زمان مطالعه: 4 دقیقه
6 تئوری عجیب سریال بازی مرکب (اسکویید گیم)

6 تئوری عجیب سریال بازی مرکب (اسکویید گیم)

بازی مرکب جدیدترین سریال نتفلیکس است که به پربیننده‌ترین برنامه این پلتفرم تبدیل شد.

خطر اسپویل

برای کسانی که هنوز به تماشای این سریال 9 قسمتی ننشسته اند، بازی مرکب داستان یک معتاد به قمار «سونگ گی هون» را روایت می کند که به یک بازی قدیمی برای برنده شدن جایزه نقدی فوق العاده دعوت شده است.

در حالی که میلیون‌ها نفر از ما در دنیای رنگارنگ و خونین این بازی غوطه ور شده‌ایم، برخی از بینندگان نکته سنج نظریه‌ها یا سرنخ‌ هایی را پیدا کرده‌اند که به نحوه عملکرد بازی ‌ها و نقش ها اشاره می‌کند که در تمام این مدت از معرض دید ما پنهان شده بود.

در این بخش از پورتال آسمونی بهترین تئوری های سریال بازی مرکب یا اسکوئید گیم را می خوانید. طبیعتاً این مقاله سریال را اسپویل می کند (داستان را لو می دهد)، پس اگر هنوز سریال را به پایان نرسانده‌اید، صفحه را ببندید.

نگهبانان نقابدار کارت قرمز را انتخاب کردند

بسیاری از تئوری‌ها در مورد بازی مرکب از این نشات می‌گیرند که چگونه مردم خود را درگیر این رقابت زیرزمینی کردند. یکی از نظریه‌های متقاعدکننده‌ای که لیت روزها می شنویم به بازی ورق در ابتدای بازی مرتبط است. همان جایی که در قسمت اول و در ایستگاه قطار از سونگ گی‌هون خواسته می‌شود تا بازی کند.

به یاد دارید که گی هون هر بار که موفق می‌شود کارت حریف خود را برگرداند، 10000 وون می‌برد (به نظر خیلی می‌رسد، اما معادل 6 پوند است). اگر حریفش بتواند کارت گی هون را برگرداند، جایزه اش یک سیلی به صورت او خواهد بود.

بازی مرکب تحلیل
بازی مرکب تحلیل

بازاریاب از گی هون می خواهد که برای شروع بازی، از میان کارت های قرمز و آبی یکی را انتخاب کند و گی هون آبی را برمیدارد. وقتی او در بازی به عنوان یک بازیکن شرکت می کند، یک ست آبی بر تن او می بینیم.

برخی این نظریه را مطرح کرده‌اند که افرادی که کارت قرمز را انتخاب می‌کنند، به عنوان نگهبانان نقاب‌دار در بازی شرکت می کنند، همان سرپرستان با پوشش قرمز که روی مسابقات نظارت و به «حذف» شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند.

موهای قرمز گی هون معنای عمیق تری دارد

در قسمت آخر، سئونگ گی هون را می بینید که پس از برنده شدن در بازی و دریافت پول جایزه، موهای خود را قرمز کرده است. در حالی که این اتفاق می تواند یک تصمیم سینمایی برای نشان دادن کاراکتری دوست داشتنی و خوش شانس باشد که اکنون به مردی تبدیل شده که افراد زیادی از جمله دوستانش را در حال مرگ دیده است، اما دیگران معتقدند که این رنگ مو می تواند یک پیشگویی باشد.

گی هون رنگ قرمز را انتخاب کرده، چرا که می خواهد به عنوان یک محافظ نقابدار به بازی برگردد و آن را از بین ببرد. پرداختن به این بحث کمی طولانی است، اما ما این تئوری را با سونگ گی هون به پایان می‌رسانیم که مصمم است هر کسی را که همچنان اجازه ادامه بازی‌ها را می‌دهد، ردیابی کند.

اوه ایل نام، پدر گی هون است

سئونگ گی هون با شرکت کننده سالخورده «اوه ایل نام» یا شرکت کننده 001 رابطه و پیوند قوی برقرار می کند، اما برخی به نظریه هایی اشاره کرده اند که بیان می کند دوستی این زوج از روابط خانوادگی ناشی می شود. ما گی هون را در خانه با مادرش می بینیم، اما هیچ صحبتی یا بحثی درباره پدرش میان آنها رد و بدل نمی شود.

سرنخ‌هایی در سرتاسر داستان وجود دارد که نشان می‌دهد این زوج به هم مرتبط هستند. صحنه‌ای که در آن گی هون از نگهبانان درخواست شیر ​​کاکائو کرد، دید که اوه ایل‌نام می‌خندد و می گوید پسرش «شبیه» گی هون است. صحنه‌ای دیگر نشان می‌دهد که این زوج در مورد شباهت‌های صحنه تیله بازی با محله‌های قدیمی شان صحبت می‌کنند، که دوباره باعث می‌شود بسیاری به این فکر کنند که پیرمرد پدر سونگ گی‌هون است.

بازی مرکب تحلیل
بازی مرکب تحلیل

پیچ و تاب نمایش نشان می‌دهد «اوه ایل نام» که مدیریت این بازی را برعهده داشت و این موضوع باعث شد بسیاری ادعا کنند که کل مسابقات توسط او برای یافتن پسر گمشده‌اش طراحی شده است؛ به خصوص وقتی که او ژاکت خود را برای محافظت در بازی ها به گی هون داد و به او گفت که "بازی با او سرگرم کننده بود".

در بازی ها از اوه ایل نام محافظت می شد

از همان ابتدا، اوه ایل نام در مقایسه با سایر شرکت کنندگان در مسابقه، پرت است. او به طور قابل توجهی بزرگتر از دیگران است و این موضوع به طور شگفت انگیزی برای کسی که به شدت بیمار است، استراتژیک می باشد.

اما سرنخ‌های بزرگ ‌تری وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت ‌کننده 001 عمیق‌تر درگیر مسابقه بوده است. بسیاری از بینندگان به این نکته اشاره کرده اند که اوه ایل نام چقدر در مورد هر یک از بازی ها، با وجود ناتوانی های آشکارش، بسیار مشتاق است و به زودی مشخص می شود که همینطور است: او در واقع به انتخاب هم تیمی ها در هر دور کمک کرده است.

بازی مرکب تحلیل
بازی مرکب تحلیل

اگر قسمت اول را با دقت تماشا کنید، اوه ایل نام نسبتاً شاد با وجود تماشای تیراندازی صدها نفر با خوشحالی به جلو می رود و به سختی توسط ماشین کشتار(عروسک) اسکن می شود.

هویت اوه ایل نام از ابتدا مشخص بود!

سرنخ دیگری از هویت واقعی اوه ایل نام در شورش شبانه دیده می شود: یکی از معدود بازی هایی که نگهبانان و افراد ناظر کنترلی روی آن نداشتند.

علیرغم کشته شدن تعداد زیادی از شرکت کنندگان در دعوای شبانه، «فرانت من» تنها زمانی در دعوا مداخله می کند که اوه ایل نام به دوربین ها التماس می کند که ترسیده است!

کارگران، برندگان قبلی هستند

نظریه دیگری کنند این است که گاردهای قرمزپوش در واقع همه برندگان قبلی بازی ها هستند.غیرممکن نیست! چرا که رهبر نگهبانان یا فرانت من همان «این هو» است، برادر گمشده کارآگاه جون هو.

همانطور که دیدیم، برندگان هر بازی مقدار قابل توجهی پول نقد برنده می شوند. شاید وقتی برندگان به دنیای بیرون باز می گردند، بی پروا تمام پول جایزه خود را خرج می کنند و دوباره در لوپ تکراری بدهی قرار می گیرند.

اوه ایل نام به راحتی می تواند بازیکنان را ردیابی کند. او بعد از لغو اولین بازی سونگ گی هون را "پیدا می کند". بنابراین شاید او بتواند برندگان را ردیابی کند و به آنها فرصت دیگری برای پرداخت بدهی  های خود با کار به عنوان نگهبان برای مدت زمان مشخصی بدهد.

این نئوری نشان می دهد که چرا نگهبان‌ ها بی‌قلب و سرد به تصویر کشیده می‌شوند و هیچ چیز نمی‌تواند آن ها را ناراحت کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «6 تئوری عجیب سریال بازی مرکب (اسکویید گیم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 6 تئوری عجیب سریال بازی مرکب (اسکویید گیم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.