زمان مطالعه: 1 دقیقه
تربیت فرزند

تربیت فرزند

بسیاری از عزیزان درمورد اینکه فرزندم درکناروالدینم می ماند تا من ازسرکار برگردم ایا ایرادی دارد یا خیر میپرسند.

بسیاری از عزیزان درمورد اینکه فرزندم درکناروالدینم می ماند تا من ازسرکار برگردم ایا ایرادی دارد یا خیر میپرسند؟  اینکه والدین عزیز به فرزندشان کمک می کنند ونوه خودرا نگهداری می کنند بسیار ممنون اما یک سری مطالب وقوانین را حتما باید رعایت کنند تا نوه ها دچار دوگانگی درتربیت نشوند . با آسمونی همراه باشید.

مادر عزیزی که شاغل هستی قبل ازاینکه کودک را به والدین خود بسپاری حتما قوانین خودرا برای تربیت به مادربزرگ وپدربزرگ عزیز توضیح دهید واینکه اگر کودک درسنی است که می توانید برایش توضیح دهید حتما کاملا ساده قوانین را برایش شرح دهید تا دچار مشکل نشوید .
از پدربزرگ ومادربزرگ خواهش کنید که طبق قوانین با فرزندتان برخوردکنند چون محبت وازادی بیش ازحد بسیار مضراست.درواقع انها باید محبتشان را به کودک درحد مجاز قرار داده تا کودک از محبتشان سو استفاده نکند .نوه ها باید بدانند که درخانه دیگران هم قوانینی وجود دارد وباید آن قوانین را رعایت کنند.
کودکانیکه بیش ازحد به پدربزرگ ومادربزرگ خود وابسته هستند رفتار مناسبی با همسالان خود ندارند زیرا آنها (گروه همسالان )دائما نمی توانند به کودک محبت کنند شاید گروه همسال بااو بازی نکند ویا اصلا به حرف کودک گوش ندهندویاقهر کنند.

نظر خود را درباره «تربیت فرزند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تربیت فرزند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.