زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی پائولو بتینی     

بیوگرافی پائولو بتینی     

پائولو بتینی با قامت 169 سانتی متری خود، در بین دوچرخه سواران ایتالیایی، ورزشکاری کوتاه قامت به شمار می آمد.

متولد اول آوریل 1974 در سه‌سینا واقع در كشور ایتالیا. به این دوچرخه‌سوار در آغاز شركت در مسابقات حرفه‌ای لقب جیرجیركEl Grillo  داده شده بود زیرا هیچگاه در گروه خود منتظر دیگر اعضا نمی‌ماند و با سرعت به سمت خط پایان حركت می‌كرد. بتینی 26 ساله بود كه برای نخستین بار در المپیك شركت كرد. در مسابقات المپیك سیدنی او در دوچرخه‌سواری در جاده نهم شد اما پس از آن درخشش خود را آغاز كرد و در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2001 ـ كه در لیسبون پرتغال برگزار می‌گردید ـ صاحب عنوان دوم شد.

 پائولو در سال 2002 و 2003 قهرمان جهان شد و در شرایطی كه برای تیم باشگاهی داویتامون مسابقه می‌داد صاحب عنوان اول در رده‌بندی دوچرخه‌سواران در سال 2003 گردید. این رده‌بندی توسط اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI) انجام می‌گرفت.

 با این نتایج، دوچرخه‌سوار ایتالیایی با امید كسب عنوان قهرمانی به المپیك آتن (2004) پای گذاشت. اما در روز مسابقه چنان گرمای كشنده‌ای حاكم بود كه از 144 دوچرخه‌سواری كه در خط شروع مسابقه قرار گرفتند، 69 نفر نتوانستند مسیر 4/244 كیلومتری را به پایان برسانند. از اواخر مسابقه رقابتی مهیج بین پائولو و «سرجیو پائولینیو» از پرتغال برای عنوان قهرمانی پدید آمد. پائولینیو تا آخرین لحظات از رقیب ایتالیایی خود پیش بود، اما در فاصله 200 متر به خط پایان جیرجیرك ایتالیایی از او پیشی گرفت و با اختلاف یك ثانیه برنده مسابقه شد و مدال طلا را به ارمغان آورد. اندكی پس از المپیك نیز پائولو برای سومین بار در جام‌جهانی قهرمان شد تا سال 2004 به سالی رؤیایی برای این قهرمان بدل گردد.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی پائولو بتینی     » در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی پائولو بتینی      فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.