زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی مریلین رامنوفسکی

بیوگرافی مریلین رامنوفسکی

مریلین رامنوفسکی تنها پژوهشگر پرندگان است که مدال نقره المپیک را کسب کرده است.

مهدی زارعی- این ورزشکار طی سالهای 1962، 1963 و 1964 به عنوان برترین ورزشکار زن اتحادیه ورزشکاران آماتور  در رشته شنا برگزیده شد. مریلین رامنوفسکی متولد 20 آگوست 1946 در فونیکس آریزونا واقع در ایالات متحده بود. این شناگر 170 سانتی متری از اوایل دهه 60 نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

Marilyn Ramenofsky

مسابقات 1961 مکابی سرآغازی بود بر درخشش مریلین در تورنمنت های بین المللی. وی در این رقابت ها 400 متر امدادی را کسب کرد و علاوه بر آن یک مدال برنز در 400 متر آزاد نیز به دست آورد. چهار سال بعد و در فاصله یک سال بعد از بازیهای المپیک او موفق شد طلای 400 متر آزاد را از آن خود سازد.

At Olympic Trials: Records Fall and a 14‐Year‐Old Girl Triumphs; Miss  Ramenofsky Sets World Mark in Swimming Trials; ARIZONA GIRL, 18, WINS 400  METERS; Betters Mark With 4:39.5 in Olympic Trials—Schmidt Is

رامنوفسکی در سال 1964 در شنای 400 متر آزاد درخشید و سه بار موفق به کاهش زمان این ماده شد تا این که سرانجام زمان شنای 400 متر را به 4:39:5 دقیقه کاهش داد. او در همان سال موفق شد رکورد شنای 220 متر آزاد ایالات متحده را به 2:17:3 دقیقه کاهش دهد. مریلین در المپیک 1964 تنها مدال المپیکی خود را دریافت کرد و مدال نقره بازیهای توکیو را به دست آورد.

Local professor honored for storied swimming past

رامنوفسکی در کنار ورزش در دانشگاه نیز تحصیلات خود را ادامه داد و به یک پژوهشگر در دانشگاه کالیفرینا بدل شد. پژوهشگری با تحقیقات فیزیولوژی و رفتار پرندگان در هنگام مهاجرت.

نظر خود را درباره «بیوگرافی مریلین رامنوفسکی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی مریلین رامنوفسکی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.