زمان مطالعه: 4 دقیقه
خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی از سایت پارس اپال

خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی از سایت پارس اپال

انتخاب ظروف غذاخوری با توجه به اهمیت آن‌ها در زیبایی میز و پذیرایی در مهمانی می‌تواند چالش برانگیز باشد.در اینجا به برخی از مهم‌ترین نکات انتخاب ظروف میپردازیم

قطعا یکی از بخش‌های مهم هر مهمانی، زیبا به نظر رسیدن وسایل منزل میزبان است. اکثر خانم‌های ایرانی به دنبال این هستند که بتوانند زیبایی منزل خود را تکمیل کرده و از هر چیزی بهترین را داشته باشند. یکی از وسایلی که در این بین مورد توجه بسیار زیادی قرار می‌گیرد، ظروفی است که شما با آن‌ها قصد پذیرایی از مهمانتان را دارید؛ اگر شما هم به دنبال این موضوع هستید که چه ظروفی برای مهمانی و سرویس غذاخوری و پذیرایی مناسب هستند، و یا اگر یک خانم شیک پسند هستید و در جست‌وجوی زیبایی هرچه بیشتر و خاص بودن هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین سرویس‌های‌ غذاخوری و پذیرایی آشنا کنیم.

خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی از سایت پارس اپال
خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی از سایت پارس اپال

ظروف اپال، به دلیل ظرافت، سبکی، زیبایی، استحکام بیشتر و قیمت مناسب‌تر، نسبت به ظروف چینی و شیشه‌ای طرف‌داران بیشتری دارد. در ظروف اپال به دلیل کیفیت و استحکام بیشتر، احتمال کمتری وجود دارد که در صورت ضربه دیدن لب‌پر شوند؛ در طول این سال‌ها ظروف اپال با همه این ویژگی‌ها توانسته است تا مشتریان زیادی پیدا کند و به انتخاب اول بسیاری از زوج‌ها تبدیل شود. از آنجایی که گاهی ظروف اپال خارجی می‌تواند بسیار گران باشد، اپال تولید ایران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تولیدکنند‌گان به رقابت بر سر کیفیت و زیبایی این ظروف پرداخته‌اند که نتیجه آن وجود ظروف اپال بسیار با کیفیت در بازار است. اما بهترین برند ایرانی کدام است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سؤال پاسخ داده و با برترین مارک تولید کننده آرکوپال ایرانی آشنا شویم.

 

خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی

انتخاب ظروف غذاخوری با توجه به اهمیت آن‌ها در زیبایی میز و پذیرایی در مهمانی می‌تواند چالش برانگیز باشد. زیبایی این ظروف بسیار مهم است اما در کنار آن نکات دیگری هم هستند که باید هنگام خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی به آن‌ها توجه کنید. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین نکات آن می‌پردازیم.

  • اولین و یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که قرار است این ظروف برای پذیرایی از چند نفر استفاده شوند؛ حتی اگر فکر می‌کنید، که تصمیم ندارید مهمانی‌های بزرگی در خانه خود برگزار کنید، بهترین حالت انتخاب سرویس‌های 12 نفره است؛
  • نکته مهم دیگر در رابطه با انتخاب ظروف با توجه به شکل و اندازه آن‌هاست، شکل ظروف در زیبایی آن‌ها بسیار تأثیر گذار است، همچنین اندازه ظروف برای جای‌گیری آن‌ها در کابینت‌ها و ظرف‌شویی اهمیت زیادی دارد و در صورتی که سایز ظروف و اندازه فضای درون کابینت شما مغایرت داشته باشد، درب کابینت بسته نخواهد شد و نه تنها نمای زیبایی ندارد بلکه باید به فکر محلی جدید برای نگهداری این ظروف باشید؛
  • در مرحله بعد به انتخاب طرح و رنگ ظروف توجه ویژه داشته باشید؛ به رنگ غالب در آشپزخانه و سایر ظروف آشپزخانه‌‌تان توجه کنید؛ نکته‌ای که اینجا باید ذکر کرد این است که ظروف سفید با طرح‌های ظریف و زیبا بهترین انتخاب هستند، درست است که ظروف رنگی بسیار جذاب و وسوسه برانگیزند اما مناسب مهمانی‌های رسمی نیستند و بیشتر در دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی کاربرد دارند؛ پس در صورتی که به دنبال سرویس غذاخوری و پذیرایی برای مهمانی‌های رسمی هستید یا می‌خواهید ظروفی را تهیه کنید که در همه شرایط بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، سفید بهترین گزینه است؛
  • نکته مهم دیگر این است که ظروف انتخابی شما قابلیت استفاده در ماکروویو و شستشو با ماشین ظرف‌شویی را داشته باشند؛ این قابلیت به این معناست که این ظروف در برابر حرارت مقاوم‌اند و طرح و نقش آن‌ها بر اثر حرارت و مواد شوینده پاک نمی‌شود.

 

ظروف غذاخوری آشپزخانه

ظروف غذاخوری آشپزخانه با توجه به اینکه سرویس غذاخوری چند پارچه انتخاب می‌کنید، متفاوت است.

سرویس 6 نفره پارس اپال، 28 پارچه است و شامل دیس، بشقاب تخت، بشقاب گود، پیش دستی، کاسه سالاد، کاسه ماست‌خوری و نمک پاش است.

هرچه سرویس غذاخوری که انتخاب می‌کنید مناسب تعداد بیشتری از افراد باشد، تنوع ظروف آن نیز بیشتر است؛ به‌عنوان‌مثال، سرویسی با تعداد بیشتر می‌تواند شامل لیوان، شکرریز، سرویس چای خوری، کاسه سوپ، ظرف شیر خوری و ظروف دیگر باشد.

اما سرویس غذاخوری آشپزخانه صرفاً مربوط به بزرگسالان نیست و انتخاب سرویس غذاخوری برای کودکان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از نوع موادی که برای تولید ظروف استفاده شده است تا طرح و رنگ آن که بر اشتهای کودک تأثیر مستقیم دارد همه موارد مهمی هستند که والدین برای انتخاب این ظروف باید در نظر بگیرند. سرویس غذاخوری کودکان یک نفره و پنج پارچه می‌باشد که شامل بشقاب غذاخوری، کاسه، پیش‌دستی فنجان و زیر فنجان است. ظروف غذاخوری کودکان باید با طرحی زیبا و باشند و در طرح آن از رنگ‌های شاد استفاده شده باشد تا کودکان تشویق به غذا خوردن شوند، همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه نیز از ویژگی‌های مهم ظروف کودک است.

 

حدود قیمت سرویس غذاخوری و پذیرایی پارس اوپال چقدر است ؟

قطعا یکی از فاکتورهای خرید برای هر شخصی قیمت وسیله‌ای است که تهیه می‌کند، ولی از بابت قیمت هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا قیمت محصولات پارس اوپال با توجه به کیفیتی که دارند بسیار مناسب می‌باشد. یک در بسیاری از موارد خریداران به علت قیمت روی فاکتورهای مهمی ‌همچون کیفیت، دوام کالا و زیبایی محصول چشم می‌بنند ولی بعد از مدت کوتاهی به ناچار مجبور به تعویض و خرید مجدد می‌شوند که این به معنی هزینه دوباره است، ولی با خرید سرویس‌های پارس اوپال شما یکبار با خیالی آسوده خرید می‌کنید. با یکبار خرید از پارس اوپال می‌توانید حس یک خرید شگفت انگیز و مثبت را تجربه کنید. دیگر نگرانی از بابت دوام و کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید نخواهید داشت، زیرا شرکت پارس اوپال نسبت به کالای خود اطمینان کامل داشته و آن را از بابت اصالت کالا تضمین کرده است؛ همچنین به علت تنوع در سرویس‌های پذیرایی پارس اوپال شما می‌توانید با بودجه‌ای که در اختیار دارید سرویس غذاخوری و پذیرایی را انتخاب کنید؛ و ما این نوید را به شما می‌دهیم که برای انتخاب محصولات از نظر قیمت مشکلی نخواهید داشت.

سرویس غذاخوری و پذیرایی پارس اوپال را از کجا بخریم ؟

شرکت پارس اوپال برای شما عزیزان این امکان را فراهم کرده است که می‌توانید، به سادگی هرچه تمام در منزل و یا در محل کار خود، تنها با چند کلیک ساده ‌سرویس پذیرایی مورد نظرتان را بدون هیچ‌گونه نگرانی از بابت غیر اصل بودن و یا کیفیت پایین محصول خریداری شده از سایت پارس اوپال تهیه کنید. برای خرید‌ سرویس غذاخوری و پذیرایی پارس اوپال، با مراجعه به صفحه محصولات سایت پارس اوپال  http://pars-opal.com/ می‌توانید سرویس مورد نظرتان را انتخاب کرده و با رفتن به صفحه محصول آن را در سبد خرید شخصیتان قرار دهید؛ با این کار می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پرداخت اینترنتی از درگاه‌های معتبر و مطمئن، کالای خریداری شده‌تان را در جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

نظر خود را درباره «خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی از سایت پارس اپال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی از سایت پارس اپال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.