زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی بهترین سایت های تمرین برنامه نویسی

معرفی بهترین سایت های تمرین برنامه نویسی

در این بخش از آسمونی با معرفی بهترین سایت های تمرین برنامه نویسی در خدمت شما هستیم.

تمرین برنامه نویسی

در این بخش از آسمونی سایت های برتر برنامه نویسی که بستر تمرین به صورت آنلاین و آفلاین را برای کاربر فراهم می کنند و امکان چالش و آزمون و خطا در آن وجود دارد را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی سایت های برنامه نویسی

1- سایت TopCoder
سایت Top Coders این سایت مناسب کدنویسان متوسط تا ماهر می‌باشد داخل این سایت چالش های مختلف الگوریتم وجود دارد این چالش ها به صورت رقابتی بین کاربران انجام می پذیرد و باید در سریع ترین زمان بالاترین امتیاز را کسب کرد در این رقابت ها برنامه نویسان توانمندی هستند که رقابت جالب و جذابی برگزار می کنند در این سایت مسابقاتی نیز برگزار می شود در صورت داشتن بهترین راه حل در چالش های کد نویسی برنده جایزه می شوید.

2- سایت Coderbyte
سایت Coderbyte در این سایت دوره های آموزشی ساختمان داده و الگوریتم نویسی موجود می باشد این سایت پشتیبانی 10 زبان برنامه نویسی را دارد و بالاتر از 200 چالش برنامه نویسی وجود دارد تا کاربران هم تمرین انجام دهند و هم با رقابت کردن با یکدیگر پیشرفت سریع تری داشته باشند.

3- سایت HackerRank
سایت HackerRank چالش‌های این سایت به دو بخش تقسیم می شوند: تمرین‌ها (Practice) و مسابقه‌ها (Contest).مسابقات برنامه نویسی به صورت آنلاین برگزار می شود و مسابقات هر کدام زمان مخصوص به خود را دارند و در یک ماه چندین چالش و مسابقه برگزار میشود و برخی از این چالش ها جوایزی مثل کارت هدیه Amazonو.... هم دارند شما می توانید تمامی چالش ها را به صورت آنلاین انجام دهید، در این سایت برای هر چالش یک جدول امتیازی براساس کشور ها وجود دارد و در نهایت سایت به شما نشان می دهد که بهترین شرکت کنندگان در دراین چالش های برنامه نویسی از چه کشورهایی بودنددر حال حاضر بالغ بر 1.5 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد.در این سایت همچنین کاربران می توانند رزومه ثبت کنند و برای فرصت های شغلی مختلف در خواست ارسال کنند.

4- سایت Codechef
Codechef این سایت در هند ساخته شده که بر پایه و اصول رقابت در چالش ها در دسترس می باشد و امکان چالش بین برنامه نویسان هم به صورت آنلاین و هم آفلاین وجود دارد.

5- سایت Exercism.io
سایت Exercism.io در این سایت بیش از 3000 چالش در 51 قالب زبان برنامه نویسی وجود دارد بعد از انتخاب زبانی که می خواهید تمرین کنید امکان چالش وجود دارد ولی بعد از اتمام کد نویسی کد نویسی کد شما به صورت آنلاین چک خواهد شد و در صورت نداشتن مشکل چالش های بعدی برای شما باز خواهد شد.

6- سایت SPOJ
سایت SPOJ در این سایت بیش از 2000 تنوع در کدزنی وجود دارد و امکان ایجاد چالش وجود دارد.در این سایت زمینه ای را برای کاربران فراهم می کند تا در مورد چالش های کد نویسی بحث کنند.

7- سایت CodinGame  
سایت CodinGame در این سایت کد نویسی بصورت مستقیم روی بازی ها است در این سایت لیست بازی ها وجود دارد و امکان ویرایش سایت با 20 زبان برنامه نویسی وجود دارد.

8- سایت Codewars
سایت codewars.com در این سایت امکان چالش و تبادل نظر وجود دارد و می تونید طی کد نویسی خود به صورت آنلاین تبایدل نظر کنید و سوال و ابهامات خود را اعلام کنید امکان گفتگو در هر  چالش نیز وجود دارد و با حل هر چالش امتیاز کسب می کنید و رتبهٔ‌ خود را در این سایت بالاتر می برید

نظر خود را درباره «معرفی بهترین سایت های تمرین برنامه نویسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی بهترین سایت های تمرین برنامه نویسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.