زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی باربارا کندال

بیوگرافی باربارا کندال

در المپیک بارسلونا باربارا کندال به اولین زن نیوزیلندی بدل گشت که در طول 40 سال برای کشورش در قایقرانی بادبانی مدال گرفته است.

هنگامی که باربارا کندال شروع به ورزش موج سواری حرفه ای کرد، بیست ساله بود. او که در 30 آگوست 1967 در پاپاکورا واقع در اوکلند کشور نیوزیلند متولد شده بود، از هفت سال قبل، موج سواری را آغاز کرده بود. اما پس از آن ترجیح داد که در یک مدرسه رقص به فعالیت بپردازد. به هر شکل پس از شکستن رکورد جهان، او تصمیم گرفت که به شکل حرفه ای به قایقرانی بادبانی بپردازد. چنین شد که وی در سال 1992 در بخش لچنر در مسابقات المپیک شرکت کرد و در بین ده شرکت کننده اولین عنوان زندگی خود را کسب کرد.

 برادر باربارا نیز در المپیک لس آنجلس برنز و در سئول طلای قایقرانی بادبانی را از آن خود کرده بود. چهار سال بعد باربارا در گروه میسترال ( mistral) در المپیک شرکت کرد و پس از لای شان لی از هنگ کنگ به مقام دوم دست یافت. این مدال نقره او را به ورزشکار سال کشورش بدل ساخت و وی جوایز دیگری را هم در داخل کشور خود به پاس این موفقیت به دست آورد.

در المپیک 2000 سیدنی نوبت به رنگ دیگری از مدال رسید. این بار پس از آلساندرا سنسینی ایتالیایی و آملی لوکس آلمانی صاحب برنز شد  تا با کسب سه مدال از قایقرانی بادبانی، به یکی از سه زنی بدل گردد که بیشترین مدال را از المپیک کسب کرده است.

در المپیک آتن، باربارا در 36 سالگی مقامی بهتر از پنجم کسب نکرد تا مشخص شود که دوران پایان حرفه او نیز فرا رسیده است. وی پس از آن به امور مدیریتی ورزش روی آورد و از سال 2005 به عنوان یکی از اعضای IOC در کمیسیون ورزشکاران برگزیده شد.

کندال در دوران ورزش خود، علاوه بر مدالهای المپیک، صاحب 3 طلای جهانی( 1998، 1999 و 2002) دو نقره( 2003 و 2004) و یک برنز( 1997) گردید و همچنین چهار بار رکورد جهان را ترقی داد.

 

Lechner: لچنر یک تخته موج سواری بادبان دار به طول 3.9 و پهنای 0.63 متر مربع می باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی باربارا کندال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی باربارا کندال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.