زمان مطالعه: 4 دقیقه
تور بدروم در پاییز و زمستان

تور بدروم در پاییز و زمستان

اگر می‌خواهید یک سفر متفاوت و هیجان‌انگیز در این روزها تجربه کنید، تور بدروم در پاییز و زمستان، بهترین انتخاب خواهد بود.

تور بدروم در پاییز و زمستان

اگر می‌خواهید یک سفر متفاوت و هیجان‌انگیز در این روزها تجربه کنید، تور بدروم در پاییز و زمستان، بهترین انتخاب خواهد بود. این شبه جزیره که در بخش جنوب غربی ترکیه قرار دارد، به شهر قایق‌های بادبانی و آثار باستانی معروف است. همچنین فصل پاییز زمان مناسبی برای خرید در ترکیه خواهد بود. بنابراین اگر قصد رزرو تور استانبول 7 شب و 8 روز را دارید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید تا با این شهر بیشتر آشنا شوید.

بدروم کجاست؟

همان‌طور که می‌دانید، کشور ترکیه یکی از مهم‌ترین کشورهای توریستی در همسایگی ایران است. بسیاری از شهرهای این کشور در چهار فصل سال، آماده پذیرایی از توریست‌ها و گردشگران هستند. یکی از شهرهایی که می‌تواند خاطرات سفر شما را خوشایند و خاص کند، شهر بدروم است.

در واقع این شهر در استان موغله واقع شده و در همسایگی دریای اژه قرار دارد. بنابراین اگر قصد دارید به یک سفر ساحلی بروید، انتخاب و رزرو تور بدروم بهترین انتخاب در فصل پاییز خواهد بود. هر ساله توریست‌ها و گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند، چرا که علاوه بر تفریحات دریایی، یکی از عجایب هفت‌گانه جهان و آثار باستانی متعددی در این شهر واقع شده‌اند.

بهترین زمان سفر به بدروم ترکیه

بسیاری از گردشگران بر این باورند که فصل بهار و تابستان، بهترین زمان سفر به ترکیه خواهد بود. اگرچه در فصل بهار و تابستان آب و هوای ترکیه مطبوع است، اما بهتر است بدانید که مکان‌های توریستی در این دو فصل بسیار شلوغ خواهند بود. بنابراین فرصت گشت و گذار و لذت از سفر در این دو فصل کمی دشوار است.

با این حال در صورتی که قصد سفر به بدروم را دارید، می‌توانید در فصل‌های پاییز و زمستان به این شهر سفر کنید. اگرچه تفریحات آبی در این دو فصل محدود خواهد بود، اما همچنان این شهر پذیرای توریست‌ها و گردشگران با ارائه بازدید از موزه‌ها، کافه‌ها و فرصت گردش و تفریح خواهد بود. همچنین اگر قصد خرید از ترکیه را دارید، فصل پاییز و زمستان بهترین انتخاب برای سفر بدروم خواهد بود، چرا که بسیاری از برندهای ترکیه‌ای، خارجی و فروشگاه‌ها، محصولات خود را با تخفیف قابل توجهی می‌فروشند.تور بدروم در پاییز و زمستان

اگر می‌خواهید به ساده‌ترین روش ممکن برای تهیه تور و بلیط هواپیما بدروم اقدام کنید، توصیه می‌کنیم به سایت‌های گردشگری معتبر، مثل سایت علی بابا مراجعه کنید. این روش کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، تور، بلیط یا هتل شهر بدروم را رزرو کنید. فقط کافی است با مراجعه به سایت، تور مورد علاقه‌ را در تاریخ مورد نظرتان انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید بدون رزرو تور، یعنی با خرید بلیط هواپیما بدروم و رزرو هتل در این شهر، همه برنامه‌های پیش از سفر را فراهم کنید.

این مطلب را هم بخوانید: تجربه اولین سفرتان با هواپیما

تفریحات شهر بدروم چیست؟

اگر می‌خواهید تور استانبول 7 شب و8 روز را رزرو کنید، توصیه می‌کنیم با تفریحات شهر بدروم در همه فصول سال بیشتر آشنا شوید. این شهر به دلیل استقبال گردشگران، تفریحات، آثار باستانی، مراکز خرید و موزه‌های زیادی دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای تفریح در این شهر برنامه‌ریزی کنید تا در سفر سردرگم نشوید.

  1. قایق سواری در بدروم

    شهر بدروم به شهر قایق‌های بادبانی معروف است. بنابراین اگر می‌خواهید با تور بدروم به این شهر سفر کنید، توصیه می‌کنیم لذت قایق سواری در این شهر را از دست ندهید. شما می‌توانید زمانی در آرامش روی قایق و بر آب‌های زلال سفر کنید و حتی در قایق یا کشتی از خوردن غذاهای دریایی و محلی لذت ببرید.
  2. حمام ترکی در بدروم

    اگر می‌خواهید با تور بدروم در پاییز به این شهر سفر کنید، توصیه می‌کنیم در هوای سرد، حمام ترکی و ماساژ ترکی را فراموش نکنید. بسیاری از توریست‌ها، از سراسر دنیا به خاطر تجربه حمام و ماساژ ترکی به این کشور سفر می‌کنند. حمام ترکی یکی از سنت‌های قدیمی این کشور است که در بسیاری از شهرهای ترکیه همچنان این رسم قدیمی پابرجاست.باردکچی حمام، یکی از حمام‌های بسیار قدیمی این شهر است که قدمت آن به قرن 17 میلادی باز می‌گردد. در نتیجه حمام داغ و ماساژ، یک فرصت برای افزایش آرامش در سفر و تماشای یک مکان تاریخی در این شهر خواهد بود. شما می‌توانید برای بازدید از این حمام با مسئول تور یا هتل هماهنگ کنید.
    تور بدروم در پاییز و زمستان
  3. بازدید از قلعه قلعه سنت پیتر در بدروم

    قلعه سنت پیتر، یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی بدروم است. این قلعه بین سال‌های 1402 تا 1437 میلادی، توسط شوالیه‌های هاسپیتالر سنت جان ساخته شد. به گفته مورخان، این قلعه به دست شوالیه‌ها نگهداری می‌شد. با این حال این قلعه توسط سلطان سلیمان عثمانی تصرف و همه کلیسا‌ها به مسجد تبدیل شد. اکنون داخل این قلعه موزه باستان شناسی زیر آب بدروم قرار دارد و مکان مناسبی برای گشت و گذار و تماشای آثار باستانی خواهد بود.
  4. مقبره ماسولوس در بدروم

    شاید برایتان جالب باشد که بدانید، مقبره ماسولوس، یکی از عجایب هفتگانه جهان است که در شهر بدروم ترکیه قرار دارد. این مقبره در هالیکارناسوس در سال‌های 353 تا 376 پیش از میلاد مسیح ساخته شد. اگرچه اکنون خرابه‌ای از این مقبره باقی مانده، اما به گفته مورخان، ارتفاع این برج به 46 متر نیز می‌رسیده است. این مقبره به دلیل زلزله‌ و جنگ‌های صلیبی ویران شد، اما تماشای باقی مانده این اثر در این سفر نیز شگفت‌انگیز خواهد بود.
  5. آمفی تئاتر بدروم

    یکی دیگر از مکان‌های تاریخی و شگفت‌انگیز این شهر، آمفی تئاتر بدروم است. این آمفی تئاتر کوچک در کیبریس سیتلر کادسی قرار دارد و فضا و طبیعت اطراف آن، این مکان را چشمگیرتر کرده است. به گفته مورخان، قدمت این آمفی تئاتر به قرن سوم و چهارم میلادی می‌رسد و به احتمال زیاد، این مکان برای تفریحات تابستانی ساخته شده بود.
  6. مراکز خرید بدروم

    پیش از این گفتیم که در فصل پاییز، بسیاری از مراکز خرید و برندها در کشور ترکیه، تخفیف‌های خوبی دارند. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر را دارید، می‌توانید علاوه بر گردش در بازارهای محلی، به این مراکز خرید نیز بروید. مرکز خرید پالمارینا، مرکز خرید میدتون، مرکز خرید اونیو بودروم و مرکز خرید اوسیس از مراکز خرید مهم این شهر هستند که می‌توانید از آن‌جا پوشاک، مواد غذایی، وسایل خانه و سوغاتی تهیه کنید.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تور بدروم در پاییز و زمستان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تور بدروم در پاییز و زمستان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.