زمان مطالعه: 6 دقیقه
بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019

بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019

در این بخش با معرفی بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019 در خدمت شما هستیم.

سیستم های دسکتاپی گیمینگ

اگر شما به دنبال اسمبل یا ایجاد یک سیستم کامپیوتری گیمینگ هستید اما دقیقا نمی دانید چگونه سیستمی را ایجاد کنید، بدون شک ما می توانیم در این مقاله بیشتر شما را راهنمایی کنیم. یکی از گزینه های شگفت انگیز آماده Alienware Aurora بوده که از بهترین سخت افزار و سبک طراحی برخوردار است.البته در میان مدل های مختلف Alienware Aurora یکی از گزینه های برجسته است اما مدل های مطلوب دیگری هم وجود دارند که هر یک می توانند مناسب بودجه و کاری که می خواهید با آن انجام دهید، باشند.با آسمونی همراه باشید

معرفی بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019

1- بهترین سیستم : Alienware Aurora R8

بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019
بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019

این سیستم گیمینگ کامپیوتری از برند آلین ور دل است که نه تنها از طراحی گیمینگ برخوردار است، بلکه باید آن را مدلی برجسته به حساب آورد که تجربه کاربری گیمینگ فوق العاده ای رقم می زند. ساخت یک سیستم گیمینگ حرفه ای بدون داشتن آگاهی و تخصص می تواند موجب ایجاد سیستیم شود که چندان قدرتمند نیست. اما Alienware Aurora R8 مدلی بوده که چنین ویژگی هایی در آن نهفته است.طراحی Alienware Aurora R8 شبیه به هیچ کیس گیمینگ نیست و شرکت دل سعی کرده ساختاری آینده نگرانه به این مدل ببخشد. بنابراین هنگامی که با آن رو به رو می شوید، تصور خواهید کرد یک کیس غول پیکر در اختیار شما قرار داده شده است. در طراحی جلو نیز شاهد یک مدل معمولی هستیم و دل ویژگی های بزرگی برای طراحی به کار نگرفته است. اگر کیس این سیستم را باز کنید، در فضای داخلی که سیستم ها درون آن اسمبل شده است، محیط کمی پیچیده را مشاهده خواهید کرد که عجیب هم به نظر می رسد.
منبع تغذیه دستگاه به صورت عمودی قرار گرفته و سایر بخش ها نیز به همین ساختار هستند. بنابراین در بررسی سخت افزاری و طراحی این سیستم می توانید متوجه تفاوت آن با دیگر سیستم ها شوید.
دل سعی کرده جایگاه های مختلفی درون کیس Alienware Aurora R8 قرار دهد تا بتوان شاهد جایگیری قطعات مختلفی بود. از هارددرایوهای 3.5 اینچی تا SSD، کارت گرافیک، پردازنده و حافظه رم. خوشبختانه خرید این سیستم چندان گران نیست زیرا می توانید متناسب با بودجه خود، قطعات محدودی را در نظر گیرید و اگر از هزینه بالا ترسی ندارید، بهترین ها را درون Alienware Aurora R8 تعبیه کند تا تجربه گیمینگ بی نقصی شامل حال شما شود.
آنچه در این سیستم تعبیه شده برای افرادیست که می خواهند با قیمت پایه 800 دلاری به سیستمی دست پیدا کنند. البته در نسخه تاپ این سیستم پردازنده نسل نهمی Core i7 اینتل، حافظه رم 64 گیگابایتی، گرافیک نسل جدید RTX انویدیا و برخی ویژگی های بزرگ دیگر تعبیه شده است.
مزایا : پیکربندی گسترده/قدرتمند/ابعاد جمع و جور/قابل ارتقا/ارزان
معایب: بدون درایو نوری/طراحی نامطلوب داخلی

2- بهترین سیستم کوچک گیمینگ: Zotac MEK Mini

بهترین-سیستم-های-دسکتاپی-گیمینگ-سال-2019
بهترین-سیستم-های-دسکتاپی-گیمینگ-سال-2019

شرکت زوتک را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده سیستم های گیمینگ و قطعات سخت افزاری چون کارت گرافیک به شمار آورد. این شرکت در ماه های گذشته از سیستم گیمینگ کوچک Zotac MEK Mini خود رونمایی به عمل آورده است.محصول Zotac MEK Mini در طراحی بسیار هیجان انگیز به نظر رسیده و یک مدل معمولی نیست. بلکه مدلی برجسته بوده که ویژگی های بزرگ در یک کالبد کوچک به کار گرفته شد. بنابراین باید انتظارات بسیاری از زوتک ام ای کی مینی داشت و در نگاه نخست متوجه این موضوع خواهید شد. مدلی که با نورپردازی RGB نیز همراه بوده و بر زیبایی ظاهری این کیس گیمینگ افزوده است. البته همانطور که می دانید زوتک Zotac MEK Mini را به عنوان یک مدل پیش فرض اسمبل شده راهی بازار کرده که قابلیت ارتقا هم دارد.
بنابراین می توان مشخصات بزرگی را در این مدل مشاهده کرد که از جمله باید به پردازنده شش هسته ای core i7 اینتل، گرافیک RTX 2070 انویدیا، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه اس اس دی یا اچ اچ دی و برخی دیگر اشاره کرد. البته حافظه ذخیره سازی و حافظه رم این سیستم گیمینگ قابلیت ارتقا داشته و افراد می توانند آن را باتوجه به نیاز خود افزایش دهند.
مزایا : فوق العاده جمع و جور/قدرت بالا گیمینگ /قیمت خوب/پورت فراوان
معایب: قابلیت ارتقا محدود/پردازنده نسل قبلی اینتل

3- بهترین سیستم اقتصادی گیمینگ: اچ پی Pavilion Desktop

بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019
بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019

شرکت اچ پی از دیرباز یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده سیستم های کامپیوتری شناخته می شد. اخیرا این کمپانی سیستم گیمینگ اقتصادی را به نام Pavilion دسکتاپ معرفی کرده که از طراحی مطلوب و مشخصات خوبی بهره می برد.سیستم گیمینگی که باید آن را نمونه برجسته برند اچ پی به شمار آورد و مدل معمولی نیست. این روزها سیستم های گیمینگ کامپیوتری قیمت کمی نداشته و برای تهیه آنها باید هزینه بزرگی در نظر گرفت. اما برخی شرکت ها محصولات اقتصادی را هم عرضه می کنند تا علاقمندان به کامپیوترهای گیمینگ به دلیل محدودیت مادی از یک سیستم مطلوب محروم نشوند.اچ پی نیز با Pavilion دسکتاپ همین هدف را پیش گرفته و موفق نیز عمل کرده است. این محصول به پردازنده Ryzen 5 ای ام دی، حافظه رم 8 گیگابایتی و گرافیک RX 580 مجهز است. این سیستم برای اجرا بازیها با وضوح 1080 پیکسلی گزینه مناسبی هستند. به طور خاص گرافیک RX 580 یکی از گرافیک های کاربردی بوده که می توان آن را گزینه مطلوبی برای کاربری ایده مناسبی است.
متاسفانه در این سیستم تنها یک پورت HDMI تعبیه شده و فاقد DisplayPort است، بنابراین نمی توان یک مانیتور اقتصادی گیمینگ را به Pavilion دسکتاپ متصل کرد. به هر حال شرکت HP با این محصول رضایت مخاطب را جلب می کند و برنامه بزرگی در سر دارد.
طراحی پاویلیون دسکتاپ خیلی حرفه ای محسوب نشده و آن را باید مدل ایده آلی از سوی HP قلمداد کرد. بنابراین اگر به دنبال یک سیستم دسکتاپ کاربردی هستید که هزینه کمی داشته و طراحی جذابی دارد، باید آن را گزینه برجسته دانست.
مزایا: قیمت فوق العاده/گرافیک بی نظیر/درایو مستقل /پورت های کاربردی
معایب: بدون قابلیت ارتقا/پورت های نمایشگر محدود

4- بهترین سیستم برای اجرا و کار: دل XPS 8930

بهترین-سیستم-های-دسکتاپی-گیمینگ-سال-2019
بهترین-سیستم-های-دسکتاپی-گیمینگ-سال-2019

در حالی که سیستم های گیمینگ بیشتر دارای نور محیطی RGB هستند اما محصول XPS 8930 دل این گونه نبوده و باید آن را یک دیوایس قابل توجه قلمداد کرد. دستگاهی که مشخصات قابلی در آن به کار گرفته شده و بهترین گزینه برای بازی و کاربری روزانه است. متاسفانه این مدل طراحی چندان چشمگیری نداشته که نظر هر فردی را جلب کند. اما مشخصات سخت افزاری ایده آل داشته و یک گزینه ایده آل به شمار می رود.شرکت دل هر سال نسل جدیدی از سیستم های دسکتاپی خود را به بازار عرضه می کند و مدل XPS 8930 در سال های اخیر معرفی شده که سخت افزار بروزرسانی شده ای نیز روی آن تعبیه شده است.
این محصول دل دارای مشخصات سخت افزاری قابل قبولی است که نظر هر فردی را می تواند به خود جلب کند. متاسفانه خبری از نور RGB در این مدل نیست و با یک کیس معمولی رو به رو هستید. شرکت سازنده مجموعه ای پیکربندی را برای سیستم خود در نظر گرفته تا مشتریان با توجه به بودجه موردنظر گزینه ای را انتخاب می کنند. از جمله آنها باید به گرافیک RTX 2060 یا GTX 1080 انویدیا اشاره کرد. در کنار آن نیز باید به پردازنده نسل نهمی اینتل اشاره کرد و انتخاب گزینه رده بالا به مراتب قیمت بسیاری نیز می طلبد. همچنین مشتریان می توانند حافظه NVMe SSD نیز همراه این سیستم سفارش دهند تا بر سرعت عملکرد آن بیافزایند.
مزایا: پیکربندی متعدد/ارتقا آسان/قدرتمند /درایوهای مختلف
معایب: گران قیمت/مدل رده پایه کمی نامطلوب

5- بهترین سیستم کامپیوتری کوچک: اینتل Hades Canyon NUC

بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019
بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019

در میان سیستم های کامپیوتری مطلوب، اینتل Hades Canyon NUC یکی از آنهاست. سیستمی که متفاوت از 4 مدل فوق بوده و هیچ شباهتی به کیس کامپیوتری ندارد. بلکه در ابعاد کوچکتر که هم سطح یک مینی کامپیوتر است به فروش می رسد. مدل موردبحث از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی بهره می برد و یکی از گزینه های برجسته در میان سیستم های کامپیوتری قابل حمل است.برخلاف سیستم های گیمینگ که شامل یک کیس دارای نورپردازی جذاب و طراحی منحصربفرد هستند، اینتل Hades Canyon NUC چنین سیستمی نیست اما می توان آن را در بحث ابعاد و وزن همراه با مشخصات سخت افزاری، یکی از گزینه های قابل قبول به شمار آورد. گزینه هایی که بدون شک می تواند رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. اینتل برای این سیستم پردازنده نسل جدید Core i7، گرافیک AMD Vega M با حافظه 4 گیگابایتی، پورت تاندربولت 3 و چندی دیگر در نظر گرفته است.
از این رو مینی کامپیوتر Hades Canyon NUC در دسته سیستم های کامپیوتری قابل توجه قرار می گیرد که تجربه کاربری خوبی می توان با آن داشت.
مزایا: قابلیت ارتقا /ابعاد جمع و جور/پورت Thunderbolt 3 /پورت های متنوع
معایب: تنها دو آپشن پردازنده /کمی گران قیمت/طراحی متفاوت از کامپیوتر

نظر خود را درباره «بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سال 2019 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.