زمان مطالعه: 1 دقیقه
اولویت‌ های واقعی زندگی چیست؟

اولویت‌ های واقعی زندگی چیست؟

با اولویت بندی در زندگی خود می توانیم به کارهایمان سر و سامان دهیم و زمان خود را مدیریت کنیم.

اولویت بندی کارهای روزمره در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فردی در 37 سالگی، لیستی از مواردی که در زندگی کم ارزش تلقی می شوند و چیزهایی که بیش از حد در زندگی مهم شده اند را تهیه کرده است. با آسمونی همراه باشید تا این موراد را با هم بخوانیم.

مواردی که کمتر به آن ها توجه می شود

  • خواب

خواب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، خلاقیت و بهبود وضعیت روانی می شود.

  • طبیعت

طبیعت محیطی است که از نظر بیولوژیکی احساس خوبی در ما ایجاد می کند.

  • تنهایی

تنها بودن باعث می شود تا از لحاظ ذهنی و معنوی پیشرفت کنیم.

مواردی که بیش از حد به آن ها توجه می شود

  • شهرهای بزرگ

شهرهای بزرگ منبع آلودگی، جنایت و سر و صدا هستند. دسترسی به امکانات در این شهر ها خوب است، اما توصیه می شود در خارج از سروصدا و شلوغی زندگی کنید.

  • رستوران ها

رستوران ها کندترین و نا کارآمدترین روش غذا خوردن را ارائه می دهند. آشپزی در خانه به رژیم های سالم تر و کنترل بیشتر روی مواد سالم غذایی اجازه می دهد.

  • هوای گرم

هوای آفتابی می تواند نه تنها می تواند باعث ایجاد نگرانی شود، بلکه خطر ابتلا به سرطان و پیری زودرس را تشدید می کند. برعکس، هوای سرد، روح ، بدن و ذهن ما را بازسازی می کند.

  • مد و فشن

تلاش بی پایان برای مطابقت با ترند های در حال تغییر برای ما بسیار گران تمام می شود. تمرکز بر لباس های راحت زندگی را ساده تر می کند و زمان ارزشمند ما را برای چیزهای مهم تر آزاد می کند.

  • املاک و مستغلات

خرید ملک اغلب انتخاب های افراد را محدود می کند و یک سرمایه گذاری پر ریسک است. اجاره املاک آزادی بیشتری به انسان برای جابجایی در مکان های مختلف می دهد.

  • شبکه های اجتماعی

رسانه ها یک جریان بی وقفه هستند که ذهن را به هم می ریزند و شادی و خلاقیت را کاهش می دهد. کم کردن ارتباط با این شبکه های اینترنتی بهترین کاری است که می توانیم روزانه انجام دهیم.

  • توصیه افراد مشهور

افراد مشهور غالباً در خارج از زمینه های تخصصی خود توصیه هایی ارائه می دهند. برای موارد مهم در زندگی خود بهتر است به علم و تخصص دانشمندان این حوزه اعتماد کنید.

نظر خود را درباره «اولویت‌ های واقعی زندگی چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اولویت‌ های واقعی زندگی چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.