زمان مطالعه: 2 دقیقه
ملی پوش پرورش اندام: اگر مشکلات داخلی ورزشکاران حل شود، کسی به فکر ترک تابعیت نمی افتد

ملی پوش پرورش اندام: اگر مشکلات داخلی ورزشکاران حل شود، کسی به فکر ترک تابعیت نمی افتد

عضو تیم ملی پرورش اندام کشورمان گفت: این خواسته را از ریاست فدراسیون دارم که برای تورنمنت معتبر بعدی، نفراتی که راهی مسابقات آسیایی لبنان نشدند، به رقابتهای بع

تیم ملی پرورش اندام ایران آماده رقابت های قهرمانی آسیا بود و در شرایطی که ساعت 3:30 بامداد روز جمعه زمان پرواز این تیم به لبنان اعلام شده بود، ناگهان به دنبال اتفاقاتی که در تیم اعزامی به مسابقات جهانی پرورش اندام رخ داد، شورای برون مرزی وزارت ورزش از اعزام این تیم به مسابقات آسیایی جلوگیری کرد تا ورزشکاران این تیم بعد از ماه ها تمرین و آماده سازی، ناباورانه اردو را ترک و به خانه های خود بازگردند.

میثم اسکندری در گفتگو با آسمونی درباره شرایط خود بعد از عدم اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بدون شک بدترین روزهای زندگی مان را سپری می کنیم و همه ما در شوک هستیم. البته ورزشکارانی مثل من باتجربه تر هستند ولی برخی نفرات جدید تیم ملی، چنین شرایطی را تجربه نکرده اند. آنها در دوران اردو فشارهای زیادی را متحمل شدند، خیلی ها به خاطر هزینه هایی که کرده بودند، جیبشان خالی بود و همه این ها دست به دست هم داد تا قبلشان شکسته شود.

وی افزود: همه ما به خاطر عشق به پرورش اندام و پیراهن تیم ملی کشورمان چنین سختی هایی را تحمل می کنیم. حتی اگر قهرمان آسیا و جهان هم شویم، به جز مدال و لوح تقدیر، جایزه مادی به ما تعلق نمی گیرد. اما همه ما به دنبال کسب افتخار برای کشورمان بودیم و به همین خاطر ماهها تمرین و رژیم را پشت سر گذاشتیم. فقط باید ورزش حرفه ای کرد تا متوجه شد شرایط آبگیری و دیگر شرایط آماده سازی چقدر دشوار است و این لحظات را نمی توان با مسائل مالی مقایسه کرد. خیلی از نفرات تیم ملی هزینه های این دوران را با مشکلات به دست آوردند و حتی می دانم بوده اند ورزشکارانی که مثلا گوشی تلفنشان را فروختند.

ملی پوش کشورمان درباره اتفاقات رخ داده در مسابقات جهانی اسپانیا و تاثیرات آن بر روی مسابقات آسیایی لبنان تصریح کرد: قطعا اتفاقی که در مسابقات جهانی رخ داد و رفتن دو ورزشکار فیتنس چلنج از اردوی تیم ملی سبب شد که تبعات آن به مسابقات آسیایی و اعزام تیم ملی کشیده شود. البته نباید زود قضاوت کرد. چون همه ما مشکلات ورزشکاران را در کشورمان می دانیم و اگر این مشکلات حل شوند، ورزشکاران نیز از کشورمان نمی روند. اما وقتی این نفرات با پاسپورت خودشان به راحتی اردو را ترک می کنند، یعنی با هماهنگی یکی از مسوولان اردو، پاسپورت خود را گرفته و از تیم ملی جدا شده اند. به همین خاطر من از رئیس فدراسیون می خواهم که به نفرات اطراف خود دقت کند. این نفرات به راحتی می توانند به اعتبار رئیس فدراسیون لطمه وارد کنند.

اسکندری در خاتمه درباره انتظارات خود از فدراسیون پس از مسابقات لبنان گفت: می دانیم که ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در تلویزیون از ملی پوشان عذرخواهی کرده است. به عنوان یکی از ملی پوشان تنها خواسته ای که دارم، این است که نگذارند حق ما پایمال شود. آرزوی تمام نفرات، کسب افتخار برای تیم ملی بود و خود من، شخصا این خواسته را از ریاست فدراسیون دارم که برای تورنمنت معتبر بعدی، ما اولویت اول انتخابی باشیم و نفراتی که راهی مسابقات آسیایی لبنان نشدند، به رقابتهای بعدی اعزام شوند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ملی پوش پرورش اندام: اگر مشکلات داخلی ورزشکاران حل شود، کسی به فکر ترک تابعیت نمی افتد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ملی پوش پرورش اندام: اگر مشکلات داخلی ورزشکاران حل شود، کسی به فکر ترک تابعیت نمی افتد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.