زمان مطالعه: 3 دقیقه
جاهای دیدنی کیش در شب

جاهای دیدنی کیش در شب

برای گشت و گذار در کیش، آن هم در فصل تابستان، باید روزهای گرم و شرجی را فراموش کنید و دل به شب ها ببندید.

کیش مقصدی جذاب برای سفرهای زمستانه همه ایرانی ها است. هیچ عجیب نیست که با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در فصل تابستان، این فصل شاهد حضور تعداد کمتری از گردشگران است؛ چرا که با توجه به دما و رطوبت هوا در جزیره کیش، تابستان جزیره طرفداران کمی دارد. اما اگر در جستجوی ارزان ترین تور کیش رسپینا هستید، فصل تابستان بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کند. برای گشت و گذار در کیش، آن هم در فصل تابستان، باید روزهای گرم و شرجی را فراموش کنید و دل به شب ها ببندید. طبیعتا در شب با توجه به تاریکی هوا، گزینه ها برای گشت و گذار کمتر می شود. اگر برای آشنایی با جاهای دیدنی کیش در شب مصمم هستید، ادامه متن را از دست ندهید.

کشتی یونانی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب

کشتی یونانی سالهاست که به عنوان یکی از جاذبه های جزیره کیش شناخته می شود؛ هر چند بدنه آن رو به تخریب و از هم گسیختگی است. البته مسافران کیش عصر ها و هنگامه غروب آفتاب را برای تماشای این منظره زیبا ترجیح می دهند. اگر قصد بازدید از این جاذبه دیدنی کیش در شب را دارید، دوربین عکاسی را فراموش نکنید.

خرید در شب

گرچه با توجه به وجود سیستم های خنک کننده برای بازدید از پاساژ ها و مجتمع های تجاری کیش، صبح ها هم می توانید از آنها دیدن کنید؛ اما لذت خرید در شب را نمی توان نادیده گرفت. جزیره کیش دارای مجتمع های تجاری مختلفی می باشد که از جمله آنها می توان به مرکز خرید مریم، بازار زیتون، مجتمع تجاری کیش، مرکز خرید دامون، مجتمع تجاری سارینا، مرکز خرید پردیس 1 و2، بازار ونوس، بازار پانیذ و... اشاره کرد.

جنگ شبانه

در تعطیلات تابستانه، هر شب شاهد برگزاری برنامه های شاد مفرح در منطقه آزاد کیش خواهیم بود. این برنامه ها از ساعت 9 شب آغاز می شود و تا پاسی از شب ادمه دارد. جنگ های شبانه نیز می توانند یکی از جاهای دیدنی کیش در شب باشند و لذت یک شب لذت بخش را در خاطرات شما ثبت کنند. بلیط این برنامه ها را باید از هتل محل اقامت یا از سایت های معتبر خرید و رزرو کنید.

جاهای دیدنی کیش در شب
جاهای دیدنی کیش در شب

باغ راه ایرانی از دیگر جاهای دیدنی کیش در شب

باغ راه ایرانی، یکی از دیدنی های جدید کیش محسوب می شود. این باغ راه مشتمل بر هشت باغ ایرانی و 9 دروازه تاریخی ایرانی است. باغ راه ایرانی از میدان سعدی و دروازه قرآن آغاز می شود و تا سر در باغ ملی تهران ادامه دارد. این باغ راه بهترین مان برای پیاده روی، دوچرخه سواری و عکاسی در شب است. پیشنهاد می کنیم در برنامه های خود باغ راه ایرانی را برای بازدید در شب قرار دهید تا زیبایی های آن را بیشتر لمس کنید.

گذر هنرمندان

از جاهای دیدنی کیش  در شب که بازدید از آن خالی از لطف نیست، گذر هنرمندان کیش است. این گذرگاه پیاده رو در پارک حاشیه ای بلوار دریا قرار گرفته است. در گذرگاه هنرمندان با سردیس بسیاری از بزرگان و نام آوران فرهنگ و هنر کشورمان آشنا می شویم. این گذرگاه مناسب افرادی است که قصد انجام یک نرمش و پیاده روی کوتاه را در شب های کیش دارند. از بزرگانی که سردیس آنها را در این مکان خواهید یافت، می توان به غلامحسین بنان، میرزاتقی خان امیرکبیر، محمود فرشچیان، حسین بهزاد، جلال آل احمد، پروین اعتصامی، مرتضی آوینی، محمد کریم پیزنیا، ابولحسن صبا، شهریار، عزت الله انتظامی، علامه محمد تقی جعفری تبریزی و... اشاره کرد.

جاهای-دیدنی-کیش-در-شب
جاهای-دیدنی-کیش-در-شب

کشتی های تفریحی

 بی شک هیچ کجای ایران نمی توانید لحظات لذت بخش کشتی سواری بر روی دریا و صرف شام در کنار اجرای موسیقی زنده را تجربه کنید. برنامه های کشتی تفریحی کیش از ساعت 19 آغاز می شود و تا پاسی از شب ادامه دارد. گشت دریایی، برگزاری مسابقات مختلف روی عرشه و اجرای موسیقی زنده، صرف شام بر روی عرشه کشتی و... از برنامه های جذاب یکی از دیدنی های کیش در شب بر روی کشتی تفریحی خواهد بود.

شهربازی هایلند کیش

شهربازی کیش مناسب برای گشت و گذار در شب های کیش است. علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می توانند از بعضی تفریحات این شهر بازی استفاده کنند. اگر شادی و هیجلن را دوست دارید، شهربازی کیش با بیش از 60 بازی متنوع، می تواند یک گزینه خوب برای شما باشد. شهربازی هایلند کیش در مرکز کیش واقع شده است و ساعت فعالیت آن، از 4 بعد از ظهر الی 1 بامداد است.

پارک های ساحلی کیش

لذت تماشای غروب آفتاب در یک پارک ساحلی چیزی نیست که قابل کتمان باشد. شهر کیش دارای پارک های ساحلی مختلف با امکانات زیادی می باشد . البته به جز پارک های ساحلی، پارک هایی نیز در داخل جزیره وجود دارند که آنها را نیز می توان جزو گزینه های بازدید در شب قرار داد. از جمله پارک های ساحلی کیش می توان پارک خانواده، پارک ساحلی میرمهنا، اسکله تفریحی کیش، پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ، پارک ساحلی مرد ماهیگیر و... را نام برد که همگی از جاهای دیدنی کیش در شب هستند.

نظر خود را درباره «جاهای دیدنی کیش در شب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جاهای دیدنی کیش در شب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.