زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی اتو هرشمان

بیوگرافی اتو هرشمان

دكتر اتو هرشمان یكی از سه ورزشكاری است كه در تاریخ المپیك، برنده دو مدال در دو رشته متفاوت شده است.

او كه در 4 ژانویه 1877 در وین (پایتخت آن روزهای امپراتوری اتریش ـ مجارستان) متولد شده بود، در اولین دوره مسابقات المپیك و در سال 1896 در شنای 100 متر آزاد صاحب عنوان دوم شد.

هرشمان در 19 سالگی در حالی برای نخستین بار در المپیک شرکت کرد که در روز 30 مارس، او و رقبایش به خلیج پیرایئوس برده شدندتا در دریای آزاد به رقابت شنا بپردازند.  مسیر توسط چند کدو تنبل توخالی که روی آب شناور بود، مشخص شده و شناگران باید این مسیر را پرچم قرمز رنگ قرار گرفته درساحل شنا می کردند. در این رقابت هرشمان تنها با اختلاف نیم متر فاصله نسبت به آلفرد هایوس و با فاصله زمانی 6.0 ثانیه نسبت به وی نایب قهرمان المپیک شد.

Fencing at the 1912 Summer Olympics – Men's team sabre - Wikiwand

دومین حضور او در المپیك، در مسابقات استكهلم (1912) بود كه او در سی‌وپنج سالگی با تیم شمشیربازی اسلحه سابر كشور اتریش به مدال نقره دست یافت. به جز هرشمان، دیگر شمشیربازان یهودی که در المپیک 1912 شرکت کردند عبارتند از شمشیربازان مجارستانی برنده مدال طلا: دکتر ینو فوکس، دکتر دژشو فولدش، لایوش ورکنر، و دکتر اوژکار گرده، و آلبرت بوگن شمشیرباز اتریشی برنده مدال نقره.

جالب اینجاست كه در همان سال، او به عنوان رئیس كمیته ملی المپیك اتریش، در بازی‌ها فعالیت می‌كرد؛ پستی که او از سال 1912 تا 1914 در اختیار داشت. اینچنین شد كه او تنها رئیس كمیته ملی المپیك در تمام كشورهاست كه در حین خدمت به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک در این بازیها صاحب مدال شده است.

File:Otto Herschmann.jpg

هرشمان سپس از سال 1914 تا 1932 به عنوان رئیس فدراسیون شنای اتریش خدمت کرد. او بعدها در دهه 1940 به عنوان یک وکیل خصوصی مشغول به کار بود؛ اما در دوران نازی ها به دلیل یهودی بودن مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

دكتر هرشمان در زمان جنگ جهانی دوم و در 14 ژانویه 1942، از وین به بخشی از لهستان که تحت اشغال آلمان بود، تبعید شد و اندکی پس از آن درگذشت. برخی منابع گزارش می دهند که او در اردوگاه ایزبیکا درگذشت، در حالی که برخی دیگر معتقدند که او در اردوگاه کشتار سوبیبور همانند دیگر اسرا توسط گاز سمی کشته شد.

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی اتو هرشمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی اتو هرشمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.