زمان مطالعه: 1 دقیقه
تالار شهر کیش

تالار شهر کیش

تالار شهر کیش با 3000 نفر ظرفیت یکی از بهترین و زیبا ترین تالار های جزیره کیش می باشد.

تالار شهر کیش دارای این تالار بسیار زیبا و جذاب می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تالار در ادامه مطلب با آسمونی همراه شوید. 

تالار شهر کیش کجاست؟

تالار شهر کیش در شهرک پردیس کیش و در میدان ساحل خیابان فردوسی واقع شده است. 
این تالار با ظرفیت 3000 هزار نفر یکی از بزرگترین و زیبا ترین تالار های جزیره کیش است. در این تالار اجرای کنسرت ها و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برگزار و اجرا می‌شوند. دسترسی به تالار شهر کیش بسیار ساده است این مکان در قلب نوار سیاحتی جزیره واقع شده است. در مناسبت های خاص و زمان برگزاری جشن ها و انجام قرعه کشی های شبانه، مراسم تحویل سال نو، سرویس های دو طرفه رایگان از هتل های کیش و مراکز مختلف دایر می‌شود. 

امکانات تالار شهر کیش 

برگزاری کنسرت در تالار شهر کیش
برگزاری کنسرت در تالار شهر کیش

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند هتل شایگان و رستوران میرمهنا و هتل ارم و بازار پردیس 2 و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته است.

در زمان قبل از شیوع کرونا بیش از 90 درصد کنسرت ها در این سالن برگزار می‌شد و ناگفته نماند سهم کمتری از کنسرت ها در سالن آوای خلیج فارس برگزار می‌شد. کنسرت ها معمولا اول شب شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه می یابند. بعضی از شرکت کننده گان از صندلی های سالن احساس نارضایتی می‌کنند. اما در عوض شنیدن صدای خواننده محبوبتان به صورت زنده و از نزدیک می‌تواند تجربه خوبی بر ایتان باشد.

طرز قرارگیری صندلی ها در تالار شهر کیش
طرز قرارگیری صندلی ها در تالار شهر کیش

آدرس و تلفن تالار شهر کیش

آدرس شهرک پردیس کیش، میدان ساحل، خیابان فردوسی
تلفن 076-44422140 
  • لوکیشن تالار شهر جزیره کیش

گوگل مپ

نشان

بلد

نظر خود را درباره «تالار شهر کیش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تالار شهر کیش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.