زمان مطالعه: 1 دقیقه
خرید حواله ماشین

خرید حواله ماشین

یکی از روش های فروش خودرو، فروش حواله خودرو است. افرادی که پول کافی برای تحویل ماشین ندارند دست به فروش حواله ماشین می زنند.

برای ثبت نام خودرو باید در سایت شرکت موردنظر ثبت نام کرد. اما گاهی افراد در مدت زمان بین انجام ثبت نام تا تحویل ماشین خود با مشکلات مالی مواجه و ناچار به فروش حواله ماشین خود می شوند. در ادامه مطلب آسمونی به شرح بیشتری از خرید و فروش حواله خودرو می پردازیم.

حواله خودرو چیست؟

حواله خودرو یا همان حواله ماشین برگه ای است که خریدار زمانی آن را دریافت می کند که برای یکی از ماشین های شرکت خودروسازی موردنظر ثبت نام کند و مقداری از مبلغ ماشین را پرداخت کند. پس از پرداخت این مبلغ، حواله خودرو به خریدار تحویل داده می شود که مبلغ پیش پرداخت و نوع خودرو در آن قید شده است. خریدار موظف است تا زمان تحویل خودرو، این حواله را نزد خود نگه دارد.

همچنین حواله خودرو، برگه ای است که به عنوان سند برای فردِ ثبت نام کننده صادر می شود و شرکت خودروسازی طبق این برگه، ماشین را تحویل خریدار می دهد.

فروش حواله خودرو

برخی از خریداران خودرو به دلیل مشکلات مالی یا عدم موجودی کافی برای تکمیل وجه هنگام تحویل خودرو، مجبور به فروش حواله ماشین می شوند. بنابراین اگر هنگام تحویل خودرو، موجودی کافی نداشتید این کار امکان پذیر است و می توانید به عبارتی، نوبت خود را به شخص دیگری بسپارید.

کسب درآمد از طریق خرید و فروش حواله ماشین

بغیر از افرادی که به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی مجبور به فروش حواله ماشین می شوند، افراد دیگری هم هستند که ترجیح می دهند برای حواله ماشین ثبت نام کنند و آن را به شخص دیگر بفروشند. بنابراین از این طریق می توانند کسب درآمدی برای خود داشته باشند.

میزان سود فروش حواله ماشین

سود فروش حواله خودرو به عوامل زیادی از جمله نوع ماشین، قیمت روز خودرو و تعداد روزهای باقی مانده تا تحویل خودرو بستگی دارد. مثلاً سود حواله 30 روزه بیشتر از سود حواله 45 روزه است.

نظر خود را درباره «خرید حواله ماشین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید حواله ماشین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.