زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی ویلیام رویكرافت

بیوگرافی ویلیام رویكرافت

ویلیام جورج رویكرافت كه در پنج المپیك 1960، 1964، 1968، 1972 و 1976 شركت كرده است، به دلیل ماجرای قهرمانانه المپیك 1960 جاودانه شد.

این ورزشكار استرالیایی با نام كامل جیمز ویلیام جورج رویكرافت در هفدهم مارس 1915 متولد شد. او كه در پنج المپیك 1960، 1964، 1968، 1972 و 1976 شركت كرده است، به دلیل ماجرای قهرمانانه المپیك 1960 جاودانه شد.

 او در مسابقه اسب‌سواری سه روزه تیمی از روی اسب پرتاب و دچار مصدومیت شدیدی شد. تا جایی كه استخوان ترقوه او شكست. چنین شد كه وی را به بیمارستان انتقال دادند، اما او می‌دانست كه اگر در روزهای آینده در تیم استرالیا مسابقه ندهد، تیمش از المپیك حذف خواهد شد. همین مساله باعث شد كه فردای آن روز، رویكرافت بیمارستان را ترك کرده و در مسابقه پرش با اسب شركت كند.

به لطف حضور رویکرافت و عملکرد او، تیم استرالیا با كسب 128.18امتیاز، بالاتر از سوئیس و فرانسه قرار گرفته و صاحب مدال طلا شود. از آن به بعد او تا 16 سال بعد نیز در مسابقات سواركاری شركت كرد و در قسمت تیمی در سال‌های 1968 و 1972 صاحب دو مدال برنز دیگر شد. وی همچنین در قسمت انفرادی در المپیك 1972 ششم شد. جالب اینجاست كه در این مدت سه پسر او نیز در تیم اسب‌سواری استرالیا مسابقه داده و هم‌تیمی پدرشان شدند! در زیر تصویر ویکی رویکرافت یکی دیگر از اعضای خانواده رویکرافت در المپیک را مشاهده می کنید.

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی ویلیام رویكرافت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ویلیام رویكرافت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.