زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی لورنس مایرز

بیوگرافی لورنس مایرز

لون میرز ملقب به لون و متولد 16 فوریه 1858 در ریچموند ویرجینیا، یکی از بزرگ ترین دوندگان سرعت در قرن 19 بود.

مهدی زارعی- لورنس مایرز نخستین دونده ای بود که مسافت یک چهارم مایل( هر مایل 1609 متر است) را در کمتر از 50 ثانیه دوید؛ مایرز این مسافت را با ثبت زمان 49.2 ثانیه طی کرد.

طی سالهای 1880 تا 1888 مایرز موفق شد رکورد جهانی مواد 100 یارد، 400 یارد و 800 یارد را به نام خود ثبت کند. اما تخصص او در رقابت یک چهارم مایل بود که موفق شد رکورد این ماده را از 50.4 ثانیه تا 48.8 ثانیه کاهش دهد. دوران رکورد شکنی وی 21 سال به درازا انجامید و او در همه مواد دوومیدانی از 50 یارد گرفته تا یک مایل موفق به رکورد شکنی شد! لورن بیش از هر ورزشکار دیگر عصر خود موفق شد 880 یارد را در کمتر از 2 دقیقه و 440 یارد را در زمان کمتر از 50 ثانیه بدود.

در سال 1879 در رقابت های قهرمانی اتحادیه ورزشکاران آماتور او موفق شد یک سه گانه کسب کند. سه گانه ای که با ثبت سه رکورد در 220، 440 و 880 یارد به دست آمد. یک هفته بعد در مسابقات کانادا او شاهکار خود را تکمیل کرد و در 100 یارد نیز قهرمان شد تا اولین و شاید تنها ورزشکار تاریخ باشد که در یک هفته صاحب 8 عنوان قهرمانی ملی شده است.

وی همچنین سه بار در رقابت های بریتانیا و 10 بار در مسابقات کانادا موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود سازد.

نظر خود را درباره «بیوگرافی لورنس مایرز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی لورنس مایرز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.