زمان مطالعه: 1 دقیقه
چارلز سوم

چارلز سوم

مراسم تاجگذاری چارلز سوم روز شنبه 6 مه 2023 در کلیسای وست‌مینستر لندن انگلیس برگزار شد و چارلز رسما پادشاه شد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

مراسم تاج‌گذاری چارلز سوم (Charles III) پادشاه بریتانیا و همینطور همسرش کامیلا به عنوان ملکه در کلیسای وست‌مینستر لندن شد. این چهلمین پادشاهی خواهد بود که از سال 1066 در آن‌جا تاج‌گذاری کرده. چارلز سوم 8 سپتامبر 2022 و پس از مرگ مادرش الیزابت دوم، پادشاه بریتانیا و 14 قلمرو مشترک المنافع دیگر شده بود. در ادامه با آسمونی باشید و درباره چارلز سوم بیشتر بدانید و تصاویر مراسم تاجگذاری چارلز سوم را هم ببینید.

تاج‌گذاری چارلز سوم

درباره چارلز سوم

چارلز سوم (Charles III) ۱۴ نوامبر ۱۹۴۸ در کاخ باکینگهام لندن متولد شد. پدرش شاهزاده فیلیپ و مادرش ملکه الیزابت دوم بوده است. وی یک خواهر به نام شاهدخت آن و دو برادر بنام‌های شاهزاده اندرو و شاهزاده ادوارد دارد. چارلز به کالج ترینیتی، کمبریج رفت و وی در سال ۱۹۷۰ پس از تحصیل در حوزه‌هایی مانند تاریخ و مردم‌شناسی و باستان‌شناسی از این کالج دانش‌آموخته شد و پنج سال بعد مدرک کارشناسی ارشد را از همین دانشگاه دریافت کرد.

 کلیسای وست‌مینستر

تاج‌گذاری چارلز سوم

تاج‌گذاری چارلز سوم توسط اسقف اعظم کانتربری انجام شد. تاج‌گذاری ملکه الیزابت در سال 1953 حدود سه ساعت طول کشید. مردم زیادی در خیابان‌های لندن حضور یافتند تا بتوانند پادشاه چارلز و ملکه کامیلا را ببینند. در این مراسم مهمانان رسمی زیادی دعوت شده‌اند.

کالسکه سلطنتی از کاخ باکینگهام حرکت کرد و در امتداد خیابان مال به سمت میدان ترافالگار رفته و بعد از وایت هال و خیابان پارلمان به میدان پارلمان و براد سنکچوئری و در آخر به کلیسای وست‌مینستر رسید.

کالسکه چارلز سوم

یکی از حواشی، تنها بودن شاهزاده هری بود. شاهزاده هری بدون همسرش مگان مارکل در مراسم تاج‌گذاری پدرش چارلز سوم حاضر شد.

شاهزاده هری در مراسم تاجگذاری چارلز سوم
ویلیام شاهزاده ولز در کنار همسرش کیت میدلتون و فرزندانش
ویلیام شاهزاده ولز و کیت میدلتون
پادشاه بریتانیا و همسرش
ورود چارلز سوم به کلیسا
لحظه تاجگذاری چارلز سوم به عنوان پادشاه بریتانیا
چارلز سوم پادشاه بریتانیا
کیتی پری در مراسم تاجگذاری چارلز سوم

 

نظر خود را درباره «چارلز سوم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • شهناز
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چارلز سوم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.