانت می کند.
فالوورهای فیک نیز اکانت هایی هستند که در تعداد انبوه از طریق ربات یا برنامه ایجاد شده و برای فروش توسط سرورهای متفاوت ارائه می شوند.
فالوورهای فیک نیز با توجه به کیفیت و نحوه ساخت در کنار روشی که برای اعمال فالوورها در پیج متقاضی انتخاب می شود، قیمت های متفاوتی دارند.
بهترین نوع فالوور فیک، فالوورهای شبه واقعی هستند که در بازار خدمات اینستاگرامی با نام فالوور واقعی شناخته می شوند. شما از سه روش می توانید فالوورهای فیک را به پیج خود اضافه کنید. دو روش اول یعنی ربات و برنامه ریسک بالایی برای شناسایی شدن توسط الگوریتم اینستاگرام را دارند و به دلیل کیفیت پایین این خدمات که پیج را به خطر می اندازد، مدت زمان زیادی است که منسوخ شده است. برای خرید فالوور فیک اینستاگرام، فالوجت را پیشنهاد میکنیم.

خرید فالوور اینستاگرام ایرانی بدون ریزش

بهترین روش خرید فالوور از طریق وب سایت های معتبری مثل فالوجت است. این وب سایت ها با استفاده از پلتفرم خاص خود، فالوورهای باکیفیتی را تولید می کنند که باز هم، از لحاظ کیفیت و شباهت، فالوورهای فالوجت بیشترین وجه شباهت را با فالوورهای واقعی این فضا دارند. از این رو، همیشه اسم این سایت را در صدر لیست وب سایت های ارائه دهنده خدمات می بینید.
داشتن عکس پروفایل، نام کاربری با معنا و انتشار حداقل یک پست در فضای اینستاگرام سه ویژگی هستند که فالوورهای فالوجت را به کاربران واقعی شبیه کرده است. امکان تفکیک فالوورهای خریداری شده از فالوجت با مخاطبان واقعی اینستاگرام بسیار دشوار است؛ به همین علت، بسیاری از کسب و کارها برای طبیعی تر بودن روند خرید فالوور، از فالوجت کمک می گیرند.
این وب سایت معتبر که نماد اعتماد الکترونیک بر سینه اش می درخشد، با داشتن پلتفرم اختصاصی برای ساخت فالوور و اعمال آنها بر روی پیج های متقاضیان، تمامی نکات مهمی که الگوریتم اینستا بر روی آن حساس است را رعایت کرده و نسبت به رقبای خود، ریسکی نزدیک به صفر را برای مشتریان به همراه دارد.
توجه داشته باشید که هر نوع فالووری که برای پیج خود از طریق سرورهای مختلف خریداری کنید، تنها بر روی عدد فالوور شما تاثیر می گذارند و هیچ تفاوتی در نرخ تعامل شما نخواهند داشت. رقابت اصلی فالوورهایی که خریداری می شوند، بر سر کیفیت است؛ چرا که طبیعی جلوه دادن این خرید برای کسب اعتماد کاربران بسیار مهم است.
نکته مهم دیگری که فالوجت را از رقبای خود متمایز کرده است، ارائه بسته های هدیه جهت جبران ریزش احتمالی فالوورهای خریداری شده است. رضایت مشتری بزرگترین دلیل فعالیت فالوجت است؛ به همین خاطر برای کسب رضایت صد در صدی شما عزیزان، پک های هدیه ای طبق تعداد فالوور خریداری شده برای شما اعمال می شود.

هرنوع فالووری با هر سروری که برای شما اعمال شود، کمی ریزش را به همراه خواهد داشت، پس نمی توان با قاطعیت عدم ریزش فالوورها را به مشتریان اعلام کرد.
ویژگی جذاب دیگر فالوجت، اعمال تدریجی فالوورهای خریداری شده به پیج متقاضی است. این تیم با تجربه و پرقدرت با دانستن تمامی رمز و رازهای مهم الگوریتم اینستاگرام، سرورهای خود را به گونه ای برنامه ریزی کرده است که اعمال خدمات در طبیعی ترین شکل ممکن انجام شود.

تنوع بالای فالوورهای ارائه شده هر کسب و کاری را با لبخند از وب سایت فالوجت خارج می کند. کسب و کارهای ایرانی با خرید فالوور ایرانی می توانند اعتبار خوبی به برند خود ببخشند. بیزینس های آنلاینی که قصد گسترش برند خود و بین المللی کردن آن را دارند نیز می توانند با کمک خرید فالوور خارجی در بین برندهای آن کشور، اعتباری برای شروع رقابت جذب مخاطب برای خود دست و پا کنند.
قیمت مناسب خدمات اینستاگرامی فالوجت یکی دیگر از دلایل رضایت مشتریان است. شما به راحتی می توانید با خرید بسته هایی با کمترین تعداد فالوور از نحوه اعمال و کیفیت خدمات این وب سایت مطمئن شده و سپس تعداد مورد نیاز خود را سفارش دهید.

سخن پایانی
در این مطلب تلاش کردیم تا به سوالات مهم شما در باب فالوور واقعی و فعال پاسخ داده و بهترین روش خرید فالوور واقعی ایرانی یعنی فالوجت را به شما عزیزان معرفی کنیم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

نظر خود را درباره «خرید فالوور واقعی فعال اینستاگرام ایرانی بدون ریزش در فالوجت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید فالوور واقعی فعال اینستاگرام ایرانی بدون ریزش در فالوجت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.