مطالعه: 1 دقیقه
آموزش غیرفعالسازی جستجوی ایمن گوگل

آموزش غیرفعالسازی جستجوی ایمن گوگل

با استفاده از جستجو امن گوگل، تصاویر نامناسب را می توان از نتایج جستجو فیلتر کرد.

جستجو امن گوگل به فیلتر کردن محتوای نامناسب در نتیجه جستجو کمک می کند. جستجوی امن گوگل محتوای نامناسب (نتایج محرک یا غیراخلاقی) اینترنت را برای کودکان و نوجوانان از نتایج جستجو فیلتر می کند و نمایش داده نمی شوند. طبق گفته گوگل این قابلیت می تواند تا حدی زیادی محتوای حاصل از نتایج جستجو را مدیریت کند. با آسمونی همراه باشید تا روش فعال سازی جستجو ایمن گوگل را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم.

آموزش غیر فعال کردن جستجوی امن گوگل

غیرفعالسازی جستجوی امن گوگل
غیرفعالسازی جستجوی امن گوگل

مرورگر خود را باز کنید و وارد صفحه اصلی Google  شوید. در قسمت پایین صفحه گزینه Settings (تنظیمات) را بزنید و در منوی باز شده گزینه Search Settings (تنظیمات جستجو) را انتخاب کنید.

غیرفعالسازی جستجوی امن گوگل
غیرفعالسازی جستجوی امن گوگل

در صفحه باز شده تیک گزینه Turn on Safesearch (روشن کردن جستجوی ایمن) را بردارید .و انتها در پایین صفحه گزینه Save (ذخیره) را بزنید.

در صورتی که قبل از انجام مراحل بالا وارد اکانت گوگل خود شده باشید، تنظیمات شما در اکانتتان ذخیره می شود و در هر مرورگری که وارد اکانت گوگل خود شوید، این تنظیمات اعمال خواهد شد.

آموزش غیرفعال کردن Safe search در گوگل کروم

  1. مرورگر گوگل کروم را باز کنید.
  2. بالای صفحه روی علامت سه نقطه کلیک نمایید.
  3. از منوی باز شده گزینه Settings (تنظیمات) را انتخاب نمایید.
  4. از منوی سمت چپ گزینه privacy and security (حریم خصوصی و امنیت) را بزنید.
  5. در صفحه باز شده گزینه security (امنیت) را انتخاب نمایید.
  6.  در صفحه باز شده به قسمت Use secure DNS  (استفاده از DNS امن) بروید و تیک گزینه with را بزنید در لیست مقابل گزینه Cloudflare (1.1.1.1) را بزنید و مرورگر خود را ببندید و مجدد اجرا نمایید.
  7. با انجام تنظیمات بالا حالت جستجوی امن  یا Safe search شما غیرفعال خواهد شد.

نحود عملکرد جستجوی ایمن

  • وقتی جستجوی ایمن روشن است: هرچند 100٪ دقیق نیست، اما کمک می‌کند محتوای صریح در نتایج جستجوی Google برای همه پُرسمان‌های تصاویر، ویدیوها، و وب‌سایت‌ها فیلتر شود.
  • وقتی «جستجوی ایمن» خاموش است: مرتبط‌ترین نتایج را برای جستجوی شما ارائه می دهد که ممکن است درصورت جستجو شامل نتایج صریح شود.

چه کسی می‌تواند تنظیم جستجوی ایمن شما را مدیریت کند؟

  • اگر خودتان «حساب Google» خود را مدیریت می‌کنید می‌توانید «جستجوی ایمن» را روشن یا خاموش کنید.
  • اگر ولی‌تان در مدیریت حسابتان در برنامه Family Link به شما کمک می‌کند، ولی شما می‌تواند تنظیم «جستجوی ایمن» را مدیریت کند.
  • اگر به سیستم حساب Google Workspace for Education وارد شده باشید و زیر 18 سال سن داشته باشید یا با یکی از موسسه‌های کودکستان تا پایان دوره متوسطه دوم در ارتباط باشید، سرپرست شما می‌تواند تنظیم «جستجوی ایمن» شما را مدیریت کند.
نظر خود را درباره «آموزش غیرفعالسازی جستجوی ایمن گوگل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش غیرفعالسازی جستجوی ایمن گوگل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.