زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی ماركو مارین

بیوگرافی ماركو مارین

متولد 4 جولای 1963 در پادووا و نماینده ایتالیا در المپیك‌های لس‌آنجلس، سئول و بارسلونا.

مارین برای نخستین بار در مسابقات جهانی شمشیربازی 1982 به مدال نقره دست یافت و یك سال بعد نیز مدال برنز را از آن خود ساخت. در المپیك 1984 در اسلحه سابر، مارین در نیمه‌نهایی هرو گرانگه ویرون herve granger veyron فرانسوی را (10ـ4) شكست داد و در فینال رودرروی یك فرانسوی دیگر قرار گرفت. فرانسیس لامور francois lamour در ابتدا (9ـ5) از رقیب ایتالیایی خود پیش افتاد، اما قهرمان سابر ایتالیا كم كم امتیازات را جبران كرد و لحظه به لحظه به رقیب نزدیك‌تر شد. با این حال مسابقه (11ـ12) به سود رقیب فرانسوی به پایان رسید و مارین به نقره قناعت كرد.

در بخش سابر تیمی مارین در فینال به پیروزی رسید تا نقش اساسی در پیروزی (9ـ3) ایتالیا بر فرانسه و كسب طلای المپیك ایفا كند.

Marco Marin

چهار سال بعد در المپیك سئول ماركو با تیم ایتالیا عنوان سوم سابر تیمی را از آن خود ساخت. اما در بخش انفرادی عنوانی بهتر از چهاردهم كسب نكرد.

در المپیك بارسلونا (1992) مارین باز هم در برابر لامور فرانسوی قرار گرفت و (4ـ6) و (2ـ5) مغلوب شد اما با پیروزی در دیگر دیدارهای خود این فرصت را یافت كه یك بار دیگر در برابر این رقیب قرار گیرد. پیروزی (6ـ4) و (5ـ3) مارین موجب شد تا او انتقام شكست‌های دور مقدماتی و المپیك 1984 را از رقیب گرفته و راهی فینال شود. جایی كه او از بنسه ژابو  مجار شكست خورد تا مدال‌های المپیكی خود را به 4 برساند: 1 طلا، دو نقره و یك برنز. مارین پس از آن نیز در مسابقات جهانی شمشیربازی به درخشش خود ادامه داد و برنده مدال نقره سال 1993 و طلای مسابقات جهانی 1995 گردید.

 

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی ماركو مارین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ماركو مارین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.