زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با تگ noreferrer noopener در وب سایت ها

آشنایی با تگ noreferrer noopener در وب سایت ها

تگ noreferrer noopener از نسخه ی 4.7.4 وردپرس به بعد اضافه شد و اینکه این تگ نمیتواند تاثیر منفی برروی سئو سایت شما داشته باشد.

تگ noreferrer noopener چیست؟

تگ noreferrer noopener از نسخه ی 4.7.4 وردپرس به بعد اضافه شد.وقتی شما عبارتی را در گوگل جستجو می کنید یک صفحه با لینک وب سایت های مختلف برای شما نمایش داده می شود که به صفحه نتایج جستجوهای گوگل یا SERP معروف است.کسانی که در دنیای سئو فعالیت می کنند اطلاع دارند که این نتایج و رتبه بندی ها بر اساس قوانین گوگل ایجاد شده اند.بسیاری از افراد با دیدن این تگ نگران می شوند که کد سئوی وب سایت آنها تحت تاثیر قرار می گیرد و در رتبه بندی وب سایت آنها اختلال ایجاد می کند.

تگ noreferrer noopener چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

این تگ نمیتواند تاثیر منفی برروی سئو سایت شما داشته باشد و هدف از ایجاد آن محافظت از اطلاعات کاربران می باشد. واینکه این تگ ها هرگز مانند تگ Nofollow عمل نمی کند و لینک هایی که در این تگ تعریف می شوند برعکس نوفالو ، به موتور جستجو معرفی و توسط ربات ها مورد ارزیابی قرار میگیرند و در آخر میتوانند تاثیر مثبتی بر سئو و رتبه سایت داشته باشند.

جلوگیری از فیشینگ با تگ rel=”noreferrer noopener

وقتی noopener افزوده می شود صفحه جدیدی در اثر کلیک کردن کاربر بر روی لینک صفحه شما به صورت پاپ آپ ایجاد می گردد نمی تواند از طریق window.opener به window object دسترسی داشته باشد و همچنین امکان دسترسی به اطلاعات صفحه اصلی را ندارند همچنین دستور norefferrer نیز به مرورگر می گوید اطلاعات HTTP وارد شده را در زمانی که روی لینک نام برده کلیک می شود به صفحه جدید ارائه ندهد اینگونه اطلاعات کاربران در صفحات امنیت بیشتری دارد و زمانی که هکر ها می خواهند از طریق تب نپینگ اطلاعات کاربران را سرقت کنند هیچ اطلاعاتی در اختیار آنها قرار داده نمی شود.

نظر خود را درباره «آشنایی با تگ noreferrer noopener در وب سایت ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با تگ noreferrer noopener در وب سایت ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.