زمان مطالعه: 1 دقیقه
تنها ماندن کودک در خانه اقوام

تنها ماندن کودک در خانه اقوام

بسیاری از والدین میپرسند که بچه من تنهاست و بخاطر تنهایی به خانه دوست و یا اقوام که میرویم فرزندم میخواد بماند آیا درست است یا خیر؟

بنام یگانه عالم

در پاسخ باید متذکر شوم که اگر در خانه محیطی گرم وصمیمی وجود داشته باشد و شما برای فرزندتان زمان بگذارید و با او وقت بگذرانید مطمئن باشید فرزندتان خواهان ماندن به تنهایی در خانه کسی نیست.
بچه ها تا قبل از 15سالگی نیاز به مراقبت بیشتری دارند پس بهتر است هرجایی که والدین حضور دارند باشند و بدون حضور انها جایی نمانند.
بعضی از والدین ممکن است با گریه فرزند و‌ پافشاری او برای ماندن مواجه شوند در برابر فرزندتان باید قوانینی داشته باشید و برای فرزندتان تعیین و تفهیم قوانین را انجام دهید تا با مشکل روبه رو نشوید.
علت اینکه بچه ها خواهان ماندن درخانه اقوام و یا دوستان هستند اینست که انها در ان تایم خوش میگذرانند و میخواهند زمان بیشتری را لذت ببرند.

سارافلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تنها ماندن کودک در خانه اقوام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تنها ماندن کودک در خانه اقوام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.