زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی جلال رشیدی کوچی

بیوگرافی جلال رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی تنها نماینده مخالف طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون بوده و نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از استان فارس است. وی برای دور دوم رد صلاحیت شد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است. وی تنها مخالفت طرح صیانت بود که سوم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در مخالفت با این طرح، قبل از رای‌گیری حرف‌هایی را بر علیه این طرح زد و در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود. رشیدی کوچی برای دور دوم نمایندگی مجلس رد صلاحیت شد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی جلال رشیدی کوچی را ببینید.

جلال رشیدی
جلال رشیدی کوچی

درباره جلال رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی تیر ماه ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت، استان فارس به دنیا آمد. پدرش شهید حاج جلیل، معلم و نماینده مردم مرودشت در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی بود. تحصیلات جلال رشیدی در مقطع کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. وی همچنین عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و سخنگوی فراکسیون شفافیت و عشایری می‌باشد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس

رد صلاحیت جلال رشیدی کوچی

رشیدی کوچی ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ خبر از عدم صلاحیت او برای دور بعدی انتخابات مجلس یا رقابت انتخاباتی مجلس دوازدهم داد. وی یکی از منتقدان صنعت خودروسازی داخلی بوده است.

جلال رشیدی کوچی در طرح صیانت

جلال رشیدی تنها مخالفت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مابین اعضای کمیسیون بود که سوم اسفند ماه ۱۴۰۰ انجام شد. جلال رشیدی کوچی در این جلسه گفته بود: من نه مخالف نظام هستم و نه مخالف انقلاب از خانواده‌‌ای آمده‌‌امکه پنج شهید تقدیم کرده است. عده‌‌ای برای موافقت با این طرح با من تماس می‌‌گیرند و من را تهدید می‌‌کنند. این در حالی است که بعد از گذشت مدتی به آغاز به کار کمیسیون مشترک مردم هنوز نگران تصویب این طرح هستند. وی همچنین ساعاتی پس از تصویب طرح صیانت، از جمع‌آوری امضا برای لغو بررسی این طرح در کمیسیون مشترک و بازگشت طرح به صحن مجلس خبر داده بود.

اطلاعات تماس جلال رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی jalalrashidikoochi1

 

تصاویر جلال رشیدی کوچی

رشیدی کوچی نماینده یازدهمین انتخابات مجلس
جلال رشیدی عضو کمیسیون شوراها
جلال رشیدی عضو کمیسیون شوراها
جلال رشیدی در صحن علنی مجلس
جلال رشیدی در صحن علنی مجلس

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی جلال رشیدی کوچی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جلال رشیدی کوچی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.