زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی جاش لوکاس

بیوگرافی جاش لوکاس

 جاش لوکاس در ایران با سریال رودخانه برفی شناخته شد. رودخانه برفی " The man from snowy river " یکی از سریالهای موفق کشور استرالیا است و در دهه 90 ساخته شد.

جاش لوکاس بازیگر سریال رودخانه برفی و دفتر حقوقی است. در رودخانه برفی نقش لوک و در دفتر حقوقی نقش میچ مک دیر را بازی کرده است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی جاش لوکاس را ببینید.

درباره جاش لوکاس

جاش لوکاس 20 ژوئن 1971 در آرکانزاس آمریکا به دنیا آمد. مادرش یک پرستار و پدر او هم پزشک بود. لوکاس فارغ التحصیل مدرسه بازیگری در واشنگتن است. او در مارس 2012 با جسیکا سیسن هنریکوئز ازدواج کرد. جاش و جسیکا یک پسر 3 ساله به نام نوا دارند. آنها در سال 2014 به طور رسمی از هم جدا شدند.

جاش لوکاس در سریال دفتر حقوقی

دنیای هنری جاش لوکاس

جاش لوکاس پس از فارغ‌ التحصیل شدن از دبیرستان به هالیوود نقل مکان کرد. وی بازیگری را از سن نوزده سالگی و در نقش‌ های پیش پاافتاده و کوچک شروع کرد تا اینکه به استرالیا رفت و در سریال رودخانه برفی بازی کرد. او در این سریال در نقش لوک مک گرگور جوان و برادر زاده مت مک گرگور را بازی کرد و در این سریال به شهرت رسید. وی بخاطر دلتنگی اش برای آمریکا از سریال رودخانه برفی دست کشید و به آمریکا بازگشت و در فیلم و سریال های زیادی بازی کرد. 

فیلم ها

  • روانی آمریکایی
  • ذهن زیبا
  • مخفی کاری
  • خم جاده
  • پوزیدون
  • شیرهای دست دوم
جاش لوکاس
جاش لوکاس
جاش لوکاس
جاش لوکاس
جاش لوکاس
جاش لوکاس
جاش لوکاس
جاش لوکاس
جاش لوکاس
جاش لوکاس

 

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی جاش لوکاس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جاش لوکاس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.