زمان مطالعه: 1 دقیقه
تصاویر ماندگار جام جهانی 1938( بخش دوم)

تصاویر ماندگار جام جهانی 1938( بخش دوم)

در این صفحه می توانید تصاویری ماندگار و کمتر دیده شده از سومین دوره جام جهانی فوتبال را تماشا کنید.

بلیت های جام جهانی 1938. این بلیت مربوط به دیدار دو تیم سوییس و آلمان است. جایی که سوییس موفق به برتری شد تا در دور دوم در روز 12 ژوئن در شهر لیل مقابل مجارستان قرار گیرد.

گل در نبرد حساس برزیل و چکسلواکی. نایب قهرمان سال 1934 جام جهانی در روز 12 ژوئن در دیداری که سه اخراجی داشت با سپیدپوشان برزیل به تساوی یک بر یک دست یافت. دو روز بعد بازی تکراری باز هم درپارک لسکور شهر بوردو برگزار شد و برزیل با برتری 2 بر یک، چکها را از جام جهانی حذف کرد.
تیم ملی فرانسه سرانجام به دور دوم جام جهانی رسید. این تیم پس از دو ناکامی در جام های جهانی 1930 و 934 سرانجام سد مرحله اول را پشت سر گذاشت. اما با شکست 3 بر یک مقابل ایتالیا اولین میزبان تاریخ شد که به نیمه نهایی بازیها صعود نکرد.
همه اتفاقاتی که در بازی ایتالیا و برزیل رخ داد در دو صفحه. در نیمه نهایی روز 16 ژوئن در استاد ولودروم مارسی برزیل 2 بر یک ایتالیا را شکست داد و فینالیست شد. آن هم در روزی که لئونیداس ستاره برزیل روی نیمکت نشسته بود تا برای فینال آماده باشد!
گلزنی تیکتوس از مجارستان در دقیقه هشتم دیدار فینال. با این گل مجارها گل دقیقه 6 کولائوسی را جبران کردند و به ادامه فینال امیدوار شدند. اما 45 هزار تماشاگر حاضر در استادیوم کلمب پاریس پس از آن سه بار شاهد گلزنی ایتالیا بودند و یک بار دیگر گلزنی مجارها. با نتیجه 4 بر 2 در این مسابقه مجارستان به نایب قهرمانی بسنده کرد.
ویتوریو پوزو( 1886- 1968) جام قهرمانی جهان را در دست دارد و آن را به تماشاگران فرانسوی نشان می دهد. پوزو با این قهرمانی به تنها مرد تاریخ بدل شد که دو بار به عنوان سرمربی جام جهانی را برنده شده است. وی در قهرمانی ایتالیا در المپیک 1936 نیز سرمربی آتزوری بود.
لحظه اهدای جام به جوزپه مه آتزا( 1910-1979) کاپیتان ایتالیا برای همیشه ماندگار شد. تا جایی که می بینیم سالها بعد در کشوری چون نیکاراگوآ تمبری بدین مناسبت منتشر شد. مه آتزا در جام جهانی 1934 نیز در ترکیب آتزوری حضور داشت و به این ترتیب برای دومین بار طعم قهرمانی در جام جهانی را چشید.
یادگاری های ایتالیایی ها از جام جهانی 1938. پیراهن مشکی و فاشیستی تیم در بازی با فرانسه، توپ و پوتین های فوتبال دهه 30 و بالاخره جام ژول ریمه و قاب عکسی از تیم قهرمان...یک سال پس از این بازیها جنگ جهانی آغاز شد و موجب تعطیلی دو دوره جام جهانی شد؛ اما پس از آن باز هم فوتبال از نو کار خود را آغاز کرد....
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تصاویر ماندگار جام جهانی 1938( بخش دوم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تصاویر ماندگار جام جهانی 1938( بخش دوم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.