زمان مطالعه: 4 دقیقه
خرید غذاساز های همه کاره و مزایای کاربردی آن

خرید غذاساز های همه کاره و مزایای کاربردی آن

انواع عذاساز ها از خوردکردن تا مخلوط کردن و فرآیند همزن و همچنین پوره کردن را به سرعت برای شما انجام می دهند.

یکی از دسته کالا های ضروری هر آشپزخانه مدرن و امروزی، وجود دستگاه های غذاساز می باشد. چرا که فرآیند پخت و پز را برای آشپز آسان کرده و باعث صرفه جویی در وقت و همچنین هزینه می شود. انواع عذاساز ها از خوردکردن تا مخلوط کردن و فرآیند همزن و همچنین پوره کردن را به سرعت برای شما انجام می دهند.

اکثر این غذاساز موجود در بازار، چند کاره هستند و دارای مخلوط کن، آسیاب، آبمیوه گیری و حتی شامل آب مرکبات گیری نیز می شوند. اما دستگاه های غذاساز تک کاره تنها به خرد کردن، له کردن و رنده کردن می پردازند که همین موضوع بزرگترین عامل در تعیین قیمت غذاساز خواهد بود. در ادامه با بررسی مزایای این عذاساز و برترین برندهای تولید کننده آن همراه ما باشید.

مزایای خرید دستگاه های غذاساز

  • هزینه مناسب و چند کاره بودن این ابزار، هزینه های شما را به طور چشم گیری کاهش خواهد داد و علاوه بر آن به دلیل انجام امور، در کمترین زمان بدون نیاز به انرژی بسیار زیاد، در وقت نیز صرفه جویی خواهد شد.
  • اگر فردی هستید که به تنهایی زندگی می کنید و بسیار پر مشغله هستید، این دستگاه کاملا مناسب شما می باشد چرا که فرآیند آماده سازی غذا را برای شما در کمترین زمان انجام می دهد.
  • این دستگاه ها از آنجایی که طراحی کوچکی دارند، فضای کمتری در آشپزخانه را به خود اختصاص می دهند و از آنجایی که چند کاره هستند، شما را از خریداری دستگاه های دیگر بی نیاز می کنند در نتیجه در اشغال فضای آشپزخانه نیز صرفه جویی می کنند.
خرید دستگاه غذاساز
خرید دستگاه غذاساز همه کاره

 

 اما قبل از خرید غذاساز ها به چه نکته ای باید توجه داشته باشیم؟

  • جنس بدنه: یکی از مهم ترین نکات حائز اهمیت قبل از خرید انواع غذاساز ها، توجه به جنس بدنه می باشدکه از نوع پلاستیک، فلز و یا فولاد ضدزنگ باشد.
  • توان: برای صرفه جویی در هزینه های آینده، بهتر است فشار بسیار کمی بر روی موتور دستگاه باشد تا عمر طولانی داشته باشد بنابراین قبل از خرید غذاساز به توان حداقل 750 – 1100 وات این دستگاه توجه داشته باشید.
  • میکروسوییچ: این قابلیت هوشمند در دستگاه های غذاساز بسیار کاربردی و مهم می باشد تا در زمان بسته نبودن کامل در و یا حتی مشکل در تیغه ها دستگاه شروع به کار نکند، تا مورد بر طرف شود. نبود این مورد ممکن است خطر آفرین باشد.
  • جنس تیغه ها: از آن جایی که این دستگاه با انواع مواد غذایی سر و کار دارد باید از تیز بودن تیغه ها اطمینان حاصل کنید و سپس از ضدزنگ بودن آن ها، تا در آینده تعویض تیغه ها شما را به دردسر نیاندازد.

سایر ویژگی های مهم برای خریداری این دستگاه را می توان به قابلیت تنظیم سرعت، لغزش و صدا، تک کاره یا چندکاره و طول سیم دستگاه اشاره کرد.

 چه اقداماتی قبل از استفاده دستگاه، لازم است تا انجام دهیم؟

پس از خریداری دستگاه حتما از تمیز بودن و استریل شدن وسیله خود اطمینان کامل رو حاصل فرمایید و قطعات رو با آب گرم و صابون حتما شست و شو دهید. اما مراقب باشید که آب به موتور دستگاه برخورد نکند.

از محبوب ترین برند های غذاساز موجود در بازار می توان به بوش ، فلر ، فیلیپس ، گوسونیک ، دلمونتی ، کنوود اشاره کرد. که به اختصار به برترین مدل های این برند ها می پردازیم.

انواع برندهای دستگاه غذاساز همه کاره
انواع برندهای دستگاه غذاساز همه کاره
  1. غذاساز بوش مدل MCM68885

محصولات بوش از جمله غذاساز بوش دارای موتوری قدرتمند می باشند که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. این محصول علاوه بر همزن حرفه ای دارای پارچ مخلوط کن می باشد که می توانید به راحتی آب انواع میوه ها را تهیه کرده و از نوشیدن انواع اسموتی لذت ببرید. جنس ظرف خردکن از پلاستیک محکم می باشد که قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی را دارا می باشد.

  1. غذاساز فلر مدل HB 851

غذاساز فلر مدل HB 851 با توان 800 وات، یکی از محبوب ترین غذاساز های این برند می باشد که دارای دکمه مخصوص برای تنظیم سرعت های مختلف و همچنین قابلیت تنظیم سرعت توربو می باشد. این دستگاه دارای تیغه های مخصوص برای چیپس می باشد. از دیگر امکانات این محصول می توان به رنده کن، خمیرزن و خردکن نیز اشاره کرد.

  1. غذاساز فیلیپس مدل HR7778

می توان یکی از پر کاربرد ترین غذاساز های موجود در بازار را همین مدل غذاساز فیلیپس معرفی کرد چرا که دارای مخلوط کنT آب مرکبات گیری، خرد کن و همچنین آبمیوه گیری  می باشد. این دستگاه برای حفظ جان و امنیت بالاT در صورت استفاده نادرست روشن نخواهد شد و شروع به کار نمی کند.

  1. غذاساز دلمونتی مدل DL135

از مهم ترین ویژگی های محصولات دلمونتی و به ویژه غذاسازهای آن استیل ضدزنگ بودن بدنه آن می باشد که باعث افزایش عمر و کارایی این دستگاه شده است و از قابلیت های خلال کن، رنده، همزن و چیپس زن برخوردار است.

  1. غذاساز گوسونیک مدل Gfp 730

این مدل با امکاناتی همچون انواع رنده، خردکن، مخلوط کن، آبمیوه گیری، آسیاب، همزن، دیسک امولسیون ساز، پوره ساز حتی رب ساز وارد بازار شده است.

  1. غذاساز کنوود مدل FPM810

غذاساز کنوود از بدنه ای با جنس آلومینیوم برس خورده ساخته شده که زیبایی و جلوه خاصی به محصول بخشیده است. وجود پارچ و همزن دوقلو و ترازو از عوامل محبوبیت این دستگاه در بین کاربران می باشد.

با وجود وضعیت اقتصادی موجود، چگونه اطمینان کنیم و لوازم خانگی خود، از جمله غذاساز را تهیه کنیم؟

این روز ها خرید لوازم خانگی با وجود نوسانات شدید قیمتی و البته وجود برند ها و مدل های مختلف موجود در بازار، کار بسیار سختی شده است اما در انتخاب سنتر دیگر لازم نیست نگران هزینه ها یا تنوع محصولات باشید این مجموعه با هدف ارائه بهترین و مناسب ترین قیمت و البته، با کمترین هزینه به نسبت سایر مراکز آنلاین فروش لوازم خانگی و همچنین با پاسخگویی رایگان مشاوران مجرب خود و دارا بودن گارانتی محصولات در کنار سایر سایت های آنلاین فروش لوازم خانگی، وارد عرصه رقابت شده است. این مجموعه دارای تمایزاتی از سایر مراکز آنلاین می باشد که از جمله آن ها می توان به مشاوره تخصصی رایگان، ارسال سریع و پرداخت در محل برای ساکنین تهران و البرز و ضمانت اصالت کالا توسط این مجموعه اشاره کرد.

نظر خود را درباره «خرید غذاساز های همه کاره و مزایای کاربردی آن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید غذاساز های همه کاره و مزایای کاربردی آن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.