زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیدارهای خاطره انگیز جام جهانی؛ پایان کار تیم رویایی

دیدارهای خاطره انگیز جام جهانی؛ پایان کار تیم رویایی

روز سوم ژوئن 1934 دو تیم ایتالیا و اتریش از ساعت 16:30 در استادیوم سن سیرو میلان مقابل هم قرار گرفتند.

مهدی زارعی- روز سوم ژوئن 1934 دو تیم ایتالیا و اتریش از ساعت 16:30 در استادیوم سن سیرو میلان مقابل هم قرار گرفتند؛ در همان لحظه مسابقه دیگر نیمه نهایی بین آلمان و چکسلواکی در رم آغازگردید.

××××

از ظواهر امر چنین بر می آمد که افراد تیم ایتالیا خسته هستند و تیم اتریش بخت بیشتری برای برد دارد اما هوگو میزل مربی بزرگ اتریش با این مساله موافق نبود. زیرا می دانست تیم رویایی او که زمانی تمام بزرگان جهان را شکست داده بود، اکنون در برابر میزبان کار مشکلی دارد.

او می گفت که تیم ایتالیا بازیکنان ذخیره بهتری در اختیار داشته و به جهت تشویق و حمایت تماشاگران در وضعیت بهتری قرار دارد. شاید در نگاه اول این بدبینی چندان پایه و اساسی نداشت؛ ولی از بخت بد اتریشی ها هوروارت که وجودش در تیم اتریش استحکام بیشتری نصیب تیم می کرد، به علت صدمات بدنی بازی را از دست داد و جایش را شال گرفت. بدتر از همه باران شدیدی موجب شد که زمین بازی لیز شود. این برای فوتبالیست‌های مکتب دانوب( اتریش) مشکلات فراوانی به وجود آورد.

هر دو تیم با روش 2-3-5 مقابل هم قرار گرفتند

 

زیشک و سیندلار بازیکنان خط حمله اتریش تحت مراقبت مونتی قرار گرفته بودند؛ به خصوص بازی در زمین لیز و کنترل شدید ایتالیایی ها برای آنان مشکلات را به بالاترین حد رسانده بود. اما با تمام این احوال سیمستیک که در سنترهافبک بازی می‌کرد بازی درخشانی برای تیم خود انجام داد. یگانه گلی که در این بازی به ثمر رسید توسط یکی از بازیکنان آرژانتینی الاصل تیم ایتالیا یعنی گوئتا زده شد این گل به دنبال رفت و برگشت ناشی از کرنری به دست آمد که در دقیقه 19 بازی زده شد.

لحظه به ثمر رسیدن گل آتزوری

 

دقایقی بعد فرصت دیگری برای گوئتا دست آمد که دروازه اتریش را باز کند؛ ولی توفیقی حاصل نکرد و اتریشی‌ها که بیش از ایتالیایی ها خسته به نظر می رسیدند تا دقیقه 42 بازی حتی نتوانستند یک بار هم دروازه حریف را مورد حمله قرار دهند؛ در حالی که ایتالیایی ها در کمال تعجب سرحال به نظر می‌رسیدند.

انریکه گوئتا زننده تک گل مسابقه

 

 فراری در تیم ایتالیا در فرم بسیار خوبی قرار داشت و به خصوص در طول ربع ساعت ابتدایی نیمه دوم که تیم اتریش فشار شدیدی در دروازه ایتالیا وارد ساخت تسلط خود را در بازی حفظ کرد. در آخرین دقایق بازی در حالی که ابتکار در دست ایتالیا بود زیشک توپی را از دروازه بان خود گرفته و برق آسا به طرف دروازه حریف فرار کرد و با آن که توانست خط دفاعی ایتالیا را بشکافد و به طرف دروازه شلیک کند، اما در شرایطی که تمام جمعیت تماشاگر بهت زده بود و ساکت او را تماشا می کرد شوت او وارد دروازه نشد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

نیمه نهایی جام جهانی 1934 در یک نگاه

به این ترتیب تیم ایتالیا به دیدار نهایی راه یافت و اتریش بهترین تیمی بود که تا آن زمان در جام جهانی حضور یافته و به فینال نمی رسید.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دیدارهای خاطره انگیز جام جهانی؛ پایان کار تیم رویایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دیدارهای خاطره انگیز جام جهانی؛ پایان کار تیم رویایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.