زمان مطالعه: 4 دقیقه
تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن

تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن

بسیاری افراد تفاوتی بین اسپری بدن و بادی اسپلش قائل نیستند و کاربرد هر دو را یکی می‌دانند.

استشمام بوی خوش و خوشبو بودن همواره حس خوبی به فرد و اطرافیان وی می‌‎دهد. به همین خاطر استفاده از محصولات خوشبوکننده در کنار رعایت نظافت شخصی امری رایج و ضروری در زندگی روزمره افراد است. استفاده از بادی اسپلش، اسپری بدن، انواع عطر و اودکلن ازجمله تلاش‌هایی است که می‌توان برای رسیدن به این مقصود از آن‌ها بهره برد. بسیاری افراد تفاوتی بین اسپری بدن و بادی اسپلش قائل نیستند و کاربرد هر دو را یکی می‌دانند؛ اما این تصور اشتباه است چراکه این دو در ساختار و کاربرد عملکرد متفاوتی دارند. در این مطلب به تفاوت‌های عمده این دو پرداخته و در انتها به بررسی سه محصول بادی اسپلش my، اسپری بدن شون و اسپری بدن سی گل خواهیم پرداخت.

شباهت بادی اسپلش و اسپری بدن

پیش از بررسی تفاوت‌های اساسی بادی اسپلش و اسپری بدن بهتر است از شباهت این دو بگوییم. هر دوی آن‌ها در رایحه‌های مختلف در انواع زنانه و مردانه تهیه و عرضه می‌شوند که هدف اصلی آن‌ها پخش بوی خوش و جلوگیری از بوی ناخوشایند است.

تفاوت ترکیبات بادی اسپلش و اسپری بدن

به‌طورکلی در ترکیبات اسپری بدن و لباس از روغن معطر بیشتری استفاده‌شده به همین دلیل ماندگاری بالاتری دارند؛ اما بادی اسپلش‌ها بسیار رقیق و سبک بوده و فاقد چربی هستند، ازاین‌رو ماندگاری کمتری نسبت به اسپری بدن دارند. تفاوت دیگر این دو محصول این است که در ترکیب اسپری بدن برخلاف بادی اسپلش مقداری گاز درون قوطی وجود دارد که این گاز به پخش بوی بیشتر آن کمک می‌کند.

تفاوت کاربرد و ماندگاری رایحه بادی اسپلش و اسپری بدن

بادی اسپلش را باید به صورت مستقیم روی پوست بدن استفاده کرد و ازآنجایی‌که در ترکیب بادی اسپلش آب، الکل و ترکیبات خوشبو و طبیعی استفاده می‌شود سازگاری خوبی با پوست انسان دارد. خاصیت آب‌رسانی و نرم‌کنندگی بادی اسپلش‌ها می‌توانند طراوت خوبی به پوست بدن هدیه کنند. نکته مهم در مورد این محصول این است که به دلیل ماندگاری پایین و احتمال لک شدن نباید از آن روی پارچه و لباس استفاده کرد.

توصیه می‌شود برای پخش بوی بیشتر، استفاده از اسپری بدن در نقاط نبض‌دار مثل مچ دست و گردن استفاده شود. همان‌طور که گفته شد در ترکیب این محصول گاز و روغن‌های معطر استفاده‌شده به ماندگاری و پخش بوی بهتر آن نسبت به بادی اسپلش کمک می‌کند؛ اما باید در استفاده از آن احتیاط کرد زیرا استفاده طولانی مدت از آن ممکن است مشکلاتی مثل خشکی پوست ایجاد کند.

مقایسه قیمت بادی اسپلش و اسپری بدن

به لحاظ قیمتی بادی اسپلش‌ها معمولا مقرون به‌صرفه‌تر از اسپری‌های بدن هستند. برای مقایسه قیمت بادی اسپلش my، اسپری بدن شون و اسپری بدن سی گل می‌توانید به وب‌سایت موتن رو مراجعه کنید.

استفاده بهتر، ماندگاری رایحه بیشتر!

  • بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش

بعد از هر استحمام و زمانی که پوست هنوز کمی مرطوب است بهترین زمان پیشنهادی برای استفاده از بادی اسپلش است؛ زیرا رطوبت اندک پوست به ماندگاری بیشتر رایحه آن کمک می‌کند. از طرفی ترکیبات مفید به‌کاررفته در بادی اسپلش به تنظیم چربی و آب‌رسانی پوست بدن کمک می‌کند. پوشیدن لباس نیز باید پس از خشک شدن و جذب مقدار کافی بادی اسپلش انجام شود.

  • بهترین زمان استفاده از اسپری بدن

به‌طورکلی انواع اسپری‌های بدن شامل دو نوع ضدعرق و خوشبوکننده‌ها هستند. اشتباه رایجی که برخی افراد انجام می‌دهند استفاده از اسپری ضد عرق روی لباس است؛ ازآنجایی‌که اسپری‌های ضدعرق به‌طور اختصاصی برای پوست بدن طراحی شده و نه پارچه و لباس، باید به‌طور مستقیم روی بدن و نقاط گفته‌شده اسپری شود؛ اگرچه استفاده از اسپری خوشبوکننده روی لباس مانعی ندارد اما چندان توصیه نمی‌شود.

معرفی چند بادی اسپلش و اسپری بدن

در ادامه به مقایسه و بررسی ویژگی‌های بادی اسپلش my، اسپری بدن شون و اسپری بدن سی گل خواهیم پرداخت:

بادی اسپلش my

از نکات مثبت بادی اسپلش my می‌توان به ضد حساسیت بودن و تنوع رایحه آن اشاره کرد که با دارا بودن نت بویایی منحصربه‌فرد در انواع ملایم، خنک و گرم به طیف گسترده‌ای از سلایق پاسخ می‌دهد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و اسانس‌های وارداتی از ویژگی‌های بادی اسپلش مای است. مقدار گلیسیرین به‌کاررفته در آن نیز آب‌رسانی خوبی به پوست بدن انجام می‌دهد.

تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن
تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن

اسپری بدن شون

تنوع خوب انواع اسپری بدن شون با نت‌های دل‌پذیر و خوشبو، محبوبیت استفاده از این محصول را در فصول مختلف سال رقم میزند. در ترکیبات این محصول از عصاره آلوئه‌ورا، گل رز، گل همیشه‌بهار و گلیسیرین استفاده شده که علاوه بر خاصیت آب‌رسانی التهاب پوستی را کاهش می‌دهند. انواع زنانه و مردانه اسپری بدن شون با ماندگاری بالا و رایحه ملایم برای استفاده روزانه مناسب هستند.

محصولات بادی اسپلش و اسپری بدن
محصولات بادی اسپلش و اسپری بدن

اسپری بدن سی گل

انواع اسپری بدن سی گل فاقد مواد شیمیایی مضر برای پوست بوده و با ترکیبات طبیعی خوشبو، روغن‌ها و مرطوب‌کننده غنی شده‌اند. اسپری بدن سی گل ضمن آب‌رسانی به پوست بدن پخش رایحه و ماندگاری خوبی دارد که این ویژگی باعث محبوبیت این محصول نزد طرفدارانش تلقی می‌شود. اسپری بدن سی گل علاوه بر خاصیت ضدتعریق و جلوگیری از بوی ناخوشایند باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

خرید بادی اسپلش و اسپری بدن از موتن رو

امروزه با توجه به نیازها و سلیقه‌های افراد مختلف، محصولات ضد تعریق متنوعی روانه بازار شده‌اند که از مهم‌ترین انواع آن‌ها می‌توان به رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها اشاره کرد. در بین این محصولات، اسپری ضد تعریق دارای طرفداران بسیاری است. اسپری ضد تعریق محصولی است که برای جلوگیری از تعریق شدید طراحی شده است و با پخش کردن اسانس‌های خوشبویی که دارد، از ساطع شدن بوی نامطبوع از سمت بدن جلوگیری می‌کند. رسانه: آسمونی

سخن پایانی

ویژگی خوشبو بودن علاوه بر تأثیری که در روحیه و اعتمادبه‌نفس خود فرد دارد، به نگرش و تصوری که دیگران از وی می‌سازند نیز تأثیر مستقیمی دارد. در این مطلب سعی کردیم با بررسی تفاوت محصولاتی مثل بادی اسپلش my، اسپری بدن شون و اسپری بدن سی گل که به خوشبو شدن شما کمک می‌کنند، راهنمایی خوبی برای انتخاب بهترین‌ها به شما ارائه دهیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.