زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی فرمین كاچو رویز

بیوگرافی فرمین كاچو رویز

در سال 1992 و در مسابقات المپیك بارسلونا، دهها هزار تماشاگر اسپانیایی بدون كمترین امیدی شاهد برگزاری فینال دوی 1500 متر بودند.

 با آن‌كه فرمین كاچو نماینده اسپانیا، دور مقدماتی را با موفقیت به پایان رسانده بود، كمتر كسی انتظار داشت كه با حضور دوندگان قدرتمند آفریقایی، او بتواند در فینال به موفقیت دست یابد. نگاه‌ها بیشتر به سوی ورزشكارانی چون نورالدین مرسلی الجزایری و نمایندگان قدرتمند كنیا بود ...

فینال 1500 متر تا نیمه بدون اتفاق خاصی ادامه پیدا كرد. گام‌های موزون دوندگان آرام بود. به طوری كه از 36 سال قبل تا آن فینال، هیچ یك از مسابقات 1500 متر المپیك چنین ریتم آرامی نداشتند. دیگر همگان مطمئن بودند كه در این رقابت خبری از ركوردشكنی در میان نخواهد بود. اما ناگهان كاچو با سرعتی عجیب خود را از نیمه دوندگان به گروه پیشتاز رساند.

Método Fermín Cacho: Aprende A Correr Con El Campeón Olímpico (Salud) |  lagear.com.ar

او به شكلی حیرت‌انگیز از رشید‌البشیر مراكشی نیز فاصله گرفت تا جایی كه 10 متر از او پیشی گرفت و در شرایطی كه جمعیت یكصدا نام او را بر زبان می‌آوردند، كاچو تبدیل به اولین دونده اسپانیایی شد كه در المپیك برنده مدال طلا شده است. وی كه در 16 فوریه 1969 در آگردا متولد شده بود، در مسابقات جهانی 1993 نیز مدال نقره را تصاحب كرد. سه سال بعد و در المپیك آتلانتا، كاچو با كسب مدال نقره دوی 1500 متر ثابت كرد كه مدال او در بارسلونا هرگز اتفاقی نبوده است. پس از آن نیز نوبت به مسابقات جهانی 1997 رسید و نقره‌ای دیگر. كاچو یكی از سه دونده‌ای است كه در دو المپیك، برنده دو مدال در ماده 1500 متر شده است.

نظر خود را درباره «بیوگرافی فرمین كاچو رویز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی فرمین كاچو رویز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.