زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی ارنست فست

بیوگرافی ارنست فست

ماراتن دومین دوره المپیک از ساعت 15:20 آغاز شد در حالی که دما نزدیک به 102 درجه فارنهایت( 40 درجه سانتی گراد) بود.

مهدی زارعی- ارنست فست برنده مدال برنز المپیک 1900 پاریس در مسابقه دوی ماراتن است و با همین مدال در تاریخ ورزش سوئد جاودان شد. او در 21 ژانویه 1881 در استکهلم متولد شده بود و به هنگام حضور در المپیک پاریس تنها 19 سال داشت. فست در ماراتن موفق شد زمان 3:37:14 ساعت را برجای نهاده و عنوان سوم المپیک را از آن خود سازد. در این رقابت میشل تیتو و امیل شمپیون از فرانسه اون و دوم شدند.

ماراتن دومین دوره المپیک از ساعت 15:20 آغاز شد در حالی که دما نزدیک به 102 درجه فارنهایت( 40 درجه سانتی گراد) بود. مسابقه با 13 دونده آغاز شد و دوندگان پس از آن که 4 بار در مسیر مشخص شده در خیابان های پاریس دویدند. یکی از دوندگان در همین ابتدای کار از مسابقه کنار کشید تا مسابقه با 12 نفر ادامه پیدا کند.  ژرژ توکه دائونی از ابتدای مسیر پیشتاز بود اما در شرایطی که صدرنشین بود، سرانجام به دلیل فشار وارده از رقابت کنار کشید. علاوه بر او، پنج دونده دیگر نیز از رقابت کنار کشیدند تا تنها 7 دونده از خط پایان عبور کنند.

این مدال تنها عنوان فست در المپیک بود. وی دیگر در المپیک حضور پیدا نکرد و سرانجام در 26 اکتبر 1959 از دنیا رفت. اما نام او به عنوان اولین مدال آور سوئد در تاریخ بازیهای المپیک برجای ماند. سایر مدالهای سوئد در المپیک 1900 تنها توسط ورزشکارانی به دست آمد که در تیم های مختلط با کشورهای دیگر مسابقه می دادند و فست اولین مدال آور سوئد در یک رشته انفرادی بود.

نظر خود را درباره «بیوگرافی ارنست فست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ارنست فست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.