زمان مطالعه: 2 دقیقه
30 دقیقه تا خرید با ویزا کارت نیک پرداخت

30 دقیقه تا خرید با ویزا کارت نیک پرداخت

لذت دیدن فیلم و شنیدن موسیقی را از خودتان نگیرید. حتی از یک خرید کوچک ارزان هم می‌توان لذت برد.

لذت دیدن فیلم و شنیدن موسیقی را از خودتان نگیرید. حتی از یک خرید کوچک ارزان هم می‌توان لذت برد. تصور کنید سایتی خارجی به‌مدت خیلی محدود روی تمامی محصولاتش هشتاد درصد تخفیف گذاشته است. خب، بدون شک شما هم خیلی سریع خودتان را برای خرید آماده می‌کنید. اما به دلیل تحریم‌های مالی علیه ایران، امکان خرید آنلاین ارزی به‌صورت مستقیم از حساب‌های داخل ایران وجود ندارد. راه‌حل چیست؟ در این مقاله آن را پیدا می‌کنید.

امکان خرید برای شما وجود ندارد؟ دارد، به ‌شرطی که...

اگر شما هم تجربه‌ی خرید از سایت‌های خارجی را داشته باشید، متوجه محدودیت‌ در نهایی کردن پرداخت را داشته‌اید. همگی از دلیل این‌دست محدودیت‌ها مطلعیم ولی ممکن است با راه‌حل آن آشنایی نداشته باشیم. تحریم‌های اقتصادی و بانکی هرگونه دسترسی و امکان اتصال کاربران ایرانی را به بانک‌های داخلی به سیستم‌های پرداخت بین‌المللی مختل کرده است. به‌ همین دلیل، کاربران داخل ایران امکان خرید از سایت‌های خارجی را از دست داده‌اند. اما سؤال اینجاست که باید در این مورد نگران بود؟ جواب یک "نه" بزرگ است تا وقتی جواب ویزا کارت نیک پرداخت است.

خرید ویزا کارت نیک پرداخت
خرید ویزا کارت نیک پرداخت

مثل یک آچار فرانسه؛ معرفی ویزا کارت

ویزا کارت را با عنوانینی همچون معتبر، بین‌المللی و غیرقابل شارژ می‌شناسند. علاوه‌بر این شاخص‌ها، می‌توان آن را به‌ شکل‌های فیزیکی و مجازی تهیه کرد؛ ویزا کارت معمولاً با موجودی 25، 50 و 100 دلاری عرضه می‌شود. با داشتن این نوع کارت، خرید و پرداخت‌های بین‌المللی‌‌تان را می‌توانید تنها با داشتن شماره کارت و رمز عبور به آسانی خرید کنید. اگر هدیه خریدن برای شما دشوار است، از ویزا کارت به‌عنوان کارت هدیه استفاده کنید. با ویزا کارت از پرداخت کارمزد سالیانه‌ خلاص می‌شوید و در سایت‌هایی مثل نتفلیکس، Udemy و مایکروسافت روی شما باز خواهد بود. 

هیچ دری بسته نیست؛ خرید ویزا کارت از نیک پرداخت

تجربه‌ی خریدی را تصور کنید که از ابتدا تا انتها هیچ مشکلی پیش پای شما وجود نداشته باشد. برای داشتن افتتاح حساب پی‌پال یا خرید ویزا کارت‌ باید دست‌کم یک روز منتظر بمانید. اگر شما هم مثل ما عاشق مزه‌ی خرید آنی و بدون انتظار باشید، دنبال راه‌حلی می‌گردید تا در سریع‌ترین زمان ممکن خریدتان را نهایی کنید. با خرید ویزا کارت از نیک پرداخت به چند دلیل مزه‌ی خوش وب‌گردی را هرگز فراموش نمی‌کنید:

  • صدور کمتر از 30 دقیقه
  • انقضاء بیش از 5 سال
  • قابلیت اتصال به پی‌پال
  • امکان دریافت صورت حساب و تراکنش‌ها
  • پاسخگویی تلفنی 24 ساعته و پشتیبانی دائمی
خرید ویزا کارت زیر 30 دقیقه
خرید ویزا کارت زیر 30 دقیقه

فقط 30 دقیقه تا خرید

نیک پرداخت با شعار«فقط سی دقیقه تا خرید» ویزا کارت را در سه مبلغ 25، 50 و 100 دلاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نیک پرداخت در پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی تجربه‌ای 15 ساله دارد و خریداران این کارت از پشتیبانی دائمی بهره‌مند خواهند شد. ویزا کارت نیک پرداخت با انقضای بیشتر از پنج سال، قابلیت اتصال به حساب پی‌پال‌ و امکان استرداد پول (Refund) عرضه می‌شود و با داشتن آن هیچ خرید و تخفیفی را از دست نمی‌دهید. لذت فیلم دیدن از نتفلیکس، خرید جدیدترین بازی‌های Xbox و کلاس‌های آموزشی آنلاین Udemy را از خودتان نگیرید. اگر هم هوس سفر خارجی به سرتان زده، با رزرو هتل از Booking با خیال راحت به سفر بروید. با ویزا کارت نیک پرداخت همه‌ی این‌ها امکان‌پذیر است. با کلیک روی این لینک بدون احراز هویت و با یک ایمیل هدیه‌ای ویژه به خودتان بدهید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «30 دقیقه تا خرید با ویزا کارت نیک پرداخت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 30 دقیقه تا خرید با ویزا کارت نیک پرداخت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.