زمان مطالعه: 2 دقیقه
ثبت نام خودرو مادران دارای 2 فرزند و 3 فرزند

ثبت نام خودرو مادران دارای 2 فرزند و 3 فرزند

مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات خودروسازان را دارند.

بعد از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 خودروسازان با طرح‌های فروش خود در راستای ابلاغ این طرح‌های حمایتی برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا مابعد آن‌ها، باید آن را اجرایی کنند. با آسمونی همراه باشید.

شرایط ومدارک ثبت نام ایران خودرو برای مادران

  • داشتن حداقل 2 فرزند
  • تاریخ تولد فرزند دوم باید از تاریخ 24/8/1400 به بعد باشد.
  • متقاضی باید در سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران، حساب کاربری ایجاد کند.
  • اطلاعات ثبت نامی در سایت ایران خودرو همچون شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه باید به نام مادر باشد.
  • افرادی که در قرعه کشی برنده می شوند حق انتقال امتیاز یا فروش حواله خودروی خود به صورت وکالتی را ندارند.
  • هر کد ملی تنها یک بار حق شرکت در طرح جوانی جمعیت را دارد.
  • پرداخت هزینه ترهین سند فروش خودرو به عهده متقاضی است.
  • افراد حقوقی امکان ثبت نام در طرح جوانی جمعیت را ندارند.
  • اطلاعات کامل هویتی و شناسنامه ای
  • اطلاعات کارت بانکی همچون شماره شبا و شماره کارت
  • شناسنامه
  • کارت ملی

فرم ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند

مادران گرامی با مراجعه به سایت تخصیص خودرو، مانند سایر افراد می توانند فرم ثبت نام خودرو را پر کنند. اگر ظرفیت آنها به اندازه کافی بود بدون قرعه کشی به آنها خودرو تعلق می گیرد اما اگر ظرفیتشان از تعداد مدنظر بیشتر شود باید بین آنها قرعه کشی صورت گیرد.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مادران متقاضی در طرح جوانی جمعیت و خانواده، حداکثر یکبار میتوانند از شرایط ثبت نام خودرو در طرح مذکور استفاده نمایند. بنابراین متقاضیانی که قبلا در طرح های مشابه خودروسازان ثبت نام آنها نهایی نشده و واریز وجه نموده اند مجاز به ثبت نام مجدد نیستند.

شرایط ثبت نام خودرو برای مادران دارای دو فرزند یا بیشتر

مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات خودروسازان را دارند؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد اما در غیر اینصورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط می‌رسد، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.
علیرغم اینکه موعد تحویل خودروها در طرح‌های فروش فوق‌العاده، حداکثر 90 روزه در نظر گرفته شده است، در طرح‌ حمایتی مذکور برای اختصاص خودرو به مادران، خودرو ظرف مدت یک ماه تحویل شده است. طبق اعلام خوردوسازان با توجه به اینکه سقف ظرفیت پذیرش بیشتر از متولدین تاریخ مذکور به بعد بوده است، خودرو زودتر از موعد تحویل به دست مادران می‌رسد.

متقاضیان برای کسب اطلاع از نتایج قرعه کشی و وضعیت برنده شدن خود می توانند به سایت نتایج خودرو مادران یعنی سایت تخصیص خودرو به نشانی iranecar.com مراجعه نمایند.

چه میزان خودرو به مادران دو فرزند تعلق می گیرد

در هر دوره از ثبت‌‌‌نامی که کارخانه‌‌‌ های خودروسازی اعم از سایپا و ایران‌خودرو انجام می‌دهند 50‌ درصد به مادران دارای دو فرزند تعلق می‌گیرد، اما چون تعداد مادرانی که برای استفاده از این ظرفیت ثبت‌نام می‌کنند، بسیار زیاد است، بین این مادران قرعه‌‌‌کشی صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است بعد از انجام قرعه‌‌‌کشی اسامی جهت کسب اطلاعات دقیق به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود تا بعد از تایید اینکه فرزند دوم آنها بعد از آبان‌ماه سال 1400 متولد شده، از ظرفیت این بخش بهره‌‌‌مند شوند.

نحوه انجام قرعه کشی خودرو برای مادران دارای دو فرزند

اگر ظرفیت مادران دارای دو فرزند زیاد بود، بین آنها قرعه کشی انجام می شود. چنانچه اسم آنها در قرعه کشی اول و دوم درنیامد، در مرحله بعد، از امتیاز بهره مند خواهند شد. اما چنانچه قرعه کشی طرح مادران در بخش هایی از کشور، برخلاف این قانون انجام شود به وزارت سنعت، معدن و تجارت اطلاع دهید تا موضوع پیگیری شود.

نظر خود را درباره «ثبت نام خودرو مادران دارای 2 فرزند و 3 فرزند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • مینا
نمایش نظرات بیشتر
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ثبت نام خودرو مادران دارای 2 فرزند و 3 فرزند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.