زمان مطالعه: 1 دقیقه
جشن استقلال آمریکا

جشن استقلال آمریکا

جشن استقلال آمریکا روزی از تعطیلات رسمی آمریکا بوده و 4 ژوئیه 1776 میلادی می باشد.

در آمریکا روز استقلال جشن گرفته می شود و این جشن با آتش بازی، پیک نیک، کنسرت و بازی های بیس بال و سخنرانی ها همراه است. روز استقلال ر ز ملی ایالت متحده آمریکا می باشد. نام دیگر این جشن چهارم ژوئیه (4 جولای) است. مسافرت ها در این روز اوج می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این جشن در ادامه مطلب با آسمونی همراه شوید.

روز استقلال آمریکا چه روزی است؟

روز استقلال ایالات متحده آمریکا یک جشن در آمریکا است که یادآور تصویب اعلامیه استقلال آمریکا در روز 4 ژوئیه 1776 میلادی می باشد. در آن زمان طبق این اعلامیه 13 مستعمره آمریکایی خود را به عنوان یک ملت واحد اعلام کردند و گفتند که دیگر قسمتی از پادشاهی بریتانیایی بزرگ محسوب نمی شود. این روز یکی از تعطیلات رسمی آمریکا بوده و همه ساله آن را جشن می گیرند.

مراسم جشن روز استقلال آمریکا

  1. آتش بازی
  2. کنسرت ها
  3. تجدید دیدار خانواده ها
  4. باربیکیو
  5. پیک نیک ها
  6. رژه ها

تاریخچه روز استقلال آمریکا

در سال 1776 نمایندگان 13 مستعمره آزادی خود را از انگلستان اعلام کردند. بنیانگذاران آمریکا در متن اعلام آزادی نوشتند: ما این را حقایق آشکار می دانیم که تمامی مرد ها مساوی خلق شده اند و خالق آنان حقوق مشخص غیر قابل انکار اعطا کرده که زندگی، آزادی و پیگیری خوشحالی شامل آن است.
در آن زمان زنان حقوق برابری نداشتند و بیشتر امضاکنندگان این سند صاحب برده بودند افرادی که بنظر آن ها برده ها مانند انسان های آزاد حقوق ندارند.

در ماه جولای سال 1852 داگلس، که یک برده ی سخنور و چیره دست بوده در تمام کشور سفر می کرد و در مورد بدی های برده داری سخنرانی می کرد در روز استقلال به نیویورک دعوت شد.

در این روز داگلس گفت برای برده های آمریکا چهارم جولای چه معنی می دهد؟ من پاسخ می دهم:روزی که بیشتر از روز های دیگر به آنان بی عدالتی زشت و ظلمی را آشکار می کند که آنان قربانی همیشگی آن هستند.

با وجود آنکه در سال 1863 ابراهام لينکن رئیس جمهور آمریکا وقت آزادی تمام برده ها را اعلام کرد ولی باز ایالات متحده هنوز هم تلاش دارد به مشکل عدم برابری براساس نژاد و جنسیت نقطه ی پایان بگذارد.

تصاویر جشن استقلال امریکا

جشن استقلال امریکا
جشن استقلال امریکا
پیک نیک رفتن خانواده ها در جشن استقلال امریکا
پیک نیک رفتن خانواده ها در جشن استقلال امریکا
آتش بازی در شب جشن استقلال امریکا
آتش بازی در شب جشن استقلال امریکا
راهپیمایی و رژه رفتن مردم امریکا در جشن ملی امریکا
راهپیمایی و رژه رفتن مردم امریکا در جشن ملی امریکا
برگزاری جشن استقلال امریکا در ایستگاه بین المللی فضایی
برگزاری جشن استقلال امریکا در ایستگاه بین المللی فضایی
نظر خود را درباره «جشن استقلال آمریکا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جشن استقلال آمریکا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.