زمان مطالعه: 5 دقیقه
خرید زمین در متاورس! خرید زمین مجازی به ارزش میلیون ها دلار

خرید زمین در متاورس! خرید زمین مجازی به ارزش میلیون ها دلار

از زمانی که مردم فهمیدند با خرید زمین مجازی متاورس به راحتی می توان 5 هزار دلار به دست آورد، ناگهان روند خرید زمین در این دنیای مجازی افزایش یافت.

دنیای متاورس هر روز واقعی‌تر می‌شود! شک ندارم که شما هم مشتاق خرید زمین در متاورس هستید، همانطور که برای کسب درآمد بیشتر تلاش می کنید. اگر نمی دانید چگونه از متاورس با پول کم یا حتی بدون سرمایه گذاری درآمد کسب کنید، حتما این مقاله در آسمونی را بخوانید.

دنیایی را تصور کنید که در آن می توانید از یک گالری هنری دیدن کنید، کتاب بخوانید، نمایشگاه های مختلف را تماشا کنید و در جشن هالووین شرکت کنید؛ در حالی که پشت میز خود نشسته اید! به نظر می رسد در دنیای پیشرفته امروز این کار امکان پذیر است، اما چگونه؟

چرا در متاورس زمین بخریم؟

ایده خرید زمینی که واقعی نیست برای برخی گیج کننده است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. بدیهی است که نمی شود از پس خرج خانواده‌ در یک خانه دیجیتال برآمد، اگر خانه ناپدید شود چه؟ ناپدید شدن آن دور از منطق است، اما ممکن است این اتفاق بیفتد و چند دلیل خوب برای خرید زمین رایگان در متاورس وجود دارد:

میزبانی مهمانی ها و رویدادها

با ورود به متاورس و داشتن زمین مجازی، صاحب زمین می تواند رویدادها و مهمانی های انحصاری را در متاورس میزبانی کند. آن‌ها همچنین می‌توانند مهمانی‌های بزرگتری ایجاد کنند، زیرا امکانات، دکور، نور، و جلوه‌های ویژه در این زمین نامحدود است. علاوه بر این، در حالی که یک مهمانی سورئال و فراموش نشدنی برگزار می کنید، می توانید با استفاده از افراد مجازی (همه افراد واقعی که به متاورس پیوسته اند) واقع گرایی و ارتباط انسانی را حفظ کنید.

ایجاد یک کسب و کار آسان و مقرون به صرفه

با خرید زمین در متاورس، کاربر می تواند یک خانه در متاورس بسازد و آن را به یک تجارت تبدیل کند، به عنوان مثال یک بار، رستوران، کازینو یا چیز دیگر. کاربر می‌توانند کارمندانی را استخدام کنند و یک تجارت سودآور واقعی را در متاورس اداره کند، بدون اینکه مجبور باشد هزینه‌های هنگفتی را بپردازد و با کاغذبازی‌های زیادی که در دنیای واقعی وجود دارد، دست و پنجه نرم کند.

 قیمت زمین در decentraland

سرمایه‌گذاری سودآور

 بر کسی پوشیده نیست که بازار غیرمتمرکز، از جمله ارزهای دیجیتال و NFT، در حال رونق کسب‌وکار با پتانسیل زیادی برای سودآوری است. متاورس، به عنوان بخشی از آن، تنها یکی از این گزینه هاست. بسیاری از سرمایه گذاران این سبک جدید از سرمایه گذاری را بیت کوین بعدی می دانند و نمی خواهند آن را از دست بدهند.

زمین مجازی در متاورس چیست؟

اکنون که با مفهوم زمین متاورس آشنا شدید، درک چگونگی ساخت و عملکرد آن مهم است. سرزمین مجازی در متاورس وجود دارد، یعنی یک جهان مجازی که به آرامی در بسیاری از پلتفرم‌ها، از فیس‌بوک گرفته تا دسنترالند و سندباکس در حال ساخته شدن است. زمین های متاورس به روش های زیر ساخته می شوند:

NFT ها

 زمین های مجازی به صورت توکن های غیرقابل تعویض (NFT) عرضه می شوند که خرید و فروش آن ها را در فضای دیجیتال آسان می کند. با توکن متاورس این زمین ها را می توان خرید، فروخت و یا معامله کرد. خریداران می توانند NFT ها را با هم جمع کنند و هر منطقه ای را که می خواهند با دقت خریداری کنند و عمارت ها، استخرهای سفارشی، زمین های تنیس و موارد مشابه بسازند. همچنین می‌توان زمین را تعویض کرد و کاربران می‌توانند آن را سفارشی کنند، کوه‌ها، رودخانه‌ها و جنگل‌های منحصربه‌فردی بسازند و همچنین NFT‌های جدید را از بازار اضافه کنند.

بلاک چین

بیشتر پلتفرم های زمین مجازی بر روی پلتفرم بلاک چین اتریوم ساخته شده اند، با این حال، پلتفرم های جدید بیشتر بر روی بلاک چین سولانا که سرعت بالایی دارد، ساخته می شوند. این استفاده از فناوری بلاک چین امنیت بالایی دارد و اطلاعات و تراکنش‌های زمین مجازی همگی در بلوک‌های غیرقابل تغییر ذخیره می‌شوند.

ارزهای دیجیتال

تراکنش‌های پلتفرم‌های زمین مجازی همگی با استفاده از ارز دیجیتال انجام می‌شوند. معمولاً هر ارز به یک پلتفرم مربوط می شود. این ارزی است که همه فروشندگان و خریداران در این پلتفرم استفاده می کنند. علاوه بر این، کاربران و صاحبان زمین هنگام حضور در پلتفرم، دسترسی آسانی به ارزهای خود دارند که با استفاده از آن ها می توانند در رویدادهای مختلف شرکت کنند.

بهترین پلتفرم ها برای خرید زمین در متاورس

از طریق چند راه مختلف می توانید در متاورس زمین بخرید. پس اول از همه، اجازه دهید فقط به نمونه هایی از متاورس نگاهی بیاندازیم. 5 پلتفرم برتر برای خرید زمین در متاورس به شرح زیر است:

  • دسنترالند (Decentraland)

این یکی از قدیمی‌ترین پلت‌فرم‌های خرید زمین در متاورس است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا زمین مجازی (LAND) و NFT‌ خریداری کنند، با رمز ارز اصلی این پلتفرم (MANA) معامله کنند و زمین مجازی خود را کاملاً سفارشی کنند. علاوه بر این، دسنترالند اغلب به دلیل برگزاری جشنواره‌ها و کنسرت‌های مجازی مشهور است و همین ویژگی آن را به یک پلتفرم بسیار تعاملی تبدیل کرده است.

قیمت زمین در decentraland چگونه است؟ اینجا دسنترالند یا دنیای مجازی است. شهری که 90000 قطعه زمین دارد و ارزش آن ها لحظه به لحظه در حال افزایش است. این فقط یکی از زمین های مجازی است که می توانید برای خرید، فروش یا فقط برای تفریح از آن دیدن کنید. ما اینجا در مورد پول واقعی صحبت می کنیم! بلاک چین اتریوم میزبان تراکنش های متاورس یا جهان مجازی به ارزش 2.5 تریلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2021 بود. زمین مجازی به احتمال بسیار زیاد مقصد بعدی دنیای دیجیتال است. فناوری متاورس پتانسیل انتقال اقتصاد جهانی را به عصر جدیدی از سرمایه گذاری دارد و در حال حاضر این بازی شروع شده است، دیگر راه برگشتی وجود ندارد!

 خرید زمین در decentraland
 خرید زمین در decentraland

 

  • سندباکس (Sandbox)

سندباکس آزادی بیشتری را در اختیار کاربر برای ایجاد خلاقیت‌های شگفت‌انگیز در فضای مجازی قرار می‌دهد. با خرید زمین در سندباکس (Sandbox)، کاربران می توانند از رمز ارز SAND برای ساخت هر چیزی که تصور می کنند استفاده نمایند. زمین متاورس اسنوپ داگ نیز بسیار سروصدا کرده است. اسنوپ داگ نیز از این پلتفرم برای بازسازی ویلای خود، نمایش مجموعه 17 میلیون دلاری NFT هایش، فروش مجموعه NFT اسنوپ داگ و میزبانی مهمانی ها و اجراهای خصوصی خود استفاده می کند. پاریس هیلتون نیز اخیرا کنسرتی در متاورس برگزار کرده است.

  • آکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

با یک چهارم میلیون کاربر روزانه، Axie Infinity اعضای فعال و وفاداری در سراسر جهان دارد. همچنین با دیگر پلتفرم‌ها کمی متفاوت است، زیرا بازیکنان در کنار خرید زمین، به طور مداوم برای به دست آوردن هیولاهای رمزارزها معروف به Axies رقابت می‌کنند. اکسیز ها هم در داخل و هم در خارج از این پلتفرم با قیمت‌های بین 150 تا 100000 دلار فروخته می‌شوند که گران‌ترین آنها به ارزش 300 اتر (ETH) فروخته می‌شود. آکسی اینفینیتی در آگوست 2021 با فروش بیش از 1 میلیارد دلار به با ارزش ترین پلتفرم NFT در جهان تبدیل شد.

پلتفرم های دیگری نیز عبارتند از CryptoVoxels، Somnium Space، Star Atlas، و NetVRk.

خرید زمین در متاورس به چه شکل است؟

چگونه وارد متاورس شویم؟ نحوه خرید زمین رایگان متاورس و ورود به متاورس بستگی به این دارد که از کدام پلتفرم استفاده می‌کنید، با این حال، می توانید با فهرست کردن زمین موجود و قیمت آن در بازار تصمیم بگیری، درست مانند نگاه کردن به پنجره یک دفتر املاک. هر فهرست دارای توصیفاتی از زمین است، از جمله اندازه، مکان، دسترسی، و محبوبیت که همه این ها عواملی هستند که بر قیمت آن تأثیر می‌گذارند. برای خرید زمین متاورس، سرمایه گذار معمولاً مراحل زیر را دنبال می کند:
  • به پلتفرمی که می خواهید زمین بخرید بروید.
  • یک حساب کاربری ایجاد کنید و آن را به کیف پول یا والت خود وصل کنید.
  • در بازار این پلتفرم زمین خود را انتخاب کنید.
  • برای خرید باید به اندازه کافی ارز دیجیتال در کیف پول خود داشته باشید.

متاورس یک پروژه جدید و هیجان انگیز است که توسعه دهندگان آن دائماً در حال ایجاد محصولات جدید هستند که از هر چیزی که یک خریدار بالقوه می تواند در دنیای واقعی ایجاد کند، پیشی می گیرد. با این پیشرفت، فروش رکورد شکن و همکاری های سطح بالا، سرمایه گذاری در زمین مجازی می تواند اتفاق بزرگ بعدی باشد. 

نظر خود را درباره «خرید زمین در متاورس! خرید زمین مجازی به ارزش میلیون ها دلار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید زمین در متاورس! خرید زمین مجازی به ارزش میلیون ها دلار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.